1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Ma ajuta si pe mine careva cu o schema a sistemului de racire la 2.0TDI, BRF?
    Am o pierdere de antigel la saracie (audi) si vreau sa vad ce piese sunt in acel loc.
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi PDF-ul atasat.
     
  3. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
  4. Skywalker

    Skywalker Silver Member

    Înscris:
    13 Sep 2011
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Renault Grand Scenic 1.9dCi
    1. Motoarele diesel se incalzesc in mers si se racesc in stationare
    NOTA: cuplarea compresorului de AC nu are niciun efect fie vara fie iarna daca motorul si sistemul de racire sunt in "boii lor"
    2. Motoarele pe benzina se racesc in mers si se incalzesc in stationare
    3. Obligatoriu in mers temperatura trebuie sa stea la 90 iar la diesel racirea fortata (ventilatorul) pornesc destul de rar chiar si vara, iarna exclus sa porneasca
    4. In sarcina grea (tractare in rampa) este "oarecum" normal sa urce temperatura la 92-94 dar odata incheiata sarcina grea trebuie sa revina la 90. Acel "oarecum" este influentat de mai multi factori:
    a. Cel mai important este amestecul antigel apa DEMINERALIZATA (doar asta nu face depuneri, aia distilata face)
    b. Depunerile din instalatia de racire influenteaza enorm temperatura motorului, dieselul are undeva la 750-800 gr in capul pistonului fata de benzina care sta undeva la 550-600.
     
    Radu83B, Originalul și silvio apreciază asta.
  5. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Am depistat pierderea. Este in capatul tevii, pe la o-ringul nr. 12 din schema atasata de colegul @audi66.
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    06B 121 687 - O-ring, costa in jur de 5 ron.
     
  7. spanu110976 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2012
    Locație:
    Napoli
    Masina:
    audi a6 avant, 2.0 BRF-136CP (170CP) 2006
    Este deja comandat. Exact 5ron costa. Dimensiuni o-ring 20,5 x 5,5.
     
  8. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Salut, vin si eu cu o intrebare. In ultimele 2 zile, apa nu mai imi urca pana la 90 de grade, in conditiile in care afara sunt 10-15 grade.
    Am facut un drum de cam o ora, cu clima oprita si acul abia se apropia de 70 de grade. Cand cuplez clima, apa scade din nou.
    Ultima oara cand a ajuns la 90 de grade a fost intr-un ciclu DPF, dar si atunci dupa ce am cuplat clima, a scazut putin, aproape de 80 de grade.

    Am schimbat in decembrie termostatul, crezand ca am rezolvat problema, dar acum a revenit,

    Se intampla ceva daca merg cu masina asa pana la un mecanic?

    Am facut o scanare cu VCDS atasez rezultatele:

    Cod:
    Address 08: Auto HVAC        Labels: 4F0-910-043.lbl
       Part No SW: 4F0 910 043     HW: 4F1 820 043 T
       Component: KLIMABETAETIGUNGH20 0170 
       Revision: 00000031    Serial number: 00000000336698
       Coding: 0000020
       Shop #: WSC 02325 785 00200
       VCID: DBB5F1EE1A850DC6211-808E
    
    1 Fault Found:
    00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
                002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
                 Freeze Frame:
                        Fault Status: 00100010
                        Fault Priority: 3
                        Fault Frequency: 1
                        Reset counter: 183
                        Mileage: 218605 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2017.01.30
                        Time: 20:48:57
    
                 Freeze Frame:
                        Temperature: 85.0°C
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Arjo apreciază asta.
  10. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    La mine cablurile par a fi Ok dar pompe din cate vad am doua si ma intreb care o fi dusa? IMG_1960.JPG IMG_1973.JPG
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pompa V50 este cea al carui cod incepe cu 03L.

