1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Se vede ca este capsat de teava. Orice T care este capsat de alta teava, nu vine decat impreuna cu aceasta. Deci, nu exista cod separat pentru acel T.
     
  2. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Si ma poti ajuta cu un cod la toata piesa ?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Alege din PDF-ul atasat.
     
    SmokanE și gogota_69 apreciază asta.
  4. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Cred ca asta ar fi 4F0819375C :)
     
  5. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Gata, am rezolvat! Multumesc mult pentru ajutor
     
  6. Vaidos Valentin Cristian

    Vaidos Valentin Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6 c6 2997 2010
    Bună dimineața băieți va rog sa ma scuzați dacă postez greșit sau dacă a m'ai fost postata problema însă nu știu ce sa ii mai fac nu reușesc sa ii dau de cap... De o perioada a luat'o razna...un A6 3. 0 Tdi Quattro Cdya. Ventilatorul mic pornește automat la turație maximă când pun contactul, motorul fiind rece, și după ce o opresc merge cel puțin 2-3 minute.
     
  7. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Este scris pe forum ce trebuie sa faci. Verifica modulul de control al ventilatoarelor.

    Ai si aici raspunsul: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16864/P0480/001152 si aici: https://www.google.com/search?q=P0694&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

    Mergi la electrician auto profesionist, nu un agarici. Cine are diagnoza trebuie sa cunoasca ELSA si ETKA pe de rost si sa fie si un bun electrician auto care are scule si care stie sa-ti desfaca masina si sa rezolve problema adica stie exact de unde este eroarea si cum o remediaza, nu numai ca o ai.
    Cine nu indeplineste conditiile astea are degeaba diagnoza aia daca el doar iti arata cu degetul ca ai o eroare dar nu iti si rezolva problema.
     
    Vaidos Valentin Cristian apreciază asta.
  8. Vaidos Valentin Cristian

    Vaidos Valentin Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6 c6 2997 2010
    Cristi, dacă circul cu ea asa e vreo problema? Se poate agrava ceva? Sunt plecat din tara și tare îmi e frica ca aici voi plăti înzecit. :)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Asta nu stiu, ce se va intampla daca nu remediezi.
     
  10. MrFler

    MrFler 5th Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2017
    Locație:
    Galați
    Masina:
    A6 Avant 4F,3000 cmc ,2009 CDYC
    @Valentin trebuie sa incepi cu urmatoarele (aceeasi problema am avut eu)

    1 - daca bateria nu este una originala in momentul cand isi pierde din calitati si nu mai comunica (nu ofera sufficient current) cu modulul confort iar acesta automat da eroare la ceva.
    2 - daca bateria este in stare buna (incarcata sufficient ) atunci te indrepti spre modulul ventilator care nou costa aproximativ 2500 lei ; iar SH neaparat de pe motor de 3.0 costa intre 100-300 euro.
    Daca mergi cu ventilatorul asa se va arde, rulmentii se duc si apoi va face joc elicea si loveste anumite puncte din radiator...
    O problema asemanatoare am avut si eu anul trecu pe motor CDYC ... te anunt ca este destul de munca.. bara data jos faruri ...
    Spor.
     
  11. Vaidos Valentin Cristian

    Vaidos Valentin Cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Locație:
    Italia
    Masina:
    A6 c6 2997 2010
    Am rezolvat, am schimbat modulul. Mulțumesc mult.
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    S-a dus zvonul cum ca HEPU le fabrica pe cele OE ...

    Intr-un final am dat si de fabricantul pompei de apa pentru C6 si nu numai. Am gasit la ei pe site si o poza cu o pompa de apa electrica, ce este prezenta pe modelele mai noi, stantata VW/Audi.

    Din cate am descoperit, japoneza NIDEC este firma mama. Da, cei care fabrica motoare electrice si la noi in Romania, la Pitesti. :)

    NIDEC GPM GmbH
    din Germania fabrica pompele de apa.

    http://www.nidec-gpm.com/

    "The headquarter of NIDEC GPM GmbH is located in Thuringia, Germany and was founded in 1939. The company develops and manufactures water pumps, oil pumps and modules for the international automotive industry. Its customer range covers the most important Original Equipment Manufacturer (OEM). With more than 7 decades experience in the development of water pumps for combustion engines, NIDEC GPM is technology leader in Germany. The product portfolio includes conventional, switchable and adjustable water pumps for the whole range of the combustion engines. In the result of more than 3 decades experience in the field of oil pumps, they have adjusted concepts, too. Their R&D department with a staff of more than 100 engineers and technicians also researches for future concepts of hybrid and electrical pumps. In 2014, the company achieved together with his foreign branches in China, Brasil and the USA."

    Din pacate, nu le vom gasi aftermarket.
    Hepu le fac din ce in ce mai proaste, incep sa curga in primii 20.000 km.
    Graf ... i-au cumparat Metelli acum vreo 18 ani cu totul si se fabrica in Italia.
    GK inca se fabrica in Germania ...

    upload_2018-9-22_4-17-18.png
    upload_2018-9-22_4-31-44.png
     
    Ultima editare: 22 Sep 2018
    borsy apreciază asta.
  13. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Salut , de cateva zile dimineata cand pornesc masina imi apare mesajul ca nu am antigel in masina poza acea de temperatura cu rosu. Dupa ce apa ajunge la 90 de grade imi dispare am inteles ca sunt 2 senzori pe recipientul de antigel. Intrebarea mea intradevar sunt 2 sau doar unu? Si daca ma puteti ajuta cu un cod de piesa/piese audi a6 2006 2.0 BLB as vrea sa comand piesa asta . https://www.autodoc24.ro/meyle/2117076 . Trebuie neaparat sa schimb si vasul sau e suficient senzorul?
     
    Ultima editare: 27 Sep 2018
  14. mare_hotz

    mare_hotz Platinum Member

    Înscris:
    3 Noi 2014
    Locație:
    Nurnberg
    Masina:
    A6 2.5tdi Avant AKN
    Senzorul de nivel este corp comun cu vasul.
    Cumperi vas cu totul (120-140ron) il inlocuiesti si gata
    Nu are nici o treaba senzorul postat de tine cu nivelul de antigel.
    Da exista doi senzori...unul pe intrarea in chiulasa ce masoara parametrii ce merg la ecu si proceseaza cantitatea de motorina injectata si cel de pe iesirea de pe termostat ce iti indica tie temperatura in bord.
     
  15. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Dupa ce cumpar vasul cu totul imi sta si mie apa la 90? am avut acum 1 an un accident si s-au schimbat toate radiatoarele fata si de atunci cred ca de 2-3 ori mi-a stat apa la 90 si asta doar vara la 30-35 grade. Cumpar unu nou sau de la dezmembrari?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    @snapy94 Cumpara vas cod 4F0 121 403 N. S-au schimbat vreo 3-4 coduri din 2005 pana in prezent, deci revizuit.
    Pretul dat de colegul mai sus, este pret de nou, atat costa un vas nou OE.
    P.S Senzorul de nivel este incastrat in vas, nu se poate inlocui separat.

    Senzorul din link-ul tau este G62, senzor temperatura antigel. Pentru motorizarea ta acest senzor are cod 06A 919 501 A si il cumperi obligatoriu nou si OE.

    @mare_hotz Cam scump la vedere bro... :)
    Apropo, BLB-ul nu are senzor pe teava de la termostat, are doar termostatul si atat.
    Codul termostatului pentru BLB este 03G 121 113 si costa pana in 100 ron nou OE.

    @snapy94 Din nou, pentru problema ta iti recomand sa inlocuiesti atat vasul, senzorul G62 si termostatul, noi si OE. Ai o cheltuiala de maxim 400 ron.
     
    snapy94 apreciază asta.
  17. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Multumesc la amandoi , niste raspunsuri clare pentru orice prostovan ca mine! :)) seara frumoasa colegi!

    P.S.:
    audi66, nu am mai apucat sa intru pe forum si am facut asta doar cand am avut probleme. Multumesc si pentru ajutorul dat cu alta ocazie si explicatii mura in gura.
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Incercam sa fim cat mai expliciti ... seara buna.
     
    snapy94 apreciază asta.
  19. snapy94 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2018
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi a6 4f C6 2.0 BLB
    Revin , unde este bagat termostatul? se ajunge greu la el? 2.0 BLB Am citit topicul si am gasit poza . Ce trebuie demontat sa ajung acolo?
     
    Ultima editare: 28 Sep 2018
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cand o sa te afli in fata masinii o sa stii ce ai de demontat. Dupa cum intrebi, mergi la un bun mecanic si te rezolva el. Nu te costa mai mult de 100-150 lei
     

Distribuie pagina asta