Instalatia racire motor - la A5 - antigel - termostat - probleme chiulasa -

Discuție în 'Audi A5' creată de neversaynever674, 24 Mai 2014.

  1. neversaynever674 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi S5 2009 4,2 FSI
    Salut baietii, mi-am achizitionat de curand un Audi S5 2009 si-mi baga ulei in vasul de expansiune...am fost cu ea la reprezentanta si nu m-au putut ajuta :))) m-au trimis la bucuresti..dar mi se pare o prostie ca la reprezentanta sa nu iti poata spune ce are masina si sa-ti mai si ia banii pe degeaba!
     
  2. sel

    sel Bronze Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Altă chiulasa sau în cel mai fericit caz rectificată dacă acest lucru mai este posibil.
     
  3. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    Salutare, nu am mai gasit niciunde postat ( sau cel putin nu am zarit eu), dar poate are careva dintre voi o idee pana ajung cu ea la service. Am un A5 2013 facelift motor 2.0 TDI 177 CP multi-tronic. De la lucru pana acasa am cam 12-14 km de parcurs. Intr`un mers relativ normal pe drive 80-130 km/h depinde de aglomeratie ajung acasa si cand o opresc porneste termocupla si merge 5-10 min pana se opreste. O fi normal ?
    Tin sa precizez ca in general se intampla cand vin pe mers relaxat 80-130 km/h, cand vin 160-180 km/H at nu se "incinge"... senzorul de temperatura a apei nu a zis niciodata nimic si nici nu o sarit apa de 90 de grade.
     
  4. adrianc

    adrianc 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Rosiori de Vede
    Masina:
    A5..2.0tdi,,, 2011
    pe timpul asta sa porneasca ventilatoarele nu prea e normal ..la vara ce mai faci ? daca apa nu sare de 90 nu-i problema ...probabil o probleme pe partea de electrica la termocupla ...
     
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Exact asta se intampla si la mine si pana acum 2 saptamani ma dadeam de ceasul mortii ca nu stiam ce se intampla. Stai linistit ca tocmai isi facea regenerarea filtru de particule si probabil ai oprit masina imediat dupa sau in timp ce inca isi facea. Mai mult ca sigur vine si un miros de evacuare incinsa ;)
     
  6. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    cred ca totusi se trage de la altceva, ca prea des isi face regenerare in cazul asta ... odata la 2-3 zile. Intre timp am mai descoperit ceva, gen apa ajunge foarte greu la 90 grade, daca ajunge, nu sta acolo cum ar fi normal scade la 80 sau 70... Aici cred ca intervin termostatele. In caz de ajung cu ea la 90 de grade acasa(rar se intampla) gasesc ventilatoarele mergand, practic cand apa ajunge la 90 au si pornit ventilatoarele!! Iar daca se intampla sa porneasca in mers scade si randamentul motorului.... Ma rog, sigur de la senzori sau termostate se trage. Maxim sapt viitoare ajung cu ea in reprezentanta.
    Exemplu viu: vin cu vreo 200km/h pana acasa cu ea pe sport in 10-12 km distanta (asta dupa vreo juma -ora de mers prin oras), cand dau sa intru pe strada apa era la 90, o opresc sa vad de ventilatoare... (acu nu mai retin mergeau sau nu) dar am pornit`o in maxim 5-10 secunde dupa ce am oprit`o instant a scazut apa la 80 ... Suspect! :))
     
  7. marianu

    marianu Bronze Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 g4 2.0 tdi.2013
    pai daca nu isi face ciclul complet de regenrare tot asa o tine pina il termina..cind face asa iesi la plimbare cu ea pe un drum lung in afara ,fixezi la 2000 rpm pilotul si mergi citiva km si gata ...
     
  8. bogdan1492

    bogdan1492 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback, 2.0TDI quattro, 2012
    Si eu am un A5 de 177CP, insa manuala, si am observat problema asta cu temperatura apei, in sensul ca, am mers 100 km cu ea in afara Bucurestiului, ce-i drept destul de chill 80-120km/h si apa nu a trecut de 75grade. Afara era destul de frig, undeva la -12grade. E in regula chestia asta?
    Adica, in trecut, am avut un A4 B7 si stiu ca in mers, in maxim 10-12km , fara "forja" ajungea apa la 90 grade chiar daca era frig afara.
     
  9. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    Asa si la A4-le meu.. Apa la 90 indiferent de stilul de condus... Aici urca la 90 odata la 100 de ani si at dupa ce merg cu ea ca shumacher!
     
  10. wrss 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2012 143 CP CJCA Multitronic
    Vedeti ca este thread pe A4 cu instalatia de racire. Apa nu se ridica la 90, chiar daca schimbi si al doilea termostat (verificat pentru 2012+)
     
  11. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat: exista la motorul 2.7 TDI cu 190 cp, un al 2-lea termostat?
    Am schimbat termostatul principal insa apa continua sa stea la o temperatura joasa ( 60-70 grade ) in oras.
    Am rasfoit forumul insa nu am gasit nimic legat de tipul asta de motor.
     
  12. bpodnar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Slatina, CROATIA
    Masina:
    A5 2.0tdi Sportback 2013
    Hello guys! I apologize for not speaking the Romanian language so I'll write in English if that's OK with you? First, I had exactly the same problem on my ex B8 2008 A4 2.0TDI 105kW CAGA with coolant temperature which grew and fell in a weird way so I changed the hidden thermostat 1K0 121 113A but I did not change the return valve 1J0 ... .. and my problems have disappeared. Last year I sold A4 and bought the A5 2.0TDI 2013. CGLC facelift 130kW / 177hp and immediately noticed the same problem when the outside temperature is below + 8 ° C then the coolant temperature is around 80-85 ° C if I drive normally with low speed. I then changed the main thermostat that differs from the one with the A4 CAGA (it is in a plastic casing outside the engine block) and it did not help. I looked at ETKA, but I can not see if there is another thermostat in the facelift of a 2.0TDI car. Does anyone know if there is another thermostat on the A4 / A5 facelift 2.0TDI and where is its position? Thanks everyone!
     
    Micckkey apreciază asta.
  13. Adi24 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014
    Hello @bpodnar ,Could you please write here if the problem will be solved after you change the thermostat. I have the same problem with my A5 2014 2.0tdi 177hp
     
  14. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Adi chiar asa lene iti este sa citesti aria A4 B8 si aria A6 C7 si topicul dedicat din acele arii ?
     
  15. bpodnar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Slatina, CROATIA
    Masina:
    A5 2.0tdi Sportback 2013
    Adi24

    Of course, I will let you know about my progress regarding that but I think there is no other thermostat on newer engines.
     
  16. Adi24 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2017
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 2.0tdi quattro 2014
    Sal @Cristi
    Am citit ambele si la A4 si la A6 si la unii s-a rezolvat prin schimbarea termostatelor la altii nu s-a intamplat nimic nou (exclud var cu carton/linoleu)
    Ideea e ca daca nu se rezolva prefer sa raman cu termostatul asta care la viteza si drum intins imi duce apa la 90 si nu am problema cu caldura inauntru cum am citit la altii ca au.
     
    Ultima editare: 4 Dec 2017
  17. Cristi Staff member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce ai mai intrebat atunci pe forum ? Schimba termostatul si vezi ce se intampla. Dupa ce ai facut tot ce era de facut (reparatii, demontare, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers. Fiecare masina este altfel si se comporta diferit din zeci de motive si cauze asa ca nu mai cauta o forma de cauzalitate care se aplica si la tine. Aici se da cu presupusul, dar reparatiile se fac la service nu in fata calculatorului.
     

Distribuie pagina asta