1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    e posibil sa prinda aer de undcva, asa am patit la masina veche , urmareste daca ai pierderi de pe o zi pe alta
     
  2. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Pai îmi arunca apa afara pe la vasul de expansiune. Și arunca destul de multă.
     
  3. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Ai presiune in instalatie, variante sunt: termostat blocat/garnitura chiulasa / chiulasa (mai rar) acum depinde pe care parte.
     
  4. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    si daca are pierderi de apa la fel se manifesta , acest lucru am patit la un 2.0 , la fel arunca apa pe la capacul de la vas.
     
  5. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai daca pierzi nu e normal ca vasul sa fie gol?? De unde sa m ai dea apa afara pe la buson??
     
  6. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    Salut.
    Pentru termostat, sa caut pe "original", sau este vreun "producator" mai bun ?

    Si daca tot o sa pierd antigel, l-as schimba pe tot. La un 3.0 TDI, BMK, incap 12 litri, da ?

    Multumesc.
     
    COSYcosmin apreciază asta.
  7. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Termostatul este schimbat acum câteva ore și de atunci au început și problemele mai grave
     
  8. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Pai ti-ai raspuns singur. Ori mecanicul a facut o prostie ori termostatul nu deschide. App, cat a costat manopera si cat a durat? E asa cum mi s-a mai spus, ca trebuie data turbina jos, termostatul fiind in spatele motorului?
     
  9. Aurel G

    Aurel G Audi Expert

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Locație:
    Italia - Vicenza / CHISINAU - Rep. Moldova
    Masina:
    AUDI A6 C7, 2.0TDI, CNHA ,QUATTRO, 2016.
    Eu l-am schimbat acum in august , am pus G13 original de la audi , trei bidonase a cate 1,5lt adica 4,5lt de G13 curat, si pe urma am pus apoape un bidon de 5lt de apa demineralizata. Adica mi-a ramas un pic.
     
  10. gabi89

    gabi89 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2017
    Locație:
    italia
    Masina:
    audi a6 3.0tdi BMK an2006
    Nu mi-a luat foarte mult timp sa schimb termostatul . A costat 80 €uro si a durat ceva pentru ca nu aveam spatiu foarte mult deoarece nu este in spatele motorului termostatul. Nu are treaba cu turbina. Trebuie fata masinii desfacuta pentru a ajunge la termostat.
     
  11. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca dati jos tubulatura admisiei, cu putina grija se poate inlocui destul de usor termostatul fara a pune toata fata masinii in pozitia de service.
     
  12. bogdan2.7 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2016
    Locație:
    Spania
    Masina:
    audi a6 2.7 2005
    unde se afla acest modul pentru ca am aceiasi problema
     
  13. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Se afla pe carcasa ventilatorului... la reprezentanta te costa minim 5000 ron. Incearca sa cumperi de la dezmembrari ar costa aproximativ 200-400 euro.
     
  14. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va salut,
    Aseara am pornit masina dupa o saptamana si am observat ca ventilatorul de racire porneste odata cu motorul si nu se mai opreste decat la aproximativ un minut dupa ce opresc motorul. Astazi am mers in jur de 70 km si aceiasi problema, ventilatorul de racire ramane pornit pana la oprirea motorului.
    Mentionez ca nu am pornit clima. Am controlat cu Vag Com si imi da eroare: Control module 2 for coolant Fan P1949- 000 - Defective.

    Este cumva modulul de la elecroventilator defect, sau mai poate fi vreun releu ?
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Modul defect.
     
    Florin Gradila apreciază asta.
  16. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Modulul este separat de motorul ventilatorului ? Se poate inlocuii separat ?Imi poti spune daca trebuie sa demontez bara si radiatoarele sa am acces la modul ? Daca stiam o serie ceva de la el il comandam inainte de al demonta.
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Practic este separat, teoretic nu il poti cumpara separat. Reprezentanta nu o sa ti-l vanda separat, va trebui sa il cauti SH sau sa iei electroventilatorul cu totul.
    De inlocuit se poate inlocui separat, tai cele 2 fire ce duc in motorul electroventilatorul si il inadesti profi pe celalalt.
    Nu mai retin cum sunt pozitionate, ca ai 2 electroventilatoare. Unul are calculatorul indreptat catre exteriorul masinii (nu il poti schimba fara sa demontezi bara, tragi tragger-ul si scoti electroventilatoarele cu tot cu suport), celalalt spre interior (cu putina grija poti schimba modulul cu masina pe cric sau elevator).
     
    Florin Gradila apreciază asta.
  18. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Am saltat masina si spre nenorocul meu este modulul dinspre exterior de la ventilatorul mare, cel mic care este in interior inspre motor este modulul 1 de la ventilatorul de clima. O intrebare as mai avea si eu daca stiti cum pot anula curentul din modul 2 de la o siguranta sau releu pana o sa cumpar modul, ma tem ca functionand permanent sa nu cada si motorul ventilatorului ca in rest nu m ar deranja.Inca o rugaminte mai am, cum pot afla seria de fabricatie a modulului 2 sa pot sa il comand sau sa il cumpar inainte de al demonta? Banuiesc ca difera modulul de la tip de motor si an de fabricatie. Va multumesc ptr intelegere.
     
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scoate-i mufa.
     
  20. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    da dar nu cred ca am acces la ia daca este pozitionata inspre radiatoare
     

Distribuie pagina asta