1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la A7 - antigel - termostat - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A7' creată de Livliv85, 16 Noi 2016.

  1. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Buna la toti, scuzati-mi orice exprimare gresita sunt nou pe forum.

    Ma confrunt cu o problema ce nu-i dau de cap. Am un audi a7 3.0tdi quattro 245 cp an 2011. Am cumparat masina in februarie anul curent. Masina pierdea antigel pe la pompa de apa , fulia motor imi trepida..in fine de o luna am schimbat pompa apa, fulie motor, fