1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Concluzia este ca tu nu o sa poti scoate tot lichidul de racire din instalatie, asa cum ti s-a mai mentionat asta anterior si oricum se va amesteca. Brief = pe scurt: indiferent de care pui acum in motor nu are nimic si iti garantez eu ca nu se infunda nimic.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  2. Cafix 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7 4G 2.0 TDI Avant 2014 // CNHA // QLX
    Salut

    Ce raport de dilutie folosim pt G013A8JM1 antigel concentrat?

    A6 C7 4G 2.0 TDI 190 cp Avant 2014 // CNHA

    Ms
     
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pana in 50%. Masoara inainte cu un refractometru cat este cel din motor, apoi faci calcule. Indicat este, intre -35 si -40 grade, sa ramana.
     
    Cafix apreciază asta.
  4. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Salutare,

    Aveti idee cat intra intr-un A6 C7 2.0 177cp CGLC?
    Am cautat in cartea masinii si nu am gasit decat tipul de antigel dar nu si cantitatea care intra in sistemul de racire.
    Vreau sa schimb si m-ar asjuta sa stiu cat antigel trebuie luat.

    Ms
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    8.10 litri, dar in toata instalatia goala. Nu vei reusi sa il golesti tot, asa ca vezi cat iti cumperi.
     
    unrealist apreciază asta.
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Iti cumperi maxim 2 bidoane (1.5 litri fiecare) de lichid de racire plus 3 litri de apa distilata. Iti ajunge pentru inlocuire.
     
    unrealist apreciază asta.
  7. ssoriteu

    ssoriteu 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6 2.0 tdi CGLC -2013
    Eu am bagat 4 litri concentrata Oe cu 2 litri de apa distilata , mai mult nu a incaput
     
    unrealist apreciază asta.
  8. Andreivnc7 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2018
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 clab
    Salutare,
    Am un A6 C7 2012 3.0 cutie manuala 204 cai. A inceput sa-mi arunce antigel. In fata peste tot chiar si pe ventilatoare. Se pare ca ar proveni de sub admisie de la termoflot pentru ca e plin si acolo. Problema e ca am bagat presiune in instalatie si nu pierde deloc la rece. Stie cineva ce ar putea fi ? Multumesc.
     
  9. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    salutare,

    Am o problema, cum a venit frigul, am renuntat sa folosesc doar incalzirea in scaune si am dat si drumul la caldura si.....SURPIZA....nu baga cald deloc, doar frig.
    Am bagat VCDS-ul nu am nici o eroare pe nimic.
    Aveti idee ce trebuie facut si cu ce sa incep?
    Sigur este ceva "mecanic", ori radiator infundat, desi ambele conducte care intra in interior sunt calde.
    Ori vreo electrovalva care nu da drumul la caldura(o fi ca la 4F sa o curat de calcar si apoi merge?)
    Sau flapsurile de la climatronic, desi am dat OUTPUT Test la toate si nu am nici o eroare.

    Aveti vreun sfat sa imi dati cu ce sa incep, sau daca ati avut problema asta?

    Multumesc,
     
  10. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Pune mana pe calorifer si vezi daca e cald. Dacă nu e, stii ce ai de facut....

    Sent from my SM-G965F using Tapatalk
     
  11. seftaka

    seftaka Silver Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Ex: Audi A6 2.0 TDI CGLD 2012 & Porsche Cayenne 3.0d 2016
    Termostatul..
     
  12. unrealist

    unrealist 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mai 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 2.0 tdi CGLC
    Am curatat radiatorul, am scos din el numai lichid rosiatic, am curatat instalatia totala de vreo 2 ori cu solutie de Liqui Moli, si pot sa spun ca ieri dupa ce am facut asta baga cald, dar in conditii in care masina era foarte incalzita.
    Astazi de dimineata, nici un semn de caldura. Am pana la munca vreo 15km, abia spre final o amorteala calaie, nicidecum calda.
    Deocamdata am apa distilata in ea, nu pun antigelul pana nu imi vine vasul de expasiune nou, ca cel vechi este tot rosiatic.

    Am avut un A6 4F inainte tot de 2,0 si se incalzea mai repede ca o benzina, 4G este un dezastru, mor de frig un ea, noroc ca am incalzire in scaun.

    Intrebarea mea este, cumva circuitul de racire EGR cu caloriferul nu este inchis si este dirijate de un termostat gen 1K0 121 113? Posibil sa fie acela blocat pe deschis sa sa nu faca fata sa incalzeasca radiatorul de caldura asa repede?

    Am si Webasto pe masina, i-am dat drumu pt 30 minute si nu baga cald, am pus mana pe conductele de la radioatorul de caldura si erau calai.
    Am 2.0 CGLC Manuala, e posibil sa am al 2-lea termostat si ala sa nu faca treaba si sa il inlocuiesc cu un 1E0121113 care deschide la 80grade in loc de 1K0121113 care deschi de la 75(al meu cred ca deschide de la 0, cred ca e blocat :P )???

    Dati-mi un sfat ca pe zi ce trece regret 4F-ul.

    Multumesc,
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    unrealist citeste integral topicul din aria A4 B8 si topicul asta unde mesajul tau a fost mutat si unde trebuia sa citesti. Este o problema cu motorul pe care il ai si nu o sa o remediezi. Vorbesc serios.

    Iti spun si tie ce am scris in topicul despre aria A4 B8 deoarece despre problema ta s-a discutat ani de zile pe acest forum:
     
    dvr apreciază asta.
  14. .SILVIU.

    .SILVIU. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    TECUCI
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi CGL
    Salut. Sper sa nu scriu ceva ce s-a scris deja... Am descoperit ca am o problema cu prima ocazie cand am avut nevoie de căldură. Cu toate că motorul se incalzea la 90, nu aveam caldura chiar si daca setam clima pe 28 grade sau hi. Aerul nu era nici macar călduț.
    O sa atașez o poza cu piesa vinovată de treaba asta. Și vreau să spun că in prima faza am anulat piesa respectivă și am pus o țeavă ca sa verific dacă acolo e problema. Și vreau să spun că am avut căldură cum n-am avut niciodată pe un A6 c7, cu toate că sunt la al treilea (două au fost 2.0 si unul 3.0). Odată anulată eletrovalva aia, sau ce-o fi... masina da căldură după primele 2 minute de funcționare chiar dacă temperatura lichidului de răcire este nemișcată. Iar odata ce motorul ajunge in 80 sau 90, cu temperatura pe clima setată la 25 grade, suflă aer fierbinte cum ar face un motor pe benzină.
    Iar temperatura lichidului de răcire... Aia e o problema comună, observ. Motorul meu e CGL si nici la mine nu sta apa la 90 in oras dacă sunt temperaturi sub 10 grade. Doar in afara orasului sta la 90, iar cand intru in oras scade la 80. Motorul 3.0 tdi 245cp nu are astfel de probleme. Sper sa va ajute postarea mea. Toate cele bune!
     
    alexutzu79 și RussuAudiA6 apreciază asta.
  15. Statie Bobby

    Statie Bobby 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7tdi 2010
    Salutare. In seara aceasta dupa un condus liniștit ( 6km) , dupa ce am oprit motorul au inceput ventilatoarele puternic ca si cand ar fi fost 40grade afara si era un miros puternic de incins. Este vorba despre audi A6 2015 3.0quattro. A mai avut cineva astfel de simptome? Care a fost rezolvarea?
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Posibil sa-ti fi pornit regenerarea filtrului de particule?
    Poti urmari asta daca reglezi BC-ul pe cosum instant, care in regenerare creste spre 1-1,2 l/h
     
    borsy și Statie Bobby apreciază asta.
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Statie daca ai fi citit si tu forumul si despre masina care o ai ai fi vazut faptul ca sigur a intrat in regenerare DPF-ul. Citeste topicul dedicat din aria asta si din celelalte arii. Bafta.
     
    Statie Bobby apreciază asta.
  18. Statie Bobby

    Statie Bobby 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2017
    Locație:
    Ramnicu Valcea
    Masina:
    Audi A6 2.7tdi 2010
    Am revenit. Isi facea regenerarea DPF-ul ! Va multumesc de raspunsuri !
     
  19. catacalin

    catacalin 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    baia mare
    Masina:
    Audi a6 c7 3.0 tdi 245 hp quattro s tronic CDUC avus 2011 audi a4 b6 sline , 1.9 tdi 130 hp ,an 2003
    Buna ziua! Am constatat o problema sambata:mi sa aprins martorul lichidului de racire si zicea sa opresc motorul sa verific nivelul.am facut asta,am completat aproximativ 500 ml lichid iar ziua urmatoare la fel:dupa 5 km mia aparut acelas martor.am oprit,am verificat,lichidul era la acelas nivel in vas.am oprit motorul,am pornit inapoi si martorul a disparut si nu a mai aparut in urmatorii 10 km.a mai intalnit cineva problema aceasta?mersi anticipat!
     
  20. Yoromica

    Yoromica Silver Member

    Înscris:
    16 Mai 2018
    Locație:
    Castelnuovo Scrivia-Italia
    Masina:
    A6 C7 3.0 tdi CDUC s-tronic Golf 6 1.4 tsi CAVD DQ200 Polo 9N BBY
    Faci o diagnoza și eventual schimbi senzorul. Verifica sa nu ai cumva și o scurgere pe undeva daca spui ca ai completat.
     
    catacalin apreciază asta.

Distribuie pagina asta