1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A6 C7 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A6 C7 (2011 - 2018)' creată de barladi, 26 Dec 2015.

  1. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    ramine constant sub minim....nu mai revine la cit a fost la completare.
     
  2. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Cat timp nu scade in fiecare mai mult decat in ziua precedenta, se restrang mult posibilitatile. Si nici nu este atat de grav, in sensul ca poti face unele teste fara sa te impacientezi.

    Ori ai o scurgere fina pe undeva, si cand ai mai mult lichid in instalatie presiunea creste mai mult, lichidul fiind mai greu comprimabil decat aerul din vas, caz in care da pe afara. Asta ar fi o varianta.

    A doua varianta puea fi o scurgere la o anumita inaltime a instalatiei(cel mai probabil la nivelul vasului de expansiune) prin care da afara doar cand lichidul atinge acel nivel. Eu am patit asa la vechea masina, din cine stie ce motiv, vasul a capatat o fisura pe la mijloc, nesesizabila liber. Mereu gaseam lichidul sub minim, si daca nu completam ramanea constant acel nivel.


    Completeaza vasul pana la nivelul maxim, porneste motorul, da o tura sa se incalzeasca lichidul, apoi cu motorul pornit, ridici capota si inspectezi cu atentie. Cat lichidul e cald, si motorul pornit ai presiune in instalatie, si o eventuala scurgere devine vizibila.
     
    iacob sergiu andrei și marianu apreciază asta.
  3. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Ai dreptate, am gasit o scurgere mica la mufa de la furtunul de jos din vas, este acolo un o-ring. Am desfacut sa vad daca e ciupit sau ceva in neregula si nu am vazut nimic. Am montat la loc si acum urmaresc daca mai curge, urmand sa caut sa inlocuiesc acel o-ring.
     
  4. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    Am observat o chestie ciudata la indicatorul de temperatura din bord: la 25 grade afara masina la prima pornire, imi arata prima linie la temperatura la 50 grade. E normal, e cineva care a observat aceasta chestie ?
     
  5. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    poate imi raspunde si mie cineva cu dilema mea,acum la 25 grade afara cind pornesc motorul apa sta direct la prima liniuta.la fel e si la voi?
     
  6. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Normal ca asa e si la noi. Tu crezi ca apa sta la 50 in grade cand masina sta pe loc?

    Sent from my ONE A2005 using Tapatalk
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    nu,ma gindeam ca senzorul de temperatura indica aiurea.masinile VAG au o problema cu senzorul asta.
     
  8. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Eu nu am auzit de asa ceva, sincer.
     
  9. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Am aceiasi problema cu termostatul la a6 4g 2.0 tdi multitronic iar de la service mi-au spus ca pe aceasta masina nu exista al 2-lea termostat. Poate ma ajuti cu un cod de piesa. Merci
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste integral topicul asta: http://www.clubaudi.ro/threads/inst...discutii-diverse-probleme-si-rezolvari.32416/

    Ai codul scris in topic. Invata sa cauti si sa citesti integral forumul pentru probleme asociate. In fond la baza sunt cam aceleasi motoare intre masini. Asa cum am mai repetat, este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala. Bafta.
     
    iacob sergiu andrei apreciază asta.
  11. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Inteleg ca indiferent de codul de motor, la tot ce e 2 litri diesel dupa 2010 e acelasi cod pentru al doilea termostat ?
    Daca e asa, pentru multitronice codul este 1K0121113A . E un termostat care deschide la 75 celsius.
     
  12. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    Eu numai codul asta l-am folosit si la 2 si la 3 litri.
     
  13. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    :) Ma suna cel de la magazin si imi tot repeta ca nu e bun pentru motorul meu, ca lui ii apare ca e pentru motoare TFSI.
    Sincer, sa fiu, insistenta cu care m-a intrebat daca sunt sigur, m-a facut sa fiu si eu nesigur.
    Drept care, daca e cineva amabil sigur e bun codul 1K0121113A ?
    Multumesc frumos.

    Codul motorului este CGLD , e modelul facut pentru Belgia, limitat la 163 cp iar seria de sasiu a mea este: WAUZZZ4G8DN094241
     
  14. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Al doilea termostat au doar cele automate. sper ca nu ai manuala:)
     
  15. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    bUzZ1 Scrie in semnatura multitronic. Din ce am citit in sectiunea de A4 si cele manuale au al doilea termostat pentru gaze si nu doar cele ce au cutie automata.
     
  16. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Codul 4G0122293AB se regaseste pe masina ta Marius, este un cuplaj rapid, dar nu specifica daca este/are rol si de termostat .
    Nu am gasit alt termostat inafara de cel clasic.
     
  17. Audi_MST

    Audi_MST 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Feb 2013
    Locație:
    Târgu-Mureș
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI Multitronic, 2012
    Am schimbat azi termostatul" clasic " si s-a rezolvat problema cu incalzirea apei, in foarte scurt timp urca la 90 grade!
     
  18. bUzZ1 4th Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0tdi
    Vezi ca azi e mai cald ca deobicei
     
  19. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Si, in final un al doilea termostat nu exista? La C7 diesel de 2 litri?
     
  20. dentimarius

    dentimarius Gold Member

    Înscris:
    27 Feb 2013
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi Q7 4M, 11.2016, 3.0 TDI, cod motor CRTC
    Am comandat si eu termostatul de la radiator. Pare sa lucreze bine, dar ma gandesc ca poate nu inchide la maxim si ar fi o cauza pentru incalzirea greoaie a motorului.
    Prietena mea are un A3 cumparat de nou in decembrie 2015 cu motorul de 1.6 diesel si stronic. Nu are nici o problema cu incalzirea. Se incalzeste in cativa km cu clima pornita pe 22, si mentine temperatura fara probleme.

    Personal, refuz sa cred ca din cauza randamentului crescut scade cantitatea de caldura produsa...nu exista... Stiu ca nu trebuie sa facem comparatii, dar.....la alte marci motoarele de 2 litri sunt mai puternice, deci cu randament mult mai bun, si nu au nici o problema cu incalzirea. Am o gramada de exemple in jurul meu... :)
    Undeva trebuie sa fie o eroare. Fie o piesa "refuza sa isi mai faca treaba" fie e o greseala de proiectare. Daca e o piesa, e mai usor de remediat, dar, daca e o eroare de proiectare a sistemului de racire mi se pare grav tare.
     

Distribuie pagina asta