1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
  2. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    Daca nici in manualul masinii nu mai poti sa ai incredere, e nasol!
    Si totusi e facut de Audi, ma gandesc ca si traducerea in romana e facuta de meseriasi autorizati.
    N-am un manual de la mama lui sa vad ce zice si-n germana!
    Si la modul cel mai serios Cristi, daca tu spui una si-n manual spune alta, eu pe cine sa cred?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poti sa ai incredere, dar manualul pentru masina ta nu e scos nou in fiecare an pentru a fi la curent cu toate normele noi aparute de antigel, lichid servo, lichid frana, ulei, etc.

    Foloseste cu incredere antigel Hepu G13 mov, asta gasesti si in bidoanele OE. :)
     
  4. romikatm 3rd Gear Member

    Înscris:
    10 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 B7 motor 2.0 tdi BPW 103 kW an 2007 ; A4 B8 avant motor 2.0 tdi CAGA 105 kW an 2009
    OK, multumesc!
    Precizez ca manualul in lb.romana l-am descarcat de pe myAudi.
     
  5. Laurentiu_pp 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2017
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8 Facelift Avant
    Salut colegi,

    Am o problema as putea spune cu electroventilatoarele de la masina mea un Audi A4 CGLC 2.0 177 cai.
    Problema se manifesta in felul urmator : ventilatorul, caci este unul singur functioneaza din momentul ce pun contactul si pana cand am oprti masina. Dupa oprire mai functioneaza 10 secunde si se opreste.
    Am pus testerul pe ea, nu am erori si pe langa asta am verificat si urmatoarele :
    1. Senzorul de temperatura are voltaj plauzibil si indica corect temperatura apei
    2. Electroventilatoarele sunt comandate 10.20% de ECU insa ele merg la maxim
    3. Termostatul are ca si valuare 3 cand motorul este mai rece si 2 cand se apropie de 50-60 grade Celsius.
    4. Senzorul care masoara temperatura apei in radiator, adica cel care masoara temperatura de pe retur indica 7-8 grade cand senzorul de licihid de racire are cam 50-60 de grade deci teoretic termostatul este inchis.

    Verificat si DPF si nu am regenerari intrerupte sau esuate. Regenerarea se face cu success cel putin asa spune VCDS.

    Am incercat sa fac un test la controller-ul ventilatoarelor insa nu se poate face din VCDS desi exista optiunea - imi returneaza raspunsul ca modulul a refuzat acest test.

    Nu am verificat conectica controller-ului cu ventilatorul si cu mufa prin care se conecteaza la masina.
    Nu am verificat partea de relee de sub vasul de expansiune inca.

    Daca s-a mai lovit cineva de problema asta va rog sa imi dati o indicatie, posibila problema.

    Multumesc.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2018
  6. CretuMD 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8.5 , 2.0 TDI CJCD 110kw-150cp, 2015
    Salut Colegi,

    Am citit 35 de pagini, dar pana la urma nu pot sa zic ca problema se rezolva sau nu si pe facelift/
    Ieri am fost la PBV1 la constatare + schimbare PTC pe garantie cu noua rechemare. In hartie le-am spus ca nu mi se ridica apa peste 60gr.
    Dupa 6 ore m-au sunat, termostatul functioneaza in parametrii dar masina nu se incalzeste :))) yeyy am primit confirmarea :) in final dupa ce m-am certat cu ei mi-au comunicat ca au trimis mail in Germania si asteapta raspuns ca ei nu stiu ce sa faca.
    Raspuns de la Porsche/Audi "Necesar Termostat Racitor Gaze"
    Astazi a venit oferta :)
    Conducta apa: 03L .... 7Q 861lei
    Antigel 85lei

    Conducta antigel demo / montat 387lei
    Traversa demo si montat 281 lei
    Val totala cu tva 1975 :))

    Din ce am citit aici codul de pe proforma fiind indescifrabil ma gandesc ca este vorba de 03L 122 157 Q.
    Drept urmare am comandat un termostat separat BEHR TH580 care deschide la 80 sa incerc sa vad daca se remediaza.

    Sper din tot sufletul sa am caldura :) 2h in bucuresti in trafic nu se ridica peste 60. la -18 nu s-a clintit acul deci nu stiu daca a facut 50 :)
     
  7. AndreiȘerban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi Avant b8 2013 136cp tdi
    Am si eu o intrebare. Observ ca se vorbeste si aici insa nu gasesc pe nimeni sa dea un raspuns concret. Am un A4 2013 2.0 tdi. La o temperatura exterioare de -2° aproximativ dupa un mers de 5 km temperatura la motor incepe sa creasca(mers pana in 2.500/ture) daca schimb la peste 2.700/ture si merg mai agresiv temperatura ajunge la 90° in vreo 10km. Dar daca reduc si merg cu 60 km/h temperatura la motor incepe sa scada undeva la 70°. Nu mi se pare normal odata ce temperatura a ajuns la 90° sa mai scada, odata ce motorul este pornit.
    La fel se intampla si in frana de motor. Temperatura scade.
     
