1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Motorul 2.0 TDI de pe C6-le lui este identic cu motoarele de pe B7, cele de pe B8 sunt alta mancare de peste.
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta trebuie sa invete el / ei repede, nu noi. Deja ne repetam intruna si intruna cu aceleasi lucruri si asta nu este bine.
     
  3. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Mios, cum spune si Cristi ...tu ai un singur termostat.
    Cum functioneaza un termostat:
    In majoritatea motoarelor termostatul deschide in pragul 87-95grade, cand deschide se face circuitul prin radiator si apa este mentinuta optim in acelasi prag 87-95 cu ajutorul ventilatoarelor.
    Orice fluctuatie mai mare de 15grade este considerat un defect pe circuit. Prin urmare....in orice conditii...rece afara,cald afara....cu clima fara, pragurile alea se respecta.
     
  4. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Corect. Asta spuneam si eu inainte. Ca acul ala tre sa moara la 90 grade indiferent ce ar fii. Am avut w211 e class inainte, căruia i-am schimbat termostatul cu unul nou behr, si stătea doar la 90. La audi imi oscilează, si nu cred ca e normal, deși unii colegi zic aici ca e normal sa scadă la 70 in staționare...etc...
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Atunci schimba termostatul si revino cu o parere.
    Ce atata "poate, trebuia, am avut si nu facea la fel", etc. ? :)
     
    mare_hotz apreciază asta.
  6. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Am revenit. Schimbat termostatul, cu unul Vernet, la 18 lei, si totul e super ok. Indiferent de situatie, turatii, clima la maxim, stationare...etc... totul e ok. Acul ramane mort putin peste 90. Probabil la vreo 91-92 grade. Consumul a scazut si el. Testat pe autostrada Ploiesti-Bucuresti., ac stationat tot timpul la locul lui. In zilele urmatoare voi cumpara un termostat original sau unul Behr.
     
  7. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    No... ai vazut....aia era cheia succesului
     
  8. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    De aia exista forumul asta, si pentru unii e chiar foarte util. La mine rezolvarea a fost schimbarea termostatului.
     
  9. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Este atat de multa informatie in forumul asta incat daca 10% il citeste cineva , nu mai are nevoie de raspunsuri la probleme. Eu personal (desi cunosc mecanica destul de bine spre foarte bine) am asimilat foarte multa informatie despre Audi-Vag ....doar facandu-mi timp sa citesc un pic
     
    Cristi și Aurel G apreciază asta.
  10. Mios

    Mios 3rd Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2010
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A6, 2.0TDI, 2005, Cod BLB
    Ce nu am inteles eu de prima data, e ca unii colegi spun ca e normal ca apa sa scadă cand masina staționează. Eu unul nu am pățit niciodata asa ceva(si am avut n masini, de la unele foarte simple la unele foarte complicate) si la niciuna acul nu scădea sub 90 in staționare. Inclusiv la un A6 2007 BRE avut anterior.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai sa vezi la iarna.
    Daca tie la -10, -15 grade si ECON activat iti sta apa la 90 in stationare inseamna ca esti exceptia exceptiei.
     
  12. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Ma la minusu ala ....si la mn o tranteste mai jos de 90...daca stationez mai mult de o ora
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Eu ce zic, cu ECON activat pe stationare e normal sa scada temperatura in bord. Daca dezactivezi ECON (activand AC-ul), nu mai scade.
     
  14. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    salut,

    pentru A6 (masina din semnatura) ce cantitate de antigel am nevoie pentru a schimba tot lichidul din instalatie? (ma gandesc la o pondere 1:1 cu apa distilata)
    nu stiu exact ce a pus vechiul proprietar, asa ca prefer sa-l schimb integral

    ms
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ai in imaginea 1 cantitatea. Concentratia in imaginea 2.
     
  16. Bogda_n

    Bogda_n 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4F2C6 3.0 TDI (CDYA) 2010
    Multumesc
     
  17. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    Salut, colegi.
    Acum o saptamana m-am intalnit cu un coleg de forum din Constanta si am pus testerul pe ea, lasand-o pornita cel putin o ora, iar la un moment dat martorul de "lichid racire" s-a aprins in bord, aburi de sub capota si vasul gol (era balta jos). Am completat o sticla de G13 de 1,5 litri. Am verificat si joja si uleiul este in regula, nivelul la fel...
    Aseara am pornit-o si am lasat-o la relanti cel putin o ora si jumătate.
    In tot acest timp, niciun ventilator nu a pornit, nivelul antigelului n-a scazut deloc, n-a curs pe nicaieri iar acul s-a blocat la 90 de grade, de altfel masina destul de incinsa.
    Ce am de facut mai departe? Help me! :)
    Am citit tot topicul.
     
  18. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    deejayandrei, verifica in primul rand daca-ti functioneaza ventilatoarele pornind aerul conditionat. Daca functioneaza, verifica daca sunt actionate si de catre ECU, punand testerul si incercand sa le pornesti din Engine/Output Tests. Verifica si daca ai vreo eroare legata de acestea. Daca totul este ok, vezi daca radiatorul este fierbinte in momentul in care motorul este la 90 de grade(de preferat in stationare dupa vreo 5--10 min de la atingerea temperaturii, cu ventilatia din habitaclu oprita). Daca acesta ramane rece, este foarte posibil ca termostatul sa ramana blocat pe inchis. Insa, probabiltatea sa se intample asa ceva este mica, deoarece ti-ar fierbe motorul rapid si in mers, cu ventilatoarele turate la maxim. Daca nu gasesti nimic in neregula, se poate ca una dintre situatii sa fi aparut accidental.
     
    mare_hotz și deejayandrei apreciază asta.
  19. deejayandrei

    deejayandrei 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2014
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A6 S-line, 2.0 TDI CAHA 170 CP, 2010
    mihaicristian, mersi.
    Am rezolvat pana la urma gratis. Dupa stat la panda pe sub capota vreo 3 seri (cate 90-120 minute/seara), am depistat tasnitoarea de antigel; aceasta fiind un capat de furtun nestrans cu colier - de fapt colierul era undeva pe furtun pus aiurea de niste "meseriasi". Asadar, pe acolo pierdeam antigelul. Am pus colierul in capatul furtunului si s-a rezolvat.
    Am urmarit si ventilatoarele si functioneaza normal, termostatul deschide normal, iar in vas, antigelul ramane la nivel.
    Norocul meu este ca am avut timp de pierdut si de fel sunt mai rabdator! :)
     
    mihaicristian apreciază asta.
  20. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Ma lamureste cineva daca pe termostatul Behr scrie ceva cand il cumperi de nou. Am dat comanda si cand l-am desfacut din cutie nu scria nimic pe termostat iar pe cutie scria Mahle, si arata ca unul de 20 ron. pe eticheta scria Behr. ma gandesc sa nu mi-l fi schimbat vanzatorul ca aceea cutie nu era sigilata. Audi A6 4f 2.0
     

Distribuie pagina asta