1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor la A6 C5 (termostat - electroventilatoare -antigel) - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C5 (1997 - 2004)' creată de awer21, 28 Noi 2009.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cront crezi ca degeaba ti-am spus eu, ce ti-am spus anterior ? Tot ce ti s-a sugerat sa faci pana acum este deja scris pe forum de zeci de ori. Invatati ca nu pe forum reparam masina ci in garaj, dupa ce citim daca vrem sa fim informati. Nu e nevoie sa mai intrebi nimic despre masina ta pentru ca s-a spus despre pe ea pe acest forum si nu numai (internetul este nemarginit) tot ce se putea mentiona.
    Inca ceva: Este interzis Quote (citare raspuns) la mesajul anterior. Ca sa scrii foloseste functia Posteaza raspuns din josul paginii. Citeste si respecta regulamentul forumului. Multumesc. Daca nu respecti ce ti-am spus, data viitoare mesajele vor fi sterse direct si fara alte explicatii. Ai mai fost avertizat de nenumarate ori pana acum.
     
    hercheacatalin apreciază asta.
  2. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Salutare tuturor . E groasa treaba, am luat forumul cap-coada pentru o posibila rezolvare , si nimic . Sa va explic : Masina in cauza A6 C5 2.5 AKE . S a rupt distributia, a indoit suspape, spart culbutori ,rupt ax cu came etc. S a rezolvat . Alta chiuloasa (am fost obligat deoarece cealalta avea prezoanele axelor cu came smulse) . Dupa toata operatiunea asta, masina porneste la sfert, indiferent de ^perioada de repaos,temperatura exterioara ,timp de conducere etc. Problema acum intervine : Fierbe apa rau de tot, o da afara din vas (fiind cutie automata , o baga in limp mode de cum ajunge uleiul la 100grade ) . Am anulat termostatul , am curatat instalatia, radiatorul a fost dat jos,curatat , e ca nou si tot fierbe . Pompa de apa noua...Gates , a venint in kit ul distributiei . Caldura baga in habitaclu, chiar si fara termostat . Am mers cu busonul scos o perioada , crezand ca acolo ar fi cauza,suspapa respectiva , degeaba ...aceeasi problema ,fierbe. Pe furtunele mici de retur,intra apa in vas,iar pe masura ce accelerez debitul creste , pe premiza asta am omis sa cred ca ar fi pompa de apa , dar furtunele celelalte la pipaire parca ar fi goale (se umflau doar cand era busonul pus,din cauza presiunii) , plus ca , turul radiatorului frige ,iar cel de jos (pe care se afla si robinetul) presupun ca e returul ,este caldut, pobabil din cauza temperaturii motorului . Garnitura de chiuloasa,am banuit o si pe ea , dar nu exista apa in ulei si nici ulei in apa. Nu creste nivelul uleiului si nu face spume . Partea cu aerisitul nu am facut o , deoarece am citit mai peste tot ca ca se aeristeste singura .Compresia este super, motorul trage de rupe,nu scoate gram de fum nici macar la accelerarile brutale . Care ar fi cauza si solutia? Nu stiu ce sa i mai fac ! Va multumesc
     
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Exact asta ai omis , garnitura chiulasa ciupita.
     
  4. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Va fi primul lucru pe care il voi verifica de dimineata, plus planeitatea chiuloasei. Sper sa fie asta , si nu alte probleme pe la blocul motor . Am schimbat toti senzorii, uleiul din cutie , pentru ca nu stiam de ce imi baga cutia in limp mode , si s a dovedit intr un final ca era din cauza temperaturii ridicate . Am sa va tin la curent dupa operatiune . Oricum, ca tot umblu la chiuloasa , am sa verific si pompa de apa . Vascocuplajul nu stiu cum l as putea verifica ?!
     
  5. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Exact asa am patit si eu. Nu aveam apa in ulei sau invers dar pierdeam lichid de la o vreme , nu mult dar sesizabil , presiune mare in vasul de expansiune. S-a dat jos chiulasa s-a planat, garnitura si semeringuri noi si n-am avut probleme de atunci aprox. 10.000km. Garnitura era putin piscata dar cand alergam masina se auzeau bulbucii iar la 100km de parcurs se aduna presiune..
     
  6. babacus90

    babacus90 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2016
    Locație:
    Belgium
    Masina:
    A6 , 2.5 AKE , 180CP, QUATTRO - Tiptronic
    Multumesc colegu. Am observat ca esti tot in Belgia, planarea si eventual o rectificare de chiuloasa, aici le ai facut?
     
  7. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Reparatia am facut-o in tara la Zalau.
     
  8. Tudor s World

    Tudor s World 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 2500 tdi quattro 2002
    Nu stiu daca s-a mai discutat: la pornire se aprinde indicatorul rosu lipsa antigel, ca sa zic asa. Mecanicul spune ca trebuie sa schimb vasul. Intrebarea mea este: vasul nou contine si aceasta sonda ca sa nu-l cumpar degeaba ? Multumesc.
     
  9. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Asa ar trebui, sa contina si sonda.
     
  10. Tudor s World

    Tudor s World 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2018
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 2500 tdi quattro 2002
    Merci. Am sa l comand.
     
  11. intrrusul

    intrrusul 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2011
    Locație:
    Drobeta Turnu Severin
    Masina:
    Audi A6 4B 2.5 Quattro 2002
    Salut. Sper sa gasesc si eu raspunsulpe aici .. posesor din 2009 al unui A6 2.5 AKN 180 caluti si foarte multumit de ei chit ca sunt din2002 . Prin Iulie 2014 i-am facut distributia , pompa de apa intinzatoare rulmenti si toate cele si pentru cureaua de accesori la fel am schimbat totul. La ultimul drum de vreo 2000 de km am ajuns acasa totul ok a doua zi cand am pornit-o martorul lichid de racire , am facut nivelul am mers cu ea inainte sa ajunga apa la 90grade nu curge , dar cand ajunge apa la 90 pierde lichidul undeva prin spate pompa de directie si se vede pe tamponul motorului.
    A mai patit-o cineva ?
     
  12. Dorcea 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2019
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Seat Toledo
    Dar vascocuplajul tot incet se învarte ?
     
  13. ilie radu ioan

    ilie radu ioan 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2016
    Locație:
    Vălenii de Munte
    Masina:
    Audi a6 c5 avant 1.9 tdi ajm . 2000
    Dorcea Da, la fel de incet, il pot opri cu mana, nu bag degetele in ventilator ci presez usor pe exteriorul lui cu o manusa sau carpa si se opreste fara un prea mare efort. Temperatura apei nu mai trece de 90 de cand am schimbat garnitura de chiuloasa, vara iarna, ture multe sau putine sta fix pe 90.
     

Distribuie pagina asta