1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Uite serie de caroserie (VIN): WAUZZZ8K5BA034422

    I- am schimbat termostatul 2 și i-am pus o bucată de plastic în față. Acul stă aproape de 90. Nu am scos-o afară din oraș. Mâine trag o fugă la Alba Iulia. Sa văd pe autostradă cum se comportă. Înaintea ei am avut o Octavia 4x4 1.9 TDI. Când acul ajungea la 90 acolo rămânea până opream motorul. Am citit și informarea : nu știu ce să zic, poate au dreptate, dar nu cred că e ok așa cum pățim noi astia de nu ne stă în 90. În fine, eu sunt contabil nu mecanic. :)
     
  2. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pe seria ta de sasiu vis-a-vis de temperatura apei nu ai nici o informare.
     
  3. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Mulțumesc frumos!
     
  4. cristea.alexandru94 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Locație:
    Campeni
    Masina:
    Audi a4b8 2.0 2009
    WAUZZZ8K19N074175
    Pe masina am termostatul de la nr 8 din imaginea atasata mai sus.
     
  5. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Acul a stat la 90 aproximativ tot drumul. Scădea foarte puțin. Nu am condus sportiv(a fost o plimbare ), temperatura interioară 21.5, iar cea exterioară 4-7 grade (vara trecută îmi scădea frecvent la 75-80 de g4ade).
     
  6. Smiley 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 ,2000(Caga) ,143cp,2010
    Inainte nu scădea apa deloc ca era vara sau iarna ca mergeam încet sau tare ca mergeam turat sau subturat clar e o problemă ! Ceva ce nu functioneaza in parametrii optimi ,pacat pentru o asa masina!

    Trimis de pe al meu SM-G928F folosind Tapatalk
     
  7. Ionut Girbea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, Berlina, CAGA, 2011
    Salutare,

    Poate ma ajuta careva. Am o intrebare: Stie careva cati litri de antigel + apa distilata (totalul ma intereseaza) intra in vasul de racire la un A4, B8, 2.0 TDI, motor CAGA, 2011?
    Am cautat si am recautat si nu am gasit pentru modelul asta. In cartea masinii nu scrie, am gasit doar tipul de antigel, atat.
     
    Ultima editare: 4 Feb 2018
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Irelevant pentru ca tu nu poti pune ca si cand motorul este nou. Cumperi 1.5 Litri adica un bidon de antigel si la fel de apa distilata / demineralizata / dedurizata. Iti ajung 3 litri sa completezi. Daca nu iti ajung mai cumperi in aceeasi proportie si completezi.
     
    Ionut Girbea apreciază asta.
  9. Ionut Girbea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, Berlina, CAGA, 2011
    Eu as dori sa-l schimb pe tot. Multumesc.
     
  10. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Din ce am gasit pe la producatorii mari de uleiuri( in acele oil-finder ale lor) ar fi vorba de 8 litri lichid de racire. Deci 4 litri antigel G12 + 4 litri apa demineralizata.
    Acum, vorba lui Cristi, motorul nu-i scos acum de pe banda, asa ca o sa-ti incapa mai putin(teoretic) si-ti mai ramane si de completat ulterior!
     
    Ionut Girbea apreciază asta.
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ionut tu ai intrebat cat incape in vasul de expansiune nu cat intra in motor sau ca vrei sa-l inlocuiesti pe tot. Fi mai clar si scrie exact ce vrei nu sa scriem noi aiurea pagini pe topicuri.
    In cazul asta 2 bidoane de antigel si 3 litri de apa distilata / demineralizata / dedurizata iti ajung.
     
  12. Ionut Girbea 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8, Berlina, CAGA, 2011
    M-am exprimat eu gresit. Scuze. Multumesc de raspunsuri! :hi:
     
  13. LIVACHE77 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    AUDI A4 2'0 TDI 2009
    Acesta: 1K0 121 113 A este codul pentru motoare Diesel iar celalat cod 4E0 121 113 este pentru motoare cu Benzina.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    In probe azi dupa anumite interventii am facut cateva poze de curiozitate cu indicatorul de apa A4 B8 an 2013

    Dupa cum se vede, in"forja" aproape 90°, dupa 2 minute in stationare 60°. Nu se simte lipsa de caldura si nu am vazut un comportament ciudat doar ca temperatura la apa, in ralanti, scade foarte repede.
     
    George Eduard apreciază asta.
  15. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Ce inseamna "dupa anumite interventii" ?? S-a discutat de 50 de ori problema asta aici.
     
  16. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    @MajeStik
    Din toata postarea mea extrage esentialul, apa scade f.repede in relanti!
    Am vrut sa subliniez ca, comportamentul pare normal precum s a discutat.
    Cred ca esti singurul caruia ii sta apa la 90°!
     
    gabi_74 apreciază asta.
  17. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Cum poti sa spui ca sunt singurul caruia ii sta temperatura la 90 :)) Am 2 prieteni cu acelasi cod de motor (CAGA) si le sta fix pe 90, chiar daca stau pe loc.
     
    Smiley apreciază asta.
  18. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Ce cod de termostat 2 ai folosit când l-ai schimbat ?
     
    Pridan apreciază asta.
  19. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Din ce an e masina ta?
    Intreb pt.ca difera tipurile de termostate!
     
  20. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    2010, am schimbat ambele termostate, pe al 2lea l-am pus pe BEHR cu deschidere la 80 din cate stiu, am pus codul in raspunsurile anterioare.

    EDIT: Behr TH580 (4E0 121 113)
     

Distribuie pagina asta