1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Fiind 3.0 tdi bmk si automat quattro sunt 2 termostate. Schimba-le pe amundoua sunt undeva 350 amundoua OEM piesele.
     
  2. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Nici nu stiu pe unde sunt. Concluzia: service! Sa ma astept la manopera scumpa?
     
  3. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Austin, in cazul in care n-ai rezolvat problema in saptamana care a trecut, iti atasez modul de demontare al termostatului (cod 059121111L ).
     
  4. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Nu am rezolvat ca am fost ocupat cu mutarea in Bucuresti. Iti multumesc enorm pentru informatie!
     
  5. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Va salut. Are idee cineva unde se afla termostatul la 2.0 TDI blb?
     
  6. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    In partea stanga a motorului pe la jumatate.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Mios Pozitia #6 din poza atasata.
     
  8. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Multumesc. Ma gandesc ca m-a lasat... cand dau drumul la caldura mai tare scade la 70 grade... apoi urca la 90 iar... are fluctuatii...
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cand esti la ralanti este normal sa iti scada temperatura cand dai drumul la caldura cu ECON activat. Dupa aia, in mers, o sa iti creasca la loc.
     
  10. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Da... creste, dar mai si scade cateodata, tot in mers... e ok asa?
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu cum e la 2.0 TDI in anotimpul asta cu temperaturi scazute, mie imi ajunge la 90°C si acolo moare.
     
  12. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Adineaori am facut un test pe loc, si la cca 92 grade imi pornește ventilatorul. Automat cum începe ventilatorul, scade temperatura...E normal?
     
    Ultima editare: 17 Oct 2016
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Normal.
     
    Sorin baciu apreciază asta.
  14. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    In fine. Cumpărasem termostatul, dar momentan nu il schimb. Ma gândeam totuși sa nu am probleme cu vreo sonda de temperatura.
     
  15. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La motorul de 3.0TDI tot asa sta, dar la cele de 2.0 mai face cum iti face tie. Daca tot ai cumparat termostatul merita sa incerci, sa vezi daca este de acolo problema.
    Asa ma gandeam si eu, dar nu eram sigur cat se pierde. :)
     
    Ultima editare: 17 Oct 2016
  16. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    O sa încerc. Ma costa un litru de antigel :)
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  17. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Si totusi citind tot topicul acesta, se pare ca problema mea este in mare parte de la termostat. Fie ca e vb de termostatul principal, adica cel din stanga motorului de pe la jumate, fie ca e vorba de termostatul secundar, cel care vine montat direct pe un furtun, care a fost descris in postul numarul 176. O sa schimb zilele astea termostatul si revin cu noutati.
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Mios problema ta este des intalnita si la motorul de 2.0tdi de pe A4 B8. Citeste topicul din acea arie, ca s-ar putea sa gasesti informatii utile.
     
  19. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Am observat adineaori ca dacă nu dau drumul la caldura in masina urca imediat la 90. Apoi cand dau drumul si închid caldura pornesc si opresc termocuplele(ventilatoarele) de la motor. Asta e normal?
     
    Ultima editare: 18 Oct 2016
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mios tu nu ai doua termostate. Asa ca mai sapa. Disclaimer sper ca stiti ce inseamna. Asa ca ce urmeaza bagati bine la cap:
    Inainte sa scrieti aberatii pe forum invatati ce masina aveti si conduceti si mai ales ce fel de motor aveti pe masina si cum functioneaza pentru ca sunt diferente constructive majore si de functionare intre motorul PD si CR. Aveti la dispozitie acest forum cu toate informatiile necesare la dispozitie si in loc sa invatati, inghititi "galusca pe nemestecate". Bafta ca aveti multa nevoie in continuare.
     
    mare_hotz apreciază asta.

Distribuie pagina asta