    Asta in cazul in care ai aceeasi eroare ca si colegul @comandrei :

    00739 - Coolant Circulation Pump (V50)
     
  12. marian344

    marian344 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Apr 2011
    Locație:
    Satu Mare
    Masina:
    Audi Q3 - 2.0 TDI-2016 -110KW- CUVC / Audi A4 B6 Cabrio 1,8T 120 kw-BFB
    La mine e ceva cu V36 image.jpeg
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acum m-am uitat in ELSA si se pare ca V50 si V36 sunt una si aceeasi.

    Aveti mai multe detalii in PDF-ul atasat.

    Se pare ca pompa de apa 8K0 955 561 A vine la pachet cu sistemul Start & Stop.
    Din cate vad, eroarea va aparea pe VCDS cu denumirea V50 sau V36 in functie de ce sistem climatronic aveti si in functie de optiunea Start & Stop.
     
  14. comandrei

    comandrei 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2014
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A6 4F 2007 2.0 TDI BRE
    Am schimbat pana la urma termostatul (am pus unul original) si apa a urcat si sta la 90.

    Acum dau de alta problema :(
    In afara orasului, cu motorul ajuns la 90 de grade, pun pe sport acelerez mai puternic (3500-4000 ture) si apa incepe sa-mi fiarba.
    Prima oara am observat eu ca incepuse sa creasca apa, am pus inapoi pe Drive, si a scazut pana la 90 apa (si a stat acolo cam cat am mers 2 km )

    Am incercat din nou cand am iesit din orasul urmator, sport si acelerat .. apa creste iar si mi se aprind in bord coolant cu rosu.

    Trag pe dreapta, las masina sa se raceasca, am verificat nivelul de antigel din vasul de expansiune dupa ce s-a racit, e ok intre minim si maxim.
    Pana sa se raceasca auzeam cu fierbe apa.

    Inca nu am apucat sa pun VCDS-ul pe ea.

    Ati mai patit asa ceva? Ar fi ok sa conduc masina pana la service asa (cam 25 km, desigur cu pauze cand vad ca incepe sa fiarba )
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu, numai merge deloc cu ea asa.
    De cate ori fierbe ai ocazia sa distrugi chiulasa.
     
  16. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Buna Seara ,

    Un coleg saritor daca ma poate ajuta sa gasesc un cod pentru Modul-FAN (calculator) ventilatoare radiator? VIN : WAUZZZ4F29N019274 , motor 3.0 Quattro manual , nu prea ma pricep
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Care din ele, ca ai 2.
     
  18. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Cel mare , merge de la prima cheie si pana opresc motorul cam 30-40 secunde... am inteles ca trebuie modulul schimbat.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu am inteles ce ai vrut sa zici, dupa ce opresti motorul iti ramane ventilatorul pornit ? Sau te temi ca porneste prea putin in timp ce motorul e pornit ? Vezi ca exista o rechemare pe tema asta.
    Si te apuci sa schimbi piese dupa ce auzi la unu si altul ?
    In prima faza fa o scanare, daca este ceva neinregula la modul sau cablaj ar trebui sa ai eroare pe el.
    Incearca sa ii cureti si mufa cu spray de contacte.
    Inlocuirea modulului las-o ca pe o ultima solutie, este destul de scump si pentru inlocuire vor trebui taiate si lipite firele, deoarece intre modul si electroventilator nu exista mufa.
    Mufa ai doar intre modul si restul cablajului, in partea opusa.
     
    Ultima editare: 26 Feb 2017
    kojak13 apreciază asta.
  20. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Salut,

    Din cate stiu rechemare este pentru masinile pana in 2008. Daca pun contactul ventilatorul incepe sa porneasca si merge continu . Dupa ce iau contactul acesta mai merge 30-40 secunde. Masina a ramas fara curent si de atunci face asa. Am facut un test si am gasit eroare de necomunicare cu modulul ventilator.
    Am verificat mufa, curatat, dar degeaba. Am facut switch cu ventilatorul mic la mufe si porneste si el daca schimb mufele. O sa sun astazi la reprezentanta sa verific daca masina mea se afla pentru chemarile in service. Daca ma poti ajuta cu un cod ar fi perfect sa stiu ce caut.

    Multumesc,
     

Distribuie pagina asta