1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Deranjez cu o întrebare , am citit topicul dar nu sunt lămurit , ce este / ce rol are ? Pompa (V50) ?

    Mai exact: Coolant circulation pump (50).
     
  2. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    Asigura circulatia lichidului de racire prin caloriferul din habitaclu, in functie de necesitatile sistemului de climatizare.
     
  3. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    As avea si eu nevoie de o schema unde sa pot vedea unde este localizat termostatul la un motor de 3.o tdi bmk
    Inlocuirea acestuia se face dificil?
    Multumesc anticipat
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Poftim.
     
  5. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Multumesc frumos.se poate sa il schimb fara sa dau masca jos?cateva sfaturi in ceea ce priveste aceasta operatiune?
     
  6. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu nu vezi unde e situat ?
    Poate poate daca ai maini de copil mic si dai tubulatura de la admisie jos. Dar eu unul nu mi-as bate capul si as da bara jos dupa care as pune tragger-ul in pozitia service. Dureaza maxim 15-20 min.
     
    nelu78 apreciază asta.
  7. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    Ok merci frumos. Am inteles totul pana la tragger ... ala ce mai este si cum il pun pe pozitia service ?
     
  8. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu am schimbat fara masca in pozitia service. Si cu admisia la locul ei. Are 3 suruburi. Mai important este sa dai antigelul jos....

    Sent from my SM-G935F using Tapatalk
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    stosh cand intrebi ce este ala trager la o masina iti spun, la modul serios, sa mergi la service. Este mai bine.
     
    Alexedu, mare_hotz și stosh17 apreciază asta.
  10. stosh17 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Oct 2016
    Locație:
    mainz germania
    Masina:
    audi a6 4f 3.0tdi quattro 225cp BMK
    cata181 am sa incerc sa vad daca reusesc si eu fara masca in pozitie service.
    Cristi o sa tin cont de ce ai spus tu.)ce sa fac.invat cate ceva de la voi.
     
  11. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Buna, ieri după niște ture prin Cluj in amiaza mare (26 grade) vreo 20-30 km prin oraș. Am pus VCDS și arată temperatura 99 grade acul stătea la 90 nu se mișca ..spre seara am pus Iara vcds și arată 84-88...am completat cu apa ca era la minim antigelul . Sa încep sa îmi fac probleme ? A6 c6 2005 2.0 BLB
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu trebuie sa-ti faci probleme. E normal ca pe VCDS sa arate asa dar acul din bord sa stea fix pe mijloc la 90 grade. Acel ac din bord nu este un instrument de precizie.
     
  13. Borda Lucian 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Iun 2016
    Locație:
    Gherla
    Masina:
    Audi A6 C6 2.0 TDI 140 HP 2005
    Parcă stă cu jumate de milimetru mai sus decât fix in drept cu 90 grade. Ce ar trebuii sa îi verific la service in caz ca nu își face răcirea cum trebuie motorul ? Distribuția cred ca are ceva km făcuți (pompa de apa)

    Acolo stă acul. (Poza atașata)
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Stai linistit, n-ai nicio problema.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @Borda Lucian Acul tau sta fix acolo unde ar trebui sa stea la orice A6 C6.
     
  16. Petre Chiriac

    Petre Chiriac 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6 C6 S-Line 2.7 TDI 190CP ,cana,2011'(WAUZZZ4F0BN081293)
    Buna ziua,
    Am achizitionat de curand un A6 2'7 tdi fabricatie 2011, iar ieri la teste a reieesit eroare pe ventilatorul mare.
    Concret nu functioneaza, am inteles ca unul nou este 2700.
    Se gasesc si alte variante ?
    Multumesc

    1499237423918994506114.jpg
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sui masina pe elevator, dai cu cat mai mult WD40 pe rotorul electro-ventilatorului de pe partea soferului si il invarti manual pana isi da drumul si se roteste lejer.
     
    Petre Chiriac apreciază asta.
  18. Petre Chiriac

    Petre Chiriac 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2017
    Locație:
    Tulcea
    Masina:
    A6 C6 S-Line 2.7 TDI 190CP ,cana,2011'(WAUZZZ4F0BN081293)
    Ok, multumesc
     
  19. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Ai rezolvat ceva ? Mai precis am o problema care de cateva zile nu imi da pace. Am cumparat un audi A6 3.0 tdi din 2006 din Romania. pe drum inspre Italia nu am avut nici o problema. Am ajuns m-am plimbat o saptamana cu ea si a inceput sa imi urce apa. Cand m-am uitat, ventilatorul cel mare nu porneste decat la o temperatura de vreo 95/100 grade. Ttin sa mentionez ca daca pornesc caldura in masina nu urca apa, sta la 90 grade. Ma poate ajuta cineva ?
     
  20. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Va salut am o problema cu un a6 3.0tdi cod motor bmk. Ieri am schimbat pompa de apa si termostatul. Nu mai imi urca apa dar îmi arunca apa afara când merg cu clima pe low. Ma poate ajuta cineva, va rog ?
     

Distribuie pagina asta