1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Salut posesori de cerculete,
    Dupa cum am observat nimeni, dar nimeni, nu a revenit sa spuna cum a rezolvat problema cu temperatura motorului care nu sta la 90 de grade iarna. Ei bine, tin sa va informez ca sunt persoane fericite care au rezolvat marele mister al motorului 2.0 TDI 177 cp.
    Cod: 1K0 121 113 A

    P.S.:

    Cautati dupa cod. Succes.

    IMG-20190310-WA0000.jpg

    IMG-20190310-WA0001.jpg
     
    flavius89, FL0R14N, boditza și încă o persoană apreciază asta.
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 TDI, CGLD, multitronic
    Ha..ha...daca citeati topicul integral observati ca suntem mai multi colegi care am schimbat ambele termostate si nu s-a remediat problema. Mai mult de atat, Audi a recunoscut oficial aceasta lipsa a motorului si a catalogat-o ca fiind "normala".
    Se schimba destul de dificil datorita pozitionarii lui. Iar un eventual rezultat il veti putea observa iarna viitoare pentru ca problema se manifesta la temperaturi negative.

    Problema a fost dezbatuta in detaliu in acest topic si nu numai. Concluzia este ca problema nu provine dintr-un termostat ce trebuie schimbat ci dintr-o eroare de proiectare a sistemului de racire.
     
  3. .SILVIU.

    .SILVIU. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    TECUCI
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi CGL
    Eu fac parte din categoria celor care au rezolvat problema. Temperatura era mereu 70 și ajungea la 90 doar la mers agresiv. Temperatura exterioară între 5 și 18 grade. Si am schimbat intai termostatul mic(cu unul original), după care a început să stea la 80 in aceleasi conditii. După ceva timp l-am schimbat si pe cel de-al doilea (behr) si de atunci... indiferent de situatie, temperatura ajunge repede la 90 și rămâne acolo. Motorul este 2.0 tdi CGLC cutie manuala.
     
    Ultima editare: 21 Apr 2019
    RussuAudiA6 apreciază asta.
  4. ORF _eins

    ORF _eins 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2017
    Locație:
    Austria
    Masina:
    Audi ,A6 ..2.0 TDI ..2012
    Buna...
    Am o rugăminte ,poți te rog sa mai faci o poza un pic mai de sus,pt ca vreau sa știu exact unde se afla acel termostat ,,mulțumesc mult !!
     
  5. .SILVIU.

    .SILVIU. 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Iul 2012
    Locație:
    TECUCI
    Masina:
    Audi A6 C7, 2.0 tdi CGL
    ORF cam pe acolo e. Dar mai jos, aproape de cutia de viteze
     

    Fișiere atașate:

  6. RussuAudiA6

    RussuAudiA6 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Aug 2016
    Locație:
    GALATI
    Masina:
    Audi A6 2l 2012
    Si la mine s-a rezolvat problema dupa aproape 2 ani. Eu am schimbat termostatul principal dar fara rezultate si dupa, pe cel mic care am inteles ca ar fi de la cutie iar situatia acum se prezintă foarte, foarte bine la temperaturi de maxim 2, 3, 10 grade (inainte de schimb statea maxim 70 in oras). Inca nu am avut ocazia sa o testez la temperaturi cu minus dar simt o schimbare clara.
     
  7. Padree

    Padree 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Aug 2018
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4
    Salut baieti! Detin un A6 C7 2016 si problema este urmatoarea: De 2 luni pierd antigelul, imi da pe la buson si pe supraplin, vad urme albe ale antigelului pe langa buson si pe dedesubt pe la supraplin. Mecanicul spune ca ar fi RACITORUL sau GARNITURA DE CHIULASA. Pe 1 mai am avut un drum mai lung si imi scazuse nivelul la antigel foarte putin, am vrut sa completez desi stiam ca e presiune, iar desfacand busonul usor ca sa iasa presiunea, a dat in fiert si a aruncat lichid pe supraplin. De atunci au inceput problemele. Voi ce parere aveti? Multumesc!
     
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Noi suntem de parere ca intai sa remediezi si pe urma sa spui cum ai remediat. Un forum functioneaza in felul urmator: dupa ce ai facut tot ce era de facut (diagnoza, reparatii, demontare, inlocuire piese defecte cu alte noi si originale, curatare senzori si asa mai departe) si ai epuizat toate solutiile, citesti si intrebi pe forum. Tu ai procedat exact invers.

    Ulterior trebuie sa scrii si sa spui cum ai rezolvat o problema pentru ca un forum asa se construieste, nu pe intrebari ci despre cum am rezolvat o problema. Bafta.
     
    CDK apreciază asta.
  9. Audi a6 c7 3.0 tdi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2019
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a6 c7
    Salutare. Am o problema cu masina mea Audi a6 c7 2012 3.0 tdi qattro 245 cp .. dispare abtigelul din vas in cantitate mica 100 ml la 1000 km . Am gasit scurgerea . Este in jurul galeriei de evacuare din partea stanga . Antigelul apare i tre flansa de la galeri si chiuloasa .A mai patit cineva la fel la genul de motor ? Multumesc
     

Distribuie pagina asta