1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Salut,
    Masina in cauza este un Audi A7 cu motor 3.0 tdi, cutie automata S-tronic. Din cand in cand dupa ce opresc motorul pornesc ventilatoarele de racire pentru 5-10 minute, Fenomenul se intampla dupa ce vin de la un drum normal, mers batraneste, in afara localitatii deci in nici un caz mers sportiv sau trafic excesiv (culmea atunci nu pornesc ventilatoarele). In jurul masinii vine slab un miros de incins ca si cand tocmai as fi venit de pe circuit si masina a fost testata la maxim.

    Ca si puncte de pornire, acum 3 saptamani cand am dat bara jos pentru a pune niste grile, am gasit intre radiatorul de AC si radiatorul de apa destul de multa mizerie (frunze, praf, scame) . In mare parte au fost inlaturate dar nu in intregine. Alta pista este ca in ultimul timp am eroare la cutie ca discurile de ambreiaj se supraincalzesc. Oare au legatura toate astea cu faptul ca pleaca ventilatoarele? Ori nu isi face racirea cum trebuie si posibil si uleiul in cutie se incalzeste excesiv din cauza asta, ori este o problema in cutie, se supraincalzeste iar ventilatoarele pleaca pentru a raci si cutia de viteze. S-a mai confruntat cineva cu asa ceva pana acum sau ce ar trebui sa urmaresc ?

    Dar am si o alta teorie si sunt curios daca s-a mai intalnit cineva cu ceva asemanator: din cand in cand, foarte rar ce-i drept, cand opresc masina pornesc ventilatoarele si miroase a incins in jurul masinii, ca si cand as fi venit de pe circuit cu ea. Coincidenta sau nu se intampla dupa ce merg numai pe drumuri nationale cu viteze de 100 kmh sau peste dar la un mers foarte calm - nu depasiri bruste, nu accelerari nimic de genul. Mers batraneste mai bine spus. Niciodata dupa ce merg doar in oras indiferent de trafic. Cand am dat bara jos sa ii pun grilele, am gasit multa mizerie (praf, frunze, scame) intre radiatorul de AC si radiatorul de apa. O parte le-am scos, am suflat cu aer sub presiune dar tot nu cred ca am scos tot. Oare faptul ca se "incinge" are legatura cu mizeria sau trebuie cautat in alta parte? Eroare nu am pe nimic (gen termostat ramas pe inchis) care sa aiba legatura cu supraincalzirea motorului. Sunt curios din ce cauza ar putea fi si eventual daca ar avea vreo legatura cu supraincalzirea ambreiajelor (sau poate chiar asta e cauza pentru care pleaca ventilatoarele, ca se incalzeste excesiv cutia sau uleiul din cutie).....
     
  2. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Ia in calcul si faptul ca uleiul din cutie nu se raceste cat trebuie daca ai mizerie pe la radiatoare.
     
  3. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    Nucugheri am luat in calcul varianta asta. De fapt aproape speram ca am gasit rezolvarea cand am vazut cata mizerie era. Dar am indepartat o foarte mare parte din ea. Nu chiar toata ca nu mi-a permis locul insa cel putin 80-85% din suprafata radiatoarelor este curata. Si cu toate astea tot imi apare eroarea la cutie deci sunt aproape sigur ca nu asta e cauza principala. Iti dai seama daca traiam in Dubai si radiatoarele lucrau la 50 de grade plus praful de acolo, ar fi trebuit sa ia foc :)
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    A fost o rechemare in service pentru A6 C6 unde iti rezolva gratuit exact aceasta problema. Deci, cum rechemarea exista, la modelele mai noi problema a fost rezolvata.
    Se pare ca ti-ai raspuns singur. :)
     
  5. bet

    bet Gold Member

    Înscris:
    1 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 4G 2O12
    Imi pare rau sa aud de probleme, mai ales la cutie! Nu au legatura ventilatoarele care merg cu racirea cutiei, in lipsa unei erori de functionare pe sistemul de racire, ci mai degraba cu faptul ca opresti masina cand ea este in regenerare sau imediat dupa. Bafta in rezolvarea problemei!
     
  6. barladi

    barladi Gold Member

    Înscris:
    10 Dec 2008
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    Audi A7 3.0 Tdi (CDUC)- cca 300 CP
    audi66 te referi ca se supraincalzeste cutia si ventilatoarele pornesc pentru a o raci?


    Bet bun punct de vedere. Mersi . La regenerare nu m-am gandit. Intr-adevar mirosul este ca de esapament incins (exact cum spuneam mai sus - asemanator cu forjarea masinii pe un circuit iar la oprire evacuarea miroase si trasneste :) )
     
  7. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Salut,am un Audi A6 C7 2012, 2.0 TDI,177cp.
    In timp ce mergeam in Romania,prin Budapesta,temperatura mi-a scazut brusc.
    De atunci urca temperatura si scade,nu sta la 90grade.
    Am fost la Audi Zentrum München, mi-au facut o programare,dar m-au sunat si m-au chemat sa imi spuna ca nu au ce face,pt ca este normal la tipul motorului meu ca la o temperatura sub +10grade apa sa nu stea la 90grade.
    Acum apa imi sta la 70-80grade,daca merg pe autobanda imi urca la 90grade, dar dupa scade.
    Mie nu mi se pare normal,mai ales ca masina are 95000km.
    Va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri.
    Multumesc.
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Trebuia sa le ceri sa iti dea acest raspuns oficial, in scris.
     
  9. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Mi-au dat in scris,dar au sters de pe foaie Audi Zentrum München.
    Pe foaie este scris seria de caroserie,tipul motorului,si este explicat ca la o temperatura sub + 10grade, temperatura poate varia.
     

    Fișiere atașate:

  10. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Mda....daca explicatia venea de la vreun schimbator de piese de la Porche Pipera sau alta asemenea, acceptam, ca doar astia atat stiu, dar oare si cei din reprezentantele din Germania sa stie la fel de multe? Sau chiar asa au conceput motoarele astea de generatii noi ? Ar fi bine de elucidat misterul asta, deoarece mai multi colegi au problema asta si aici la noi pe forum si schimba termostatele ca pe ciorapi....:uhm:
     
  11. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Vreau sa incerc si la alta reprezentanta,dar nu stiu ce interes ar avea sa ma minta,ei sunt bucurosi sa-ti ia bani,dar astia au spus ca orice ar schimba,tot aceeasi treaba este pt ca asa este motorul.
    Si asta mi-au spus fara sa stea masina la ei, numai dupa codul motorului si nici nu am platit nimic.
    Totusi eu nu sunt lămurit chiar asa ar trebui sa fie?????
     
  12. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    In mod logic si normal nu. Orice motor trebuie sa functioneze la temperatura de lucru de 90 gr.
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Sergiu tu patesti exact ce li se intampla la colegi aici: http://www.clubaudi.ro/threads/inst...discutii-diverse-probleme-si-rezolvari.32416/

    Invata sa faci analogii intre probleme si cauta pe forum ca multe lucruri sunt asemanatoare (motoarele sunt la fel in cea mai mare parte) si implicit exista aceleasi rezolvari. Citeste topicul respectiv integral. In topicul indicat exista si niste link-uri catre alte forum despre VAG cu probleme la motoare la fel ca al tau. Bafta.
     
  14. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Caz identic . Acelasi raspuns tip prinit si de la QUARK ARAD .
     
  15. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Mersi Cristi ,sunt nou pe aici.
     
  16. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Ma poate ajuta cineva cu un cod produs pt al doilea termostat la un Audi A6 C7 2.0TDI 177CP 2012 multitronic.
    Mulțumesc.
     
  17. nutzu89

    nutzu89 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    galati
    Masina:
    audi a6 c7 2011
    aceeasi problema o am si eu tot la motor 2.0 de 177...cand pornesc clima nu urca deloc la 90.nu inteleg de ce.daca opresc clima urca imediat la 90dupa scade..si tot asa..
     
  18. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Acum in Germania sunt 8-10 grade si mașina funcționează perfect.
    Nu știu ce să zic.
     
  19. dvr

    dvr Bronze Member

    Înscris:
    27 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 S-Line Multitronic, 2.0 TDI 177 CP, CGLC, MY 2013
    Dar cand nu iti sta la temperatura optima (90 grade), observi vreun comportament diferit la motor? De ex. mai zgomotos, mai multe vibratii, consum mai mare sau e doar faptul ca iti sta apa la 70-80 grade?
     
  20. Sergiu Catrici 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Neufahrn bei Freising, Germania
    Masina:
    A6 C7 2.0TDI 2012 177cp
    Mi se pare in regulă motorul și consumul il am 6,8l/100km in ultimii 5000km.Eu asa am avut consumul de cand am luat-o.
    Ma bate un gând sa caut prin aprilie un A5 sau tot A6,dar motor 3.0TDI quattro. Sa vad,deocamdata este doar un gand.
     

Distribuie pagina asta