1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la Audi A4 B8- nu sta la 90 grade - termostate - radiator racire motor

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de amirus, 26 Noi 2011.

  1. Clauu Gold Member

    Înscris:
    2 Iul 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    ̶A̶4̶ ̶B̶8̶,̶ ̶2̶.̶0̶d̶ ̶-̶ ̶C̶J̶C̶B̶,̶ ̶2̶0̶1̶2̶ A1 8X, 1.4tfsi, CAXA, 2012
    Am scris mai demult despre chestia asta, prima data indicat ar fi sa verificati sigurantele/partea electrica. Nu conteaza care cum le combini pt ca sunt identice, difera doar coturile. Si eu le-am amestecat fara sa stiu ca sunt diferite, a trebuit doar sa o prind cumva avand alte coturi si sa ma asigur ca este montata corect dpdv al fluxului de antigel. Una dintre ele este legata de racitorul egr.
     
  2. ParadoniX 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 125KW 03/2010
    Salutare dragi colegi,
    Va scriu deoarece sunt cam ingrijorat si poate mi-ati putea da ceva sfaturi. Pentru inceput am un Audi A4 B8 fabricat in luna martie a anului 2010 cu motor de 2.0 TDI 170cp common rail.
    In seara aceasta am deschis capota sa potrivesc mai bine un bec deoarece nu facea bine contact si se oprea si de la lumina telefonului am vazut ceva depuneri in rezervorul de antigel asa ca l-am deschis, motorul stand de aproximativ 2 ore dupa ce a fost la temperatura de functionare si am vazut ca antigelul este maroniu si are depuneri atat pe capac cat si in rezervor (am atasat poze).
    Cu o zi inainte am mers la mare in graba, constant cu 180-200 km/h iar masina nu a avut probleme, acul ceasului de temperatura fiind la mijloc sau foarte putin mai sus.
    Am un mecanic de care ma rog cu zilele sa imi faca masina si nu este deloc profesionist, vreau sa rezolv eu problema sau sa gasesc pe cineva care chiar se pricepe. V-am atasat cateva poze si daca e nevoie ma duc sa mai fac sau sa ma mai uit daca mai ai nevoie de detalii. Tin sa mentionez ca sunt la mare si nu prea as umbla la ea aici, ma mai tine pana in Bucuresti oare ? Multumesc anticipat.
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu mai merge asa cu masina. Lasa marea si du-te aici: http://www.carfixmotors.ro/ in Constanta la service si spune-le sa verifice termoflotul. Daca nu ai probleme acolo, trebuie sa desfaci motorul. Nu stie nimeni daca tu ajungi cu masina pe roti sau pe platforma la Bucuresti. Bafta.
     
  4. Adrian9090 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.7 2009
    Am un audi a A4 2,7 și îmi face presiune in vasul de expansiune,care ar fii problema,poate sa fie racitorul de gaze?
     
  5. flawyl31

    flawyl31 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 Avant B8, 8+1 LLA, CAGA
    La vechiul 1.9 cand am avut problema asta, am rectificat chiuloasa si si am schimbat radiatorul de apa. In prima faza vezi ce zice Vcds si apoi dute la mecanic.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    De obicei la 2.7/3.0 cand ai astfel de simptome inseamna un singur lucru : garnitura de chiulasa si/sau chiulasa.
    Ramane de vazut un singur lucru : care din ele ?
     
  7. smurff

    smurff Gold Member

    Înscris:
    22 Ian 2015
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4 (B9 - DEUC, B8,5 - CJCB, B8,5 - CGLC, B8 - CAGB, B7 - BRD, B6 - AWX)
    E clar ca au ajuns lichidele unul in celălalt.
     
  8. Adrian9090 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.7 2009
    O sa va zic ce are când o repar.
     
  9. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    Instalația de răcire cu lichid functioneaza sub presiune! Asa este normal!
    Acest aspect este prezent de foarte mult timp pe masini ce au răcire cu lichid!

    Explicație: orice lichid sub presiune v-a avea punctul de fierbere mai ridicat.
    Ex: daca apa la presiune atmosferică (aprox. 1 atm) fierbe la 100C, la o presiune mai mare, exemplu 2atm, va fierbe la 120C.
    In acest mod s-a putut ridica punctul de fierbere al "antigeluli", astfel ca motoarele sa nu mai aiba de suferit cand sunt foarte încinse!

    Nu mai reparați lucruri funcționale si gândite de specialiști! Informati-va mai intai, nu mai dati verdicte daca nu sunteti siguri pe afirmația facuta!