  8. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Ceva normal pentru motorul respectiv
     
    AndreiȘerban apreciază asta.
  9. AndreiȘerban 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2017
    Locație:
    Moreni
    Masina:
    Audi A4 2.0 tdi Avant b8 2013 136cp tdi
    Ok. Mersi.
     
  10. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare, legat de discuțiile de pe aici, am facut si eu un experiment. Vineri am montat pe masina mea inca un filtru de polen, cel exterior, majoritatea aveam acolo o grilă de plastic. Nu stiu in ce masura influențează acest lucru încălzire a motorului, bănuiesc că mai împiedică putin aerul rece sa intre direct in ventilator-calorifer-habitaclu, dar am observat ca la o temperatura exterioară de -2° - 0° +2° motorul se încălzește mult mai repede si chiar ajunge la 90° in 20-25 km, regim de mers in oras. Daca vreti sa încercați codul de filtru polen exterior/suplimentar este 8KD819441, dar atentie, acest filtru se montează pe o rama, eu pe acest cod am comandat si le-am primit pe amândouă - filtrul cu carbon activ si rama pe care vine montat.
    Baftă!!!
    PS. Se mai fac cateva mici ajustări, nu toate se potrivesc perfect!!!
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si topicul dedicat, din aceasta arie despre filtrul exterior de polen l-ai citit ?
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pai el sustine ca acel filtru ajuta la incalzirea mai rapida a motorului... nu ca are nevoie de informatii. Era un ajutor pentru problema cu incalzirea. ;)
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu are nici o legatura acel filtru cu incalzirea. Este placebo. V-am mai spus sa nu mai disecam aceasta problema.
     
  14. DanielCosmin

    DanielCosmin 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 CGLC 2.0 177 CP 2013
    Salutare, era doar o informare, facuta in urma experimentului fizic pe masina din semnătura, la mine s-a simțit diferența. Dar daca nu credeti ca functioneaza acest lucru sau considerati ca efectul este placebo nu trebuie sa încercați. Cu toții am constatat că daca mergem cu caldura închisă sau pe recirculare motorul se încălzește mai repede si chiar ajunge la 90° , la temperaturi exterioare scazute. Parerea mea, fizic experimentată si expusă mai sus, este ca acest filtru suplimentar de polen împiedică putin intrarea directă a aerului rece in caloriferul masinii. Poate la unii funcționează acest lucru, poate la altii nu.
     
  15. EEXCALADE

    EEXCALADE Silver Member

    Înscris:
    21 Iul 2010
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Porsche Macan S 3.0
    Acelasi lucru il obtii daca dai ventilatorul de la clima mai incet
     
  16. Sorin DRS

    Sorin DRS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2018
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 2.0. 2011
    După ce am montat acel ,, carton, , și înlocuit un termostat (cel mic) la temperaturi de la - 8(aproximativ) pana jos nu am mai avut probleme cu temperatura. Stă în 90.
     
  17. voicu85 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 Tdi 2010
    Buna seara ,vad ca tot se discuta in legatura cu termostatele,eu detin un Audi A4 B8 2.0 CAGA cutie viteze manuala ,am citit fel si fel de versiuni ca degeaba schimbi termostatul ca tot nu se ridica apa la 90 de grade ,ba ca cea cu cutie manuala nu are al doilea termostat.
    Eu am schimbat termostatul mic care defapt el inchide un circuit ,aveam si eu problema asta apa nu urca mai mult de maxim 70 grade si apoi scadea.
    Dupa schimbarea lui apa sta normal la 90 de grade si nu scade.Codul termostatului e urmatorul 4E0 121 113.el vine amplasat in spatele motorului pe un furtun
    Defapt masina are 3 termostate, unul principal al doilea pe EGR si asta al treilea..
    Sper ca v-am fost de ajutor.
     
    OLARIU SORIN apreciază asta.
  18. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Esti sigur ca termostatul de pe EGR nu este supapa de sens 1J0 122 351 pozitionata deasupra termostatului secundar ? Supapa este usor de confundat deoarece are aceeasi forma cu termostatul secundar.
    Asa arata supapa unisens cod 1J0 122 351
    Supapa unisens 1J0 122 351.jpg
    si asa arata termostatul secundar cod 1J0 122 351
    Termostat secundar 4E0 121 113.jpg
     
    Ibrian vasile apreciază asta.
  19. voicu85 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2017
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 Tdi 2010
    Piesa este cea din a doua poza, cu siguranța.dar eu am cumparat-o după codul menționat mai sus.

    Posibil acea piesa de la EGR sa fie supapa de sens nu va contrazic dar din câte am înțeles este tot termostat.

    După căutarea după codul pus de Dvs aceea piesa este supapa de sens. O zi buna
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iar o luam de la capat. Ce v-am spus anterior ? Chiar vreti sa sterg toate mesajele in legatura cu asta. Nu va puteti abtine ?
     

Distribuie pagina asta