Instalatia racire motor - la A5 - antigel - termostat - probleme chiulasa -

Discuție în 'Audi A5' creată de neversaynever674, 24 Mai 2014.

  1. neversaynever674 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2014
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi S5 2009 4,2 FSI
    Salut baietii, mi-am achizitionat de curand un Audi S5 2009 si-mi baga ulei in vasul de expansiune...am fost cu ea la reprezentanta si nu m-au putut ajuta :))) m-au trimis la bucuresti..dar mi se pare o prostie ca la reprezentanta sa nu iti poata spune ce are masina si sa-ti mai si ia banii pe degeaba!
     
  2. sel

    sel 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    timisoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI 245hp CDUC
    Altă chiulasa sau în cel mai fericit caz rectificată dacă acest lucru mai este posibil.
     
  3. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    Salutare, nu am mai gasit niciunde postat ( sau cel putin nu am zarit eu), dar poate are careva dintre voi o idee pana ajung cu ea la service. Am un A5 2013 facelift motor 2.0 TDI 177 CP multi-tronic. De la lucru pana acasa am cam 12-14 km de parcurs. Intr`un mers relativ normal pe drive 80-130 km/h depinde de aglomeratie ajung acasa si cand o opresc porneste termocupla si merge 5-10 min pana se opreste. O fi normal ?
    Tin sa precizez ca in general se intampla cand vin pe mers relaxat 80-130 km/h, cand vin 160-180 km/H at nu se "incinge"... senzorul de temperatura a apei nu a zis niciodata nimic si nici nu o sarit apa de 90 de grade.
     
  4. adrianc

    adrianc 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2015
    Locație:
    Rosiori de Vede
    Masina:
    A5..2.0tdi,,, 2011
    pe timpul asta sa porneasca ventilatoarele nu prea e normal ..la vara ce mai faci ? daca apa nu sare de 90 nu-i problema ...probabil o probleme pe partea de electrica la termocupla ...
     
  5. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Exact asta se intampla si la mine si pana acum 2 saptamani ma dadeam de ceasul mortii ca nu stiam ce se intampla. Stai linistit ca tocmai isi facea regenerarea filtru de particule si probabil ai oprit masina imediat dupa sau in timp ce inca isi facea. Mai mult ca sigur vine si un miros de evacuare incinsa ;)
     
  6. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    cred ca totusi se trage de la altceva, ca prea des isi face regenerare in cazul asta ... odata la 2-3 zile. Intre timp am mai descoperit ceva, gen apa ajunge foarte greu la 90 grade, daca ajunge, nu sta acolo cum ar fi normal scade la 80 sau 70... Aici cred ca intervin termostatele. In caz de ajung cu ea la 90 de grade acasa(rar se intampla) gasesc ventilatoarele mergand, practic cand apa ajunge la 90 au si pornit ventilatoarele!! Iar daca se intampla sa porneasca in mers scade si randamentul motorului.... Ma rog, sigur de la senzori sau termostate se trage. Maxim sapt viitoare ajung cu ea in reprezentanta.
    Exemplu viu: vin cu vreo 200km/h pana acasa cu ea pe sport in 10-12 km distanta (asta dupa vreo juma -ora de mers prin oras), cand dau sa intru pe strada apa era la 90, o opresc sa vad de ventilatoare... (acu nu mai retin mergeau sau nu) dar am pornit`o in maxim 5-10 secunde dupa ce am oprit`o instant a scazut apa la 80 ... Suspect! :))
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A6 g4 2.0 tdi.2013
    pai daca nu isi face ciclul complet de regenrare tot asa o tine pina il termina..cind face asa iesi la plimbare cu ea pe un drum lung in afara ,fixezi la 2000 rpm pilotul si mergi citiva km si gata ...
     
  8. bogdan1492

    bogdan1492 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A5 sportback, 2.0TDI quattro, 2012
    Si eu am un A5 de 177CP, insa manuala, si am observat problema asta cu temperatura apei, in sensul ca, am mers 100 km cu ea in afara Bucurestiului, ce-i drept destul de chill 80-120km/h si apa nu a trecut de 75grade. Afara era destul de frig, undeva la -12grade. E in regula chestia asta?
    Adica, in trecut, am avut un A4 B7 si stiu ca in mers, in maxim 10-12km , fara "forja" ajungea apa la 90 grade chiar daca era frig afara.
     
  9. Cristian D

    Cristian D 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Dec 2015
    Locație:
    Timis
    Masina:
    A5,2.0 TDI, 177 PS, 2013
    Asa si la A4-le meu.. Apa la 90 indiferent de stilul de condus... Aici urca la 90 odata la 100 de ani si at dupa ce merg cu ea ca shumacher!
     
  10. wrss 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2014
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2012 143 CP CJCA Multitronic
    Vedeti ca este thread pe A4 cu instalatia de racire. Apa nu se ridica la 90, chiar daca schimbi si al doilea termostat (verificat pentru 2012+)
     
  11. Marius Melinte

    Marius Melinte 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iul 2016
    Locație:
    Alexandria
    Masina:
    A5
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat: exista la motorul 2.7 TDI cu 190 cp, un al 2-lea termostat?
    Am schimbat termostatul principal insa apa continua sa stea la o temperatura joasa ( 60-70 grade ) in oras.
    Am rasfoit forumul insa nu am gasit nimic legat de tipul asta de motor.
     

Distribuie pagina asta