1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    2010 in acte sau data de fabricatie?
    In 2009 luna 08/09 sau schimbat termostatele de aceea e f.importanta data fabricatiei masinii.
    Termostatele 4/2-way montate dupa aceasta data fac probleme iarna.
     
  2. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Este iulie 2009 deci probabil de aceea. Iti recomand sa pui termostatul pe care l am pus eu si vezi ce se intampla.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este 2009 mai mult ca sigur. Ei nu inteleg ca toate problemele astea le au masinile model facelift. La primele B8 nu sunt aceste probleme. Eu nu am intalnit aceste probleme la cele fabricate pana in 2011.
     
  4. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Daca erai atent am spus A4/2013!

    In cazul asta ai sansa ca apa sa ti stea la 90°!
    Odata cu termostatele 4/2-way a inceput acest comportament"ciudat".

    Nu a fost masina mea ci a unui client si pt.ca"tot am prins o"si omul a acceptat aceste teste am facut cateva poze!
     
    Ultima editare: 6 Feb 2018
  5. MajeStik

    MajeStik 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2017
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A4 B9 2017 2.0 TDI
    Nu inteleg de tu ca si companie producatoare de masini premium alegi sa schimbi niste piese care functioneaza cum trebuie....Ok sa zicem ca scazi costurile dar pnm, FACI NISTE TESTE INAINTE
     
  6. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    4E0 121 113, am și eu pe mașină.Acul sta 1-2 mm sub linia de 90°,Termostatul principal este cel original,nu a fost schimbat,poate o sa-l schimb mai incolo.Menționez ca am termostat clasic nu 4/2 -way.Mașina fiind 07.2009 ca și data fabricației.
     
  7. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pt.seria ta de caroserie(uita te sus ca ai seria atasata in nota) ai atasamentul de informare service:
     
    gabi_74 apreciază asta.
  8. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Interesant.Romi ia vezi un pic la VIN-ul ăsta este specificat ceva?
    WAUZZZ8K1AA026784.
     
  9. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    A mea e 2010 și cât de cât am rezolvat prin schimbarea termostatului secundar și ''carton'' în bot.
     
  10. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Dar termostatul principal l-ai schimbat?
     
  11. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Nu l-am schimbat.
     
  12. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Încearcă sa-l schimbi și vezi ce se întâmplă după aia.
     
  13. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    Nu l-am schimbat după ce am citit aici că le-au schimbat pe amândouă și degeaba. O sa-l schimb și pe ăsta dar am o presimțire că sunt niște bani aruncați pe geam.
     
  14. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Aveti atatea informari ca asa trebuie sa fie si voi tot schimbati aiurea piese!

    Sa nu spun ca pe vw recomanda update de soft pt.problema asta!
     
  15. adi_bm

    adi_bm 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4B8 2010 CAGA
    Am inlocuit termostatul original (cel mare) cu unul Behr, antigel nou, EGR nou... Nu aveam nici o asteptare sa se schimbe ceva in comportamentul temperaturii citind forumul, dar am avut o surpriza foarte placuta!
    Dupa ce am facut aproximativ 30km ca sa aerisesc bine sistemul, nu am mai sesizat nici o oscilatie a termometrului nici macar in frana de motor prelungita! am tras pe dreapta(efectiv socat!!!) am deschis geamurile si am facut un mic filmulet. Afara erau 3.5 grade. Doar cu reglajulul temperaturii la maxim a scazut putin sub 90 grade, dar dupa ca am comutat inapoi pe 22 grade, temperatura a urcat inapoi la 90 grade.
    Am pus EGR nou Valeo. Nu are legatura acel circuit de racire al gazelor recirculate de EGR cu functionarea EGR-ului?! Specific ca nu am facut adaptarea lui, doar l-am inlocuit si am iesit la drum...
     
    Ultima editare: 10 Feb 2018
    OLARIU SORIN, sandumbogdan și gabi_74 apreciază asta.
  16. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Soc soc soc :) Egr-ul in sine nu are in comun decat partea de racire prin care circula antigel.
    Cam asta inseamna sa ai un b8, sa fii recunoscator ca in unele conditii anumite chestii sunt asa cum ar trebui sa fie implicit :)
     
  17. Dinu 1987 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2018
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi b8 2010
    Am schimbat termostatul de sub supapa ege si tot scade temperatura apei cand stau la semafor imi puteti spune unde se afla al doilea termostat audi b 8 caga multitronic
     
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Termostatul principal il gasesti undeva sub pompa de inalta presiune si EGR/clapeta acceleratie. Este cumva intre si sub ele.
     
    Ultima editare: 17 Feb 2018
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    In topicul asta s-a explicat tot ce era de explicat privind problema temperaturii diferite, temperaturii prea joase iarna a motorului si legate de termostate. De acum incolo orice mesaj legat de problema asta va fi sters. Nu ne batem joc de toti cei care si-au tocit degetele pe tastatura pentru ca va este voua lene sa cititi. Ajunge cu intrebarile privind problema asta.
     
    marian344 și paulkf apreciază asta.
  20. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Daca tot schimb chiulasa, am zis sa schimb si fluidele masinii.
    Pana acum am mers cu antigel Hepu G12, dar citind cartea masinii sunt putin bulversat: acolo scrie ca trebuie pus numai G12++!
    Ba mai si striga la tine, vorba lui Caragiu: sa nu cumva sa gugu-nana ca nana-gugu!
    Unde-i adevarul, iar e prins la mijloc?
    E vorba de A4 B8 motor CAGA.
     

Distribuie pagina asta