    PS: bușonul vasului de expansiune are o supapa de presiune, oare din ce motiv?!
     
    Ultima editare: 16 Aug 2018
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu desfac capacul vasului de expansiune cu motorul pornit atat la 2.7 cat si la 3.0 TDI dupa un drum de 2000 km si mai mult de un scurt fass de maxim 1 secunda nu face.
    Orice om si-ar da seama ca este un lucru normal, ceea ce ma face sa cred ca problema colegului @Adrian9090 este ceva mai mare decat un scurt fasait.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  11. Adrian9090 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.7 2009
    Când desfac capacul vasului de expansiune îmi da apa afara,rămâne vasul gol.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai, parerea colegului @rotitza este ca acest lucru este perfect normal.
    Acum, alegerea este a ta daca vrei sa mergi in continuare asa cu masina sau sa apelezi la un service/mecanic pentru o diagnosticare exacta.
    Eu iti spun ca nu este deloc normal ce se intampla.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  13. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    @audi66, de ce ma provoci?

    Pai de la "imi face presiune in vasul de expansiune" la :
    E cale lunga!

    In ziua de astazi si problemele se expun cu "perdea"... mi-a luat foc fata de masa nu e tot una cu mi-a luat foc intreaga casa, nu?
     
    gabi79 apreciază asta.
  14. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000


    Daca face ca aici , ai mai sus raspunsul dat de colegul @audi66

    Dupa ce am schimbat garnitura , planat chiulasa si tot ce mai trebuie schimbat. Face un fass de maxim o secunda chiar daca faci 2000km sau 100km cu talpa la podea. Eu asociez efectul cu deshiderea unei doze de suc.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @rotitza Imi cer scuze, departe de mine acest lucru.

    Pur si simplu m-am gandit ca nu ar scrie nimeni pe un forum crezand ca are o problema cand desface busonul vasului si fasaie cca. 1-2 sec.

    Automat m-a dus gandul ca omul are o problema mai grava decat acest aspect perfect normal.
    Si din cate vad, nu m-am inselat.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  16. Adrian9090 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2018
    Locație:
    Falticeni
    Masina:
    Audi A4 2.7 2009
    O duc la reprezentanta audi ca toți mecanici își dau cu părerea și nu știu ce are.
     
  17. Petcut Adrian

    Petcut Adrian 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Sep 2014
    Locație:
    Germania
    Masina:
    Audi A4-B8 2.7 tdi
    Salut,
    Am si eu o problema la care nu am raspuns: pierd apa de la motor cu toate ca nu apar urme de scurgere. Stiu, se poate sa pierd pe la garnitura numai ca nu am avut niciodata probleme sa imi urce apa mai sus de 90 grade.
    Ce e mai interesant este ca am completat cu aproximativ 1 Litru si am facut 600 km dupa care am primir avertisment ca e gol borcanul. Am completat si am mai parcurs inca 700 km dupa care din nou aceeasi problema. Am tras pe dreapta si cand am vrut sa completez a urcat singura apa in borcan la mai bine de jumatate.
    Am completat cu 1.5 Litri si am mers mai departe. Dupa aproximativ 15 km de cand am facut plinul cu apa, cand am oprit borcanul era aproape gol.
    M-am uitat pe jos si nu vad gram de apa. M-am uitat la ulei nu vad nimic ”condens sau urme de apa in ulei sau sus la completare. Nivelul de ulei in baie este perfect”. Se poate sa se fi dus garnitura fara ca sa am probleme sa imi fiarba motorul ? Pentru ca nu mai inteleg nimic.
    Sunt in concediu la aproximativ 1.400 km de casa si nu stiu daca sa plec inapoi cu masina tractata sau poate stie cineva o alta solutie ca sa imi dau seama fara ca sa merg la reprezentanta Audi sa arunc 500 €uro pe o constatare. :)
    Multumesc.
     
  18. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Are topicul raspunsul pe care il cauti da cine sa-l citeasca..

    "Stiu, se poate sa pierd pe la garnitura" esti in concediu , bucura-te de el ca v-a fi nevoie sa o schimbi cand ajungi acasa.
     
  19. dogar 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2015
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    A4B8 LCAGAF1, 143CP, 2009, 1968cmc
    Salutare. Am schimbat termostaul principal deoarece temperatura cobora de la 90 pana pe la 80-85. Termostatul nou nu sta fix pe 90. Am atasat o poza. Ar trebui sa il schimb iar? E defect? Pot sa merg asa cu el?
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Mergi linistit cu el asa.
     

Distribuie pagina asta