1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la A6 C5 (termostat - electroventilatoare -antigel) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de awer21, 28 Noi 2009.

  1. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Am rezolvat problema. Tot timpul a fost senzorul de lichid racire G62. Practic el a functionat corect doua zile...senzor OEM. Ajunsese sa arate cu 40 de grade mai putin, furtunele frigeau si el arata 35 de grade. Pornirea de dimineata, pe vremea asta, era ingrozitoare.
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In sfarsit ai scapat. Ai montat al tau cel vechi ?
     
  3. Makaveliftw

    Makaveliftw 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 2.0 TDI CGLC 2015 / Audi A6 1.9 TDI AWX 2003
    Nu, am mai cumparat unul Hella.
     
  4. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Nucu....acum am citit problema ta...de aveasi chestie m-am lovit anul trecut si am gasit rezolvarea undeva in primavara....era de fapt o fisura mica in furtunul tur al radiatorului de incalzire....am prins-o strangand de furtunn..m-am trezi cu palma umeda
     
  5. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    O tin sub control continuu, acum vad ca nu a mai pierdut, nivelul e tot acolo unde l-am lasat. Poate 1mm mai jos, dar chiar nu am facut semne :)
    Cine stie, poate si frigul, si bujiile alea, cate putin din toate. Cert e ca acum e in grafic. Mersi.
     
  6. Andi27

    Andi27 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5 2.5 V6 Avant
    Salut,
    Am o problema cu temperatura apei la un A6 C5 2.5 150cp, cod motor AFB. Pornesc masina, oricât as merge temperatura apei nu creste mai mult de prima liniuța. Dacă o opresc după o ora de mers și o pornesc după 5 minute, uneori îmi arata mai mult de prima linie.

    Menționez ca eu atunci când pornesc masina, ventilatorul acela mare pornește și el cu o turație foarte mare. Face un vânt incredibil. Ce poate fi de vina ?

    Am citit cam tot topicul dar nu am dat de aceasta problema. Poate puteți sa ma ajutați. Mulțumesc!
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Daca ventilatorul se invarte cand e motorul rece cu aceasi turatie ca cea a motorului...te sfatuiesc sa schimbi vascocuplajul lui...treaba de o ora.
     
  8. Andi27

    Andi27 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Dec 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C5 2.5 V6 Avant
    Ca sa schimba Vasco cuplajul trebuie sa dau bara jos sau pot și fără?
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Da poti si fara...cu un pic de dibacie....
    Ventilatorul este prins de vascocuplaj cu suruburi de m6....cu o inelara mica..bagi mana in fata le dibuiesti unde sunt si pui cheia pe ele si le desfaci.
    Apoi cu doua fixe de 32 una o bagi pe axul vasco si una pe piulita vasco pe ax ti contra si cu cealalta desfaci si gata.
    Sau mai usor cu doua fixe de 32 si doua prelungitoare(din teava ceva) le bagi pe ax respectiv piulita vascocuplajului si desfaci....exista apoi suficient loc sa il scoti usor afara.

    Mai este posibil ca si termostatul sa fie blocat pe deschis deoarece chiar si cu vascocuplaj defect tot atingi 90 grade, mai greu ce e drept, dar atingi.
    Oricum inlocuieste vasco si apoi iti spun ce urmeaza daca chiar nu atinge apa 90
     
  10. poly112 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    a6 , 1.9TDI, 2002
    Am si eu o problema , de o saptamana am schimbat termostatul dupa schimbate a mers si imi indica ca are apa 90 si dintr-o data cobora la 60 dupa un timp urca inapoi , la fel si la drumuri lungi urca si coboara dintro data si acolo un timp dupa iar urca la 90
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce termostat ai pus ?
    Cauzele ale fluctuatiilor pot fi si senzorul de temperatura antigel sau ceasurile in sine cu problema.
     
  12. poly112 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    a6 , 1.9TDI, 2002
    Am fost la service si au comandat ei nu stiu cum se cheama firma stiu doar ca a costat 50 lei termostatu

    Influenteaza si consumul?
     
  13. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Da, putin, daca nu sta la 90 gr C. Senzorul trimite temperatura la ECU iar acesta injecteaza o cantitate mai mare de combustibil de unde si un consum ceva mai mare.
     
  14. poly112 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2015
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    a6 , 1.9TDI, 2002
    Multumesc
     
  15. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    image.jpeg image.jpeg

    De cateva zile curge prin dreptul rotiilor pe partea dreapta(cred ca se prelinge) antigel.
    Am fost la un service mic pentru o constatare, programul lor fiind full si doar atat am putut face.

    Mi s-a zis ca este un oring in poza a doua unde am incercuit si pe acolo ar curge.

    Nu m-au lamurit deloc. Daca s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema si imi poate spune despre aceasta si daca in cel mai rau caz pot sa plec asa cu ea si doar sa completez cand scade in vasul de expansiune. Eu imi doresc maine sa gasesc piesa si sa o schimb.

    Ma scuzati dar nu am timp sa caut in aceasta postare deoarece pregatesc masina pentru ca in weekend trebuie sa plec din Buc pana la Deva.

    Multumesc mult de tot. Astept pareri.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Daca problema e acolo unde areti tu in poza 2, ar trebui ca oringul sa fie cel cu codul din imaginea atasata.
    Poti sa-l comanzi dupa cod la orice magazin de piese, eu cred ca este doar un inel de cauciuc.
    Dar trebuie sa desfaci acolo si sa vezi care e treaba.
     
    kataliNNNN apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Flansa aia, pentru ca este o flansa acolo, precis este sparta. Este o problema comuna la VAG cedarea in timp a acelei flanse. O-ringul ala nu se strica de capul lui. Poti circula asa cu masina daca este ceva urgent pentru ca nu sunt pierderi mari dar tine sub observatie lichidul antigel din vasul de expansiune. Flansa aia se cumpara doar originala si ea vine cu tot cu o-ringuri. Asa ca mai bine o schimbi daca tot desfaci acolo.
     
    kataliNNNN apreciază asta.
  18. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    Untitled.png
    Aceasta este flanșa ?

    Eu stiu ca am mai fost cu masina in service acum 10 luni maxim si s-a schimbat o flanșă, mai este vreuna sau decat asta? și de ce a ținut așa puțin
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Aia este. A fost originala cea care a fost montata uterior ? Cele AfterMarket cedeaza din motive diverse. Bafta.
     
    kataliNNNN apreciază asta.
  20. kataliNNNN

    kataliNNNN 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Iun 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 1.8 T 2000 AWT
    Am găsit varianta de sus și aceasta pentru audi a6 1.8t
    1.png
    Cea montată ulterior nu cred ca a fost originală, a costat în jur de 70 de lei [VAICO sau FEBI]vcomandată de service.
    Ultima intrebare. Pentru mai multa siguranta pot schimba si arcul retinere, dopul flansa lichid racire si acea garnitura.
     
    Ultima editare: 28 Apr 2016

Distribuie pagina asta