1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C6 - antigel - termostat - electroventilatoare

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de SlayeRC, 6 Mai 2010.

  1. Codrin94 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2019
    Locație:
    Germania
    Masina:
    A6 2.0 2010
    Cod motor CAGB.
    Am o problemă cu ventilatoarele de răcire merg într-una la turație maximă cu motorul rece și temperatura de afara 3-5 grade(doar când e motorul pornit)
    Centralina a fost schimbata cu una nouă și nimic, pe diagnoza îmi da comutator presiune aer condiționat(senzor sau firul defect) mecanicul spune ca nu are legătură una cu alta dar totuși am dat comanda de senzor ca să rezolvăm problema.
    Daca puteți sa ma ajutați cu ceva sfaturi ce poate sa fie. Mulțumesc

    Trimis de pe al meu LYA-L29 folosind Tapatalk
     
  2. seba18

    seba18 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 C6 4F Avant, 2.0 TDI CAGB 136 HP, 2009
    A avut un vecin exact aceeasi problema, si de vina a fost chiar acel senzor (G395, daca nu ma insel) localizat undeva in zona radiatorului/termocuplei. Cauta si pe forum, sunt sigur ca s-a mai discutat despre problema asta si despre eroarea respectiva (00256 - A/C Pressure/Temperature Sensor - btw, data viitoare incearca sa oferi informatii cat mai complete daca vrei sa fii ajutat).

    Bafta!
     
    Codrin94 apreciază asta.
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul respectiv este pe radiatorul AC-ului.
     
    Codrin94 apreciază asta.
  4. madalin Preda 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    VW Passat B5 1.9TDI
    Salut,
    La un Audi A6 C6 2.0TDI CAHA pierd antigelul. Ieri am mers bara la bara in oraș timp de o ora, apoi am întrat pe autostrada și am accelerat pana la viteze mari. Am primit eroare în bord, pierdusem antigel, apa sa urcat în 130 grade. Am oprit imediat, am lăsat-o sa se răcească în jur de 5 minute pentru ca vasul scoatea aburi, am completat cu apa și apoi am mers mai departe. Apa avea 90 grade. Peste 2 km, eroare nivel antigel. Am oprit, vasul fâsâia abur, am mai băgat 1L de apa. De atunci nimic ciudat. Am crezut inițial ca s-a spart vasul de expansiune pentru ca scoate foarte mult abur pe sub el, dar nu, cred ca dadea pe la valva de presiune.

    Astăzi am mers 50 km, mers normal pe autostrada și puțin oraș și nu a scăzut nivelul de apa și nici nu s-a mai întâmplat nimic. De ce credeti că s-a întâmplat sa facă presiune ? Va mulțumesc
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cel mai bun flush inainte de reimprospatarea antigelului.
    Mers 1 zi cu apa+otet.
    Mers 1 zi doar cu apa distilata
    Pus antigel OE (sau Hepu G13) + apa distilata (1:1).
     
    silvio apreciază asta.
  6. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Cred ca ar mai bine, apa distilata și oțet...

    Inviato dal mio BLA-L29 utilizzando Tapatalk
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    E de la sine inteles, deaia am luat 10l de apa.
     
    silvio apreciază asta.
  8. Kosmynksm 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2019
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi a6 2.0 TDI 2005 140cp cod motor BLB
    Salut,
    Este normal sa imi stea apa la 80° ? Mentionez ca masina baga caldura.
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Temperatura se citeste cu VCDS si nu te iei dupa ceasul din bord care poate sta fix la 90 grade in bord dar in realitate pe diagnoza arata altceva. Ce ai de facut pentru remedierea situatiei este scris in zeci de topicuri (asta si altele). Bafta.
     
  10. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    La mulți ani pe 2020 la toți colegi de pe acest forum. De câteva zile am observat ca mașina mea cod motor BLB are o mica pierdere, pe lângă o conducta ce pleacă de la termostat. O sa adaug o imagine. Pare ca pierde pe acolo..Ce as putea face, a mai întâlnit cineva problema asta ? [​IMG]
     
  11. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    silvio, daca nu ma insel, acolo este o garnitura de cauciuc, accesibila dupa demontarea conductei.
     
  12. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Posibil. Dar conducta e infiletata ? Nu am ELSA. Poate ma ajuta cineva cu o schema ceva.
     
  13. mihaicristian

    mihaicristian Gold Member

    Înscris:
    8 Iul 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A6 Avant 3.0TDI Quattro BMK tiptronic 2006
    silvio, vezi in atasament.
     
  14. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Am inteles ...conducta are o garnitura.Multumesc mult...
     
  15. Daniel455

    Daniel455 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 c6 2007
    Salut,
    La masina din profil un A6 C6 2.0 tdi 140 cp cod motor BRE imi tot pierde apa. Am schimbat garnitura de chiulasa, am rectificat chiulasa, am schimbat si racitorul EGR si tot pierde apa. Tin sa mentionez ca mecanicul mi-a spus că epuratorul de gaze al masini era fisurat. Ma puteti ajuta va rog frumos ?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sa schimbi mecanicul. Din tastatura nu o sa remediezi, pierderea de apa, in veci. Bafta
     
  17. Daniel455

    Daniel455 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Sep 2019
    Locație:
    Vâlcea
    Masina:
    Audi a6 c6 2007
    Am schimbat 3 mecanici si tot nu imi da de cap
     
  18. pamfilie2006

    pamfilie2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Locație:
    Sărmașu
    Masina:
    A6 C7 2015 S-Line 2.0 TDI ULTRA CNHA
    Daniel455
    Eu la fostul meu Audi cod motor BRE pierdeam apa pe la flansa aia de plastic din spatele chiulasei. Foarte greu detectabil deoarece nu ai vizibilitate in zona aia.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de mentionat in legatura cu acea flansa este faptul ca trebuie cumparata doar = exclusiv originala cu tot cu O-ringuri de etansare tot originale.
     
    pamfilie2006 apreciază asta.
  20. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Ce cod are flansa aia ?
     

Distribuie pagina asta