1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Behr/Mahle/Knecht sunt una si aceeasi. :) Isi imprumuta piese unii de la altii.

    De multe ori pe cutiile Mahle scrie si Knecht si/sau Behr. Sau vice-versa.
     
  2. Madalin Petru

    Madalin Petru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2016
    Locație:
    Targu Mures
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI 2009
    Salut! Sunt nou pe grup.
    Am si eu o problema la un audi a6 2.0TDI an 2009, inainte de a schimba termostatul acul la apa era la 50°( era blocat termostatul), am schimbat termostatul acum 5 zile si acul tot la 50° a ramas. Am facut cu masina aprox. 200km si nu a urcat acul deloc. Care ar fi problema?
    Va multumesc!
     
  3. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Schimba si senzorul de temperatura care se afla in spatele motorului linga pompa tandem.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
  5. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Fac un scurt rezumat la o problemă pe care am tot citit-o prin topic în mai multe rânduri:
    Scade Temperatura Motorului dacă staționezi cu căldura pornită (Cu ECON ON / AC OFF - depinde de modele - cele cu buton ECON vs AC) și afară este frig.
    (Motoare Diesel în principiu - pe la Benzină nu am auzit)
    • Este normal ca temperatura să varieze puțin (maxim 15 grade - gen să coboare la 75 de la 90) dacă afară este frig și tu stai cu mașina pe loc, cu căldura pornită, dar fără să ții AC ON (sau ținând ECON pe OFF).
    • Dacă AC e ON sau ECON e OFF, temperatura motorului nu ar trebui să mai scadă, sau scade foarte puțin.
    • Odată plecat la drum, acul trebuie să urce din nou la 90 și să rămână acolo cât timp mașina se află în mișcare
    • Odată ajunsă apa la 90 (sau puțin peste), ventilatorul ar trebui să pornească
    • Erori pe VCDS = 0 - bine, asta era logică :) - nu știu dacă termostatul apare în VCDS totuși. Senzorul e clar.
    Rog colegii mai pricepuți să-mi confirme sau infirme afirmațiile - nu de alta dar multă lume fuge repede la termostat sau senzorul de temperatură, deși nu e cazul și aș vrea să lămurim cât mai clar acest aspect.
     
    Ultima editare: 5 Dec 2016
  6. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Buna tuturor
    Am o intrebare am un audi a6 4f 3.0 tdi 225 cp si as vrea sa stiu daca este normal atunci cand mergi cu o viteza mai mare de 150km\h sa scada temperatura pana la undeva 75 grade
     
  7. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    stosh17, nu este normal sa coboare temperatura mai jos de 90 de grade, cu atat mai mult la viteze mari.. Probabil, termostatul a ramas blocat pe deschis.
     
    stosh17 apreciază asta.
  8. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Ideea este ca atunci cand revin la o viteza de aprox 120 km\h urca iarasi la 90 grade ceea ce ma face sa cred ca nu este termostatul.cand stationez sau cand circul in regim de oras temperatura sta la 90 grade doar cand circul cu viteze mai mari de 140-150 km\h atunci scade cam la 80 grade .
     
  9. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Bună ziua ....salutare tuturor.
    Am un audi A6 C6 (4F2) 3.0 litri quattro cod motor ASB.
    Vă rog să îmi spuneți și mie ce cantitate de antigel am nevoie , dacă e necesar să fie G12 sau G13 și ce produs recomandați.
    Merită să cumpăr antigel original sau ....de exemplu este bun şi HEPU?
    Mulțumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cantitatea totala din motor + radiatoare + tubulatura este de 12l, dar nu vei reusi sa scoti tot.
    Eu am reusit sa scot doar 7-8l din instalatie, am pus antigel OE G13 violet.
    Poti la fel de bine folosi si G12, G12+ sau G13 de la Hepu.
     
  11. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Mulțumesc mult !
    Da...intră ceva antigel 12L ?...ok.
    Totuși dacă amestecul este în parametri , după verificarea acestuia cu densitometrul este necesară schimbarea în totalitate sau e suficientă completarea?
    De când am mașina aprox. 6 ani doar completat dar și atunci foarte puțin.
    E ok sau nu?
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Am impresia ca nu ai citit atent ce am scris. :)
    Nu vei reusi sa scoti toata cantitatea de antigel din motor + tubulatura, scoti cat poti dar mai mult de 7-8l nu vor iesi.
    Cumperi 4l de antigel + 4 litri de apa distilata si vor rezulta 8l de lichid. Il torni, mergi cu masina pana ajunge motorul la 90grade cu clima pe ECON, moment in care isi face aerisirea si va trebui sa mai completezi in vas.
     
  13. marek43 3rd Gear Member

    Înscris:
    3 Ian 2014
    Locație:
    Satu-Mare, România
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI, quattro,2007
    Eu cred că am fost atent,doar că mă gândeam la cantitatea totală de lichid....Atât.
    Voi proceda conform indicațiilor.
    Mersi mult
     
  14. deeJayOg

    deeJayOg 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    EX: A6 C6, 2.0 136CP DPF (CAGB), 2010
    Termostatul defect iese la diagnoză la C6? Văd că a început să-mi scadă foarte rapid mai nou temperatura dacă merg prin oraș chiar și cu AC ON și opriri dese și lungi. Tot n-am erori...deh.
    La drum întins fuge și stă la 90
     
  15. nae77

    nae77 4th Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    A6 C6 2006 2.0 TDI-BRE
    Te uiti cu testerul pe engine la gr.1 si pe instruments 17 parca si faci diferenta dintre cele 2 afisari de temperatura iar daca ai o eroare mai mare de 4-5 grade este de defect termostatul sau senzorul de temperatura.

    Trimis de pe al meu GT-I9305 folosind Tapatalk
     
    deeJayOg apreciază asta.
  16. marian_dnew 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4F2 C6, CAHA, 2.0 TDI-CR, 125 KW, 2010
    Am cumparat, dupa ce am citit cauzele problemelor cu pastrarea temperaturii motorului in mers, prezentate mai sus, un termostat Behr pentru codul OE 1K0121113A. Este normal ca, sufland prin el, sa permita trecerea aerului? Altfel spus, nu etanseaza perfect. Astept o opinie experimentata inainte de a-l monta.
     
    Radu83B și b49wob apreciază asta.
  17. specterSAN

    specterSAN 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2011
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A4 B6 1.9 TDI AWX
    Va salut,
    Am schimbat: termostat,valvele control acces ( 4f1959617b) ,temperatura in bord -90 .
    Intrebare :daca trebuie schimbat radiatorul de caldura trebuie demontat bordul ?
    Audi A6 motor 3000 an fab 2006
    Respect
     
  18. danutzu_2001

    danutzu_2001 Bronze Member

    Înscris:
    16 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B9 2018 2.0 Diesel IF-14-MHB
    Caloferul de căldură este sub consola de bord, și DA, trebuie sa dai bordul jos.

    Trimis de pe al meu Nexus 5 folosind Tapatalk
     
  19. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu nu am dat nimic jos, dar la montat inapoi caloriferul mi-a trebuit vre-o 3 ore sa montez a treia fasa de sus in partea stanga.
     
  20. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    @specterSAN, daca vrei sa demontezi caloriferul, am atasat un "ghid" referitor la asa ceva.
     

Distribuie pagina asta