1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. KtlnM 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI
    Salut,

    Nu stiu daca s-a mai discutat subiectul desi am cautat ceva prin forum.
    Cand e foarte cald afara si stau prin traficul din Bucuresti cu aerul conditionat pornit, temperatura apei creste peste 90 de grade, aprox 100. Daca sting A/C-ul isi revine la 90 in cateva minute, chiar daca sunt in continuare in trafic. Apa nu bolboroseste si nici nu pierde lichid. Ventilatorul de la radiatorul de aer a fost schimbat recent desi aceeasi problema o aveam si inainte.
    Masina e un A4 1.8TFSI din 2009.
     
  2. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Comportamentul este cel putin ciudat. Cand este pornit climatronicul, temperatura motorului ar trebui sa scada, nu sa creasca deoarece electoventilatorul/electroventilatoarele sunt pornite.
     
  3. KtlnM 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI
    Pai banuiesc ca ventilatorul de climatronic impinge aerul cald in radiatorul de motor care e in spatele radiatorului de climatronic. Cand inchid ACul se raceste radiatorul de AC iar in radiatorul de motor ajunge aer mai rece.
     
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Cand inchizi AC-ul ventilatorul acestuia se opreste si racirea lichidului de racire a motorului se face mai greu decat cu vetilatorul AC pornit, mai ales in traficul din Bucuresti, cand stationezi foarte des la semafor.
     
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Esti sigur ca-ti porneste ventilatorul de la radiator?
     
  6. chelule 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 143CP, Audi A3 Sportback 2009 1.6 16v 105CP
    Am pățit eu același lucru vara trecută. Când era foarte cald și prindeam aglomerație in trafic urca apa peste 90 și la un moment dat îmi tăia automat AC-ul.
    Am fost la reprezentanta și au constatat ca radiatorul de clima (care e primul) era îmbâcsit cu praf și muste și trebuie schimbat. Operația costa in jur de 900 lei parca.
    Nu l-am schimbat, am mers acasă, și l-am curățat cu un spray de degresare și multă apa. Din păcate nu poți freca cu perie sau ceva pentru ca îndoaie lamelele alea din aluminiu. După curățare nu am mai avut nici o problema


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  7. KtlnM 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI
    Asta banuiam si eu. Daca era de la termostat ar fi trebuit sa-mi faca asa mereu. Ventilatorul merge. Din cate m-am uitat prin grilaj si la mine e plin de tot felul de vietati. Mersi frumos si revin dupa curatare/schimbare.
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    KtlnM mai mult ca sigur instalatia ta nu are nimic dar radiatoarele alea trebuie curatate bine si suflate cu aer de la compresor. De asta, am mai repetata asta, cand se face distributia un bun mecanic desface tot tragerul complet si spala si sufla cu aer acolo ca sa faca curat si sa ramana totul curat. Dar cati fac asta, iti spun eu ca foarte putini sau chiar deloc pentru ca sunt toti pe repede inainte sau voi vreti masina sa fie gata "ieri". Bafta.
     
  9. Fnt 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2017
    Locație:
    -
    Masina:
    A4 B8,2011 CAGA, 2.0TDI, 143CP
    Cati litri sunt in instralatia de racire a masinii, audi a4 b8, 2.0tdi, am gasit ca are 7.5l, pt ca am schimbat recent distributia, si vad ca tot mai trebuie sa completez cate putin. Daca insista, cred ca sigur e ceva pe la pompa de apa, exista vreo posibilitate sa vad daca pompa are pierdere fara sa dau tot ansamblul din fara jos? sau ce sa mai verific?
     
  10. Petrica Balan

    Petrica Balan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 143 cp (CAG) 2008
    Salut,
    La masina mea din profil Audi A4 B8 2.0 TDI am sa pun o poza mai jos cu o piesa care nu știu cum se numește. Dacă m-ati putea ajuta as fi recunoscător. Problema la ea este ca se aud niște zgomote ciudate care înainte nu le auzeam când pun contactul și când opresc motorul se mai aude încă 15 secunde. Mi s-a aprins și martorul check engine in același timp. Multumesc.
     
  11. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Este pompa electrica de recirculare a antigelului.
     
    Petrica Balan apreciază asta.
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este pompa de apa secundara. Trebuie sa faci o diagnoza sa vezi daca martorul motor are legatura cu pompa, iar daca pompa este defecta, apare la diagnoza.
     
    Petrica Balan apreciază asta.
  13. Petrica Balan

    Petrica Balan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 143 cp (CAG) 2008
    E normal sa fac zgomotul ăla ciudat și sa vibreze ca toate nebuniile ?
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca este stricata, da! Trebuie sa o inlocuiesti.
     
    Petrica Balan apreciază asta.
  15. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Aaaaaa ... nu, nu este normal. Va trebui sa o inlocuiesti. Cel mai probabil sunt uzate lagarele cu alunecare (bucsile) si de aici jocul si bataia care genereaza zgomotele.
     
    Petrica Balan apreciază asta.
  16. Petrica Balan

    Petrica Balan 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2017
    Locație:
    Uk
    Masina:
    Audi A4 b8 2.0 TDI 143 cp (CAG) 2008
    Mâine o sa fac comanda și o și schimb, merci mult.
     
  17. KtlnM 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iun 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8TFSI
    Revin dupa niste timp si 3 electroventilatoare schimbate care s-au rupt fiecare dupa cate 2 saptamani. Se pare ca pe langa faptul ca masina tremura din toate incheieturile cand pornea electroventilatorul mai aveam si problema din poza (radiatoare pe care am tot zis sa le curete dar mi s-a zis ca nu e nevoie). Ma gandesc sa schimb ambele radiatoare si un alt electroventilator.
     
  18. Epure Alex

    Epure Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA 125 KW, 2010
    Salut! Am citit threadul si inca nu m-am lamurit la cele 2 pompe auxiliare de racire.
    Am un audi a4 b8 2.0 tdi CAHA 125 KW. Mi-a aparut in bord martorul motor. La tester imi apare eroare COOLANT PUMP B. Am inteles ca sunt 2 pompe auxiliare de apa precum cele din poze. Poza 1 este cumva in dreapta motorului, iar cea din poza 2 este in spate. Ma ajuta cineva daca stie care ar fi COOLANT PUMP B? *Astazi am schimbat pompa din poza 1 (doar pe asta am gasit-o). Martorul este inca aprins. Mecanicul nu a avut acum testerul pentru a sterge eroarea. Daca era aceasta pompa defecta trebuia sa dispara automat martorul din bord sau doar prin stergerea erorii cu testerul?
     
  19. ALEXANDRU83 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    AUDI A4B8 Avant, 2.0L CGLD 163hp, 2012
    La motorul CGLD o pompa este sub galeria de admisie iar una este pe carcasa de ambreaj si are rolul de a raci cutia de viteze.
     
  20. Epure Alex

    Epure Alex 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAHA 125 KW, 2010
    Dupa ce am pornit masina dimineata eroarea a disparut, probabil era ok pompa pe care am schimbat-o.
     

Distribuie pagina asta