1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Prostii, nu are cum, asa ti se pare tie. Mie imi urca la 90 doar cand e in sarcina, daca folosesc frana de motor mult scade si la 2 liniute.
     
  2. ilky

    ilky Silver Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 -2.0 TDI 2009 CAGA
    In mod normal nu ar trebui sa scada deloc, in mod normal la motorul asta cu randament scazut ar trebui sa nu scada sub 70 de grade cel putin. Cel putin eu asa mi dau seama cand intra in regenerare, ca doar atunci sta fix pe 90 :) in restul cazurilor si la mine coboara dar niciodata sub 70. Oricum indicatia acului e relativa , temperatura reala se vede cu VCDS-ul si fluctuatiile nu sunt asa mari...
     
  3. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu tind sa cred ca situatia asta e la toate B8-urile. Motorul diesel si asa se incalzeste greu prin definitie, daca mai ai si grila imensa de la Audi faci loc unui volum mare de aer rece iarna, asa ca rezultatul cam asta e. Daca mai pornesti si AC-ul sa incalzesti interiorul si ai un B8 la care trebuie sa tii oprita incalzirea auxiliara electrica (cum scrie in TSR, risc de incendiu), atunci ai omorat-o de tot.
     
    gabi coma apreciază asta.
  4. alex_ 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Feb 2010
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 Avant 2009, 2.0 TDI (CAGA) 143cp
    Uglea _17 nu mai speria colegii cu ce ti s-a intamplat tie. Majoritatea lor au motoare fabricate pana in 2014 la care pompa de apa de racire este antrenata de cureaua de distributie si putin ii pasa ei daca ai radiatorul obturat sau nu.
    Daca motorul tau este de generatie noua, pompa de apa este posibil sa fie electrica si s-ar putea vorbi de o suprasolicitare a ei daca obturezi radiatorul la temperaturi exterioare mari.
     
    Ultima editare: 23 Ian 2018
    Uglea_17 apreciază asta.
  5. bogdanell_gsm 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4 B8 Facelift 2.0TDI
    Am zis mai sus ce cod motor si ce masina am, cod motor CJCA, cutie manuala A4 B8 facelift.

    @Cristi: Daca ai vazut ca a zis cineva ca n-am scris ce cod motor si masina am iute ai sarit si tu...lene probabil iti este tie ca moderator sa te uiti mai sus daca am scris sau nu :)))

    @audi66: Nu la piesa aia ma refer, senzor si termostat principal le-am schimbat si nu s-a rezolvat nimic, ce mi-a aratat atunci la service era un corp mare cu vreo 3 furtune in care era si termostatul mic...cod de piesa din pacate nu l-am notat sa il caut si eu, dinaia intreb si aici pe forum.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @bogdanell_gsm Nu sta nimeni sa caute printre posturi sau sa citeasca pagini in urma.
    Tocmai din cauza asta toti membrii isi trec la profil datele necesare.

    Inseamna ca unii din voi chiar nu realizati ca noi pierdem timp si ne stricam ochii incercand sa va ajutam.
    Vezi ca tot nu esti ok la profil.

    P.S Poate eu nu sunt pasionat de B8 si nu stiu in ce an incepe facelift-ul. Ti se pare normal vrei informatii dar sa oferi detalii incomplete ?
    Sau vrei sa iti oferim si noi informatii la fel de incomplete ca cele pe care le oferi si dupa aia sa "te vaiti" pe forum ca ai cumpara piesa gresita si incompatibila cu masina ta ?
     
  7. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Dacă opresc căldura acul stă la 90, mentionez că stau pe auto cu 22 de grade. Mâine după ce montez plasticul revin cu noutăți.
     
  8. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salutare,
    Am confectionat si eu acel asa zis carton. Din greselile voastre eu am studiat situatia cartonului si:
    Clar daca pui plasticul intre cele doua radiatoare si ajungi pana jos vei obtura si intercoolerul si daca il pui in fata ventilatorului va fi vai de el
    Asa ca am confetionat un panou din plastic h35 x L 72 cm pe care lam pus oblic (nu lipit de radiatoare) sprijinit in partea de jos pe intercooler si sus prins de grila cu clemele din imagine pt a nu se lipi de la vant de radiatoare.
    Dand asfel sanse ventilatorului atunci cand poreste AC-ul pe dezaburire sa ia de undeva ceva aer :) aviz amatorilor.
    Voi reveni cu pareri zilele urmatoare sa vedem ce face "cartonul"
    IMG_20180123_141444.jpg
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Pentru asta te anunt aici sa vada toata lumea ca daca nu iti completezi in 24 ore datele din profil la modul complet (cod motor obligatoriu si asa mai departe) si mai intrebi ceva fara sa mentionezi aceste date tot ce vei scrie va fi sters. Uite asa ca pot face asta si nu imi este lene sa fac asta.

    Dupa ce ca incercam sa te ajutam sa iti este tie bine si in folosul strict al tau cu niste informatii pentru care ai plati si noi ti le dam gratis si ne mai pierdem si timpul cu tine mai esti si nesimtit in limbajul folosit aici pe forum la adresa noastra. Vezi ca alti useri pentru mult mai putine comentarii din astea ca ale tale au stat si au privit forumul o perioada de timp. Mai continua in felul asta si te asigur eu ca o sa fi doar vizitator pe aici.
     
  10. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Risc de incendiu este doar daca nu cositoresti toti papuci din circuitul electric de alimentare al PTC- ului in opinia mea ( in timp sertizarea papucului se oxideaza si apre rezistenta elecrica care face sa se topeasca totul in jur. Valabil la orice papuc sertizat si ne cositorit cu consum mare)
     
    Ultima editare: 23 Ian 2018
  11. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    P0246e eroare nu stiu daca am postat bine va rog sa ma scuzati eroarea este "sensore 4 temperatura gas scarico bank 1" unde este locatia dacă ma puteti ajuta ca multumesc si imi cer scuze daca am postat gresit ![​IMG]

    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Oricum mesajul va fi sters dar te rog sa faci diagnoza obligatoriu cu VCDS si in limba engleza. Dupa aia cauti aici: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes eroarea si daca nu o gasesti cauti pe net ca sa vezi cum rezolvi. Daca nici asa nu iti dai seama ce trebuie sa faci scrii pe forum, nu invers.

    Intrebi in topic dedicat nu unde crezi tu de cuviinta. Multumesc.
     
    Bebelu22 apreciază asta.
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  14. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    Salutare,
    Astazi a fost zi de minitehnicus
    Am pus vcds pe masina si spre dezamagirea mea am realizat cateva aspecte legate de problema noastra cu incalzirea. Ia uitati cate date avem la dispozitie

    temperaturi.JPG

    0F0100010006A7FC21808F5E80000403E40100020100000000

    Si acum sa dezbatem putin problema pompei apa auxiliare de racire EGR
    Care din senzorii de temperatura si conditii ii spune cat la suta sa utilizeze pompa apa de recirculare auxiliara EGR
    Dupa ce am studiat si astazi circuitul de apa am observat ca inainte de termostatul mic este o deviere pe conducta metalica care duce pe teava care merge catre radiator asta insemnand ca de acolo avem noi circulatia de apa nedorita in radiator care face sa nu se incalzeasca apa si implicit rezolvata cu acel carton.
    Pe furtunul care leaga teava metalica de teava care duce la radiator este o supapa de sens cu bila iar sensul, culmea, este catre radiator :(
    Asa ca eu ajung la concluzia ca ceva porneste nejustificat la capacitate mare pompa asta auxiliara si nu e devina niciun termostat
    Am testat ce face sonda de temperatura de pe teava din circuitul de racire EGR si este de fapt valoarea de la coolant temperature at radiator outlet actual value.
    Din imaginea de mai sus nu inteleg ce cauta valoarea de -270,6 la sezorul de dupa coolerul EGR
    Daca stie cineva sa indice acel senzor ar fi de mare ajutor sau daca poate cineva sa caute acea valuare IDE04255 la un motor care functioneaza ok
    Dupa parerea mea pompa ruleaza la o capacitate nejustificat de mare
    Dimineata la rece, daca am timp voi verifica parametrul acela sa vedem daca e vreo schimbare.
     
    ilie7777, MDU și gabi_74 apreciază asta.
  15. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Valoarea aia -270.6 grade nu e adevarata, in sensul ca temperatura respectiva nu poate fi atinsa, poate doar intr-un laborator de fzica. Probabil se refera la valoarea minima pe care o poate indica acel senzor. Eu cred ca are legatura si cu scala de temperatura Kelvin. 0K este referinta pentru minimul absolut de temperatura si corespunde cu -273,15C.
    Multumim pentru efort, asteptam urmatoarele concluzii
     
  16. danny_iuly 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Călărași
    Masina:
    Audi A4 Quattro, 2.0TDI 177hp, CGLC, 2013
    Eu am observat astazi in spatele radiatorului la masina mea un grilaj in partea stanga, cu rol de reglat fluxul de aer. Am facut o poza astazi cand era inchis. Eu am facelift, motor CGLC. Pana acum din ce am citit, nu am gasit pe nimeni sa spuna ca ar avea asa ceva. Dar si cu acest grilaj mie mi se pare ca ajunge destul de greu apa la 90 de grade (fac in fiecare dimineata un drum de 12 km pana la gradinita copiilor si inapoi prin oras, dar apa nu sare de 70 de grade). O sa fac un drum mai lung saptamana viitoare si o sa fiu atent la temperatura sa vad daca mai scade odata ajunsa la 90 de grade.
    20180125_114544.jpg
    P.S. Am ceva de genul ventilatorului din poza de mai jos.
     
    Ultima editare: 25 Ian 2018
  17. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Am eu pe A4 CJCA acele perdele pentru a regla fluxul de aer. Nu va mai agitati atat cu temperatura motorului cat timp e 70*C sau mai mult, oricum indicatorul din bord nu e deloc precis ( am mai scris aici, el arata 90*C si cand pe tester lichidul de racire avea putin peste 70*C ).
     
  18. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Pai asta inseamna ca atunci cand arata 70 are defapt 40..
     
  19. bmdbmw

    bmdbmw Bronze Member

    Înscris:
    29 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 DEUA 110kw, 2015 / Q3 8U CUVC 110kw, 2016
    Se poate si asta. Trebuie verificat pe tester, informatiile de la ceasul din bord nu sunt exacte.
     
  20. MDU

    MDU Gold Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Doar ca sa-ti raspund cu ce am vazut la mine, eu tot CGLC am. Cu motorul cald la 90C, daca nu e oprita incalzirea auxiliara electrica atunci apa ramane la 90C cand dau drumul la AC. Daca incalzirea auxiliara electrica e oprita si dau drumul la AC, atunci temperatura apei nu mai ramane la 90C si scade. Doar daca stilul de condus e mai agresiv atunci nu mai scade.
    Cum a spus si colegul bmdbmw, cred ca nu e cazul sa ne mai agitam in legatura cu indicatorul temperaturii de apa.

    Intrebarea mea ar fi: se poate folosi ca alternativa valoarea temperaturii uleiului? optiunea se activeaza din meniul verde, si odata activata se poate vedea valoarea temperaturii in computerul de bord.
     

Distribuie pagina asta