1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Va salut,
    Revin cu problema mea, ventilatorul 1 din partea stanga a masinii a pornit si a ramas cuplat functionand permanent in turatie mare
    Pe diagnoza îmi dadea modul 2 defect plus ventilatorul 1 short tho plus. Am schimbat modulul 2 am sters erorile amandoua si totul a fost in regula
    Cand apasam butonul de clima ventilatorul 2 pornea si se invartea foarte incet, nu il observai decat daca te uitai atent iar ventilatorul 1 din partea stanga era oprit. Nu a durat decat o zi dupa care mi-a pornit din nou ventilatorul 1 din partea stanga
    Am pus testerul din nou si îmi arata eroarea ventilatorul 1 short tho plus si inca o eroare care o sa o postez mai jos
    Am incercat sa le sterg dar nici o sansa. Cineva de la Stuttgart mi-a sugerat sa schimb si senzorul de temperatura. Este posibil sa dea o eroare care nu o arata VCDS-ul ?

    20171212_191055.jpg 20171212_191144.jpg 20171212_191108.jpg
     
  2. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Incearca sa faci rost de o baterie mai noua (de proba). E posibil ca bateria sa nu mai fie in parametrii optimi si atunci calculatorul nu mai comunica cu celelalte calculatoare.

    Eu am trecut prin aceeasi problema in primavara. Pana nu am schimbat bateria nu am scapat de problema. Am schimbat si eu ventilatorul 1 si tot a ramas blocat pe deschis. Este doar una din variante la ce ai avea de facut.
     
  3. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Da, nu este exclusa varianta ta dar daca masina porneste la sfert si invarte bine electromotorul chiar si dupa o saptamana nepornita, poate sa nu fie in parametrii?
     
  4. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    La sfert pornea si la mine .. pe testerul de baterie era ok... pana cand nu a mai vrut sa invarta ... dar testul de la baterie era ok... deci... asta am patit eu.. nu este obligatoriu sa fie acelasi lucru si la tins
     
    Florin Gradila și b49wob apreciază asta.
  5. Florin Gradila

    Florin Gradila 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2016
    Locație:
    Meppen,Niedersachsen,Germany
    Masina:
    Audi A6,4F Limousine ,2,7 TDI ,2010
    Salut MrFler este ciudat ce se intampla la mine, aseara am plecat la munca si in momentul cand am plecat ventilatorul 1 nu a mai pornit, pana la munca am 2,5 km, de dimineata cand m am intors ventilatorul nu a mai pornit , cand am ajuns acasa am pus vagcom si am sters eroarea. Acum cand am plecat de acasa a pornit din , m am oprit la cca 1km la un magazin iar cand am plecat de acolo cand am pornit motorul nu a mai pornit. Este foarte ciudat ca dupa ce am sters eroarea a apare din nou. Am sa incerc sa schimb bateria sa vad ce se intampla. O seara buna.
     
    Ultima editare: 14 Dec 2017
  6. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    Asta incerc sa te fac sa intelegi. E posibil ca bateria ta sa nu mai aibe suficient current pentru a comunica cu toate calculatoarele. Cea mai ieftina si sigura cale sa vezi daca este asa este sa demontezi bateria de pe masina seara, o pui pe un redresor, dimineata o pui pe masina, o pornesti te plimbi putin cu ea si vezi daca mai porneste ventilatorul dupa a 2-a jumatate de zi. Fiind motor mare ii trebuie un anumit amperaj sa comunice cu toate cele.
    Daca calculatorul de la baterie citeste ca nu mai corespunde amperajul in primul rand incepe sa taie din consumatori si sa nu mai comunice cu cele 27 de calculatoare (parca atat are).

    Daca sunt si alte pareri ale colegilor nostri sa le exprime.
     
  7. Magearu

    Magearu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2017
    Locație:
    Calarasi
    Masina:
    A6 2.7 2010
    Salutare .Am un audi A6 2.7 din 2010 la care apa nu se ridică deloc ,de curând am bagat-o în service sa îi schimb termostatul dar și cu termostat nou nu vrea sa ridice apa ,termostatul nou a fost dat jos după mașina iar si fost probat și este ok .Ce mă îndrumați sa fac?va mulțumesc anticipat !
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ai facut Output Test pe ceasuri ? Scanare ai facut ? G62-ul cat indica pe VCDS ?
     
  9. clubaudiro 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2017
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A6 3.0 tdi quattro automat 2007, motor ASB, cutie JML
    Am observat ca imi scade apa la 70 cand merg mult la vale apoi revine la 90 cand incep sa merg pe loc drept, nu stiu daca e normal sau e ceva defect.
    Masina e un A6 3.0 tdi din 2007.
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E normal.
     
  11. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Mie de ce nu imi scade. Eu baniesc g62. Da eroare foarte tarziu. Eu era sa schimb termostatele.
     
  12. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Salut ! Am și eu o problema, acum 2 zile am schimbat pompa de apa și radiatorul și nu îmi mai bagă caldura in mașina și nu știu de ce....are cineva vre-o idee? Mulțumesc!
     
  13. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    apa se ridica la 90 grade?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu iti baga caldura pana nu se aeriseste instalatia. Mergi cu ea pana ajunge apa aproape de 90 grade si da-i drumu la caldura pe maxim, ECON sa fie aprins pe clima.
    Las-o sa mearga asa pana baga caldura dupa care verifica vasul de apa, ar trebui sa completezi.
     
  15. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Nu se ridica la 90 pana nu am mai completat cu lichid dar acum totul este Ok....ma panicasem degeaba am crezut ca nu mi-au făcut aia la service treaba buna dar a foat bine. Va mulțumesc pentru răspunsuri...va salut cu respect!
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai nu au facut treaba buna ca asta trebuia sa faca si ei de la bun-inceput.
    Nu sa faci jumatate din treaba in service si cealalta jumatate sa o faca clientul acasa.
     
  17. alex.ady

    alex.ady 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Ian 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6 4f 2.7 tdi V6 quattro
    Da, ei m-au anunțat ca mașina trebuia sa mai stea pornita câteva ore și sa mai completeze ei cu lichid dar eu ma grăbeam sa o iau mai repede și nu am vrut sa mai aștept dar mi s-a părut ciudat deoarece era vasul plin și îmi dădea eroare in bord cum ca nu am lichid la răcire.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vedeti de unde cumparati pompe de apa "O.E". Se vand din China in prostie la 100 $ / bucata, inscriptionate Germany.
    Ori cumparati din sursa sigura, ori mergeti pe Hepu sau GK.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sau Graf.
     
  20. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Salutare,
    Ma poate ajuta si pe mine cu un cod la acest teu? S-a rupt si pierd antigel :(
    Multumesc
     

Distribuie pagina asta