1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. Oliver24 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2012
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A6 2.0 TDI 177 CP- CGCL-
    @dentimarius mi se pare că se încălzește mai greu motorul după schimbatul pompei. Mai studiez... Nu sunt sigur încă, însă asta este prima impresie.
     
  2. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astazi cand am pornit masina, am vazut ca se invart si ventilatoarele. De "destept" ce sunt, am incercat sa opresc unul cu mana... rezultatul... m-am taiat la deget.:)
    Dupa 5 minute de mers, cand am controlat, erau oprite. Asa trebuie sa pornesca la pornirea motorului? Voi ati facut cazul?:uhm:
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    A intrat mizeria aia de DPF in regenerare. Nu a terminat regenerarea inceputa pentru ca tu ai oprit motorul. S-a mai mentionat si explicat asta in topicul despre DPF. Bafta.
     
  4. Toader Alin 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Oct 2017
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi a6 2.0TDI ultra 2015
    Salutare,
    Am un audi A6 C7 an 2015 si am o problema la instalatia de racire: raman furtunele in presiune, iar vasul de expansiune arunca antigelul afara pe la buson.
    Multi mi-au spus ca este garnitura de la chiuloasa, altii termostatul asa ca am mers la reprezentanta audi si acolo mi-au spus ca e de la intercooler.
    Nu stiu pe cine sa mai cred, nu vreau sa arunc cu banii aiurea, iar daca nu este de la intercooler si problema persista, pot sa merg inapoi la cei de la reprezentanta si sa le cer despagubire sau sa-mi rezolve problema si sa-mi restituie banii pentru greseala lor ? Astept pareri si de la voi pentru aceasta problema
     
  5. bpodnar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Slatina, CROATIA
    Masina:
    A5 2.0tdi Sportback 2013
    Can you tell me where is position of that hidden thermostat in 2.0tdi 130kW? I have A5 2.0tdi 130kW 2013. and cannot find the damn thing. On my previous car A4 2.0 TDI 105kW 2008. was in rubber hose 03L 121 157 B but this new engine dont have that hose with thermostat. Thank you!
     
  6. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    :)) nu ajuta la nimic sa il schimbi decat daca cumva e blocat. Iti spun din experienta mea.
    Circuitul de racire e gandit prost...asta e cauza incalzirii greoaie....
     
  7. bpodnar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Slatina, CROATIA
    Masina:
    A5 2.0tdi Sportback 2013
    Ok, so cardboard between the radiators is the solution?
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Unfortunately, yes. :)

    There is a protection, from Skoda , VW Passat, etc., in front of the radiator. Maybe there is also for Audi. The internet in infinite.

    masca-radiator-pt-skoda-octavia-ii-an-fabr-2004-marca-heko-1059-4.jpeg grila-iarna-vw-passat-b5-1997-2001-e18c217617758bdd94-0-0-0-0-0.jpg
     
  9. bpodnar 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2017
    Locație:
    Slatina, CROATIA
    Masina:
    A5 2.0tdi Sportback 2013
    I did it :)

    [​IMG]
    [​IMG]
     
    OLARIU SORIN și Audi_MST apreciază asta.
  10. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Salut baieti, nu ati dat niciunul de cap acestei probleme? Daca pun cartonul in fata radiatorului, sa acopar toata suprafata lui sau ajunge 60% partea unde intra cat este ventilatorul?
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Nu puneti carton ca se uda si se imprastie peste tot. Daca tot aplicati aceasta metoda mai bine folositi linoleu.
     
  12. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Tu ai pus, pe cata suprafata ai pus ? Eu inca nu am pus, sunt curios cum cat exact trebuie pus.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Eu nu am pus. Locuiesc intr-o zona unde clima este mai blanda, in plus am alt tip de motor. Incerca sa acoperi pentru inceput doar jumatate.
     
  14. cristian bar

    cristian bar 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2017
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi a6 c7
    Pe mine personal nu ma deranjeaza ca, nu creste temperatura apei, dar parerile sunt diferite , cum ca ar afecta functionalitatea-viata motorului.
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Cei care puneti linoleum sa acoperiti radiatorul, sa aveti mare grija cat acoperiti din suprafata. Temperatura lichidului de racire este tot la 90 grade si cand motorul se duce in ecemplu 115 grade(temperatura uleiului)
    Am acoperit toata suprafata si temperatura uleiului a urcat in vreo 25 km pana la 110 grade. Am scos o parte, acum este acoperit cam 60 % si temperatura la ulei nu a depasit 100 grade.

    Acum intreb si eu ...care e plaja normala de temperatura a uleiului ?
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Intre 90 si 110, fiind influentata de mai multi factori.
     
  17. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Multumesc mult de informatie. In cazul asta cei care puneti aparatoare la radiator cel mai sigur e pe jumatate din radiator. Dar depinde si de stilul de mers. La mers cu viteze 140 se va incalzi, depinde si de temperatura de afara...
    La cine se poate, activat laptimer si acolo e afisata mereu temperatura uleiului. Cel mai sigur e de urmarit si "ajustat" linoleumul in functie de nevoie.
     
  18. Oudi

    Oudi Bronze Member

    Înscris:
    9 Oct 2015
    Locație:
    Bihor - Oradea
    Masina:
    Audi A4 B9 quattro 2.0 DETA
    Serios!? Cartoane si linoleu la un audi de generatie curenta!? Jale!
     
  19. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Oudi din pacate se ajunge acolo. Chiar ma uitam ieri la un Maserati Levante care avea radiatorul acoperit cu "linoleum" din fabrica. :) Poate vom vedea si la Audi in viitor. ;)
    2017-Maserati-Levante-SQ4-grille.jpg
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    fantasy pe acest forum nu sunt accepate toate tampeniile exprimate si scrise din putul gandirii, de asta ti-a fost sters mesajul si asa va ramane.
    Nu mai continua cu toate elucubratiile (citeste DEX-ul daca nu stii ce inseamna). Multumesc foarte mult pentru intelegere.
     

Distribuie pagina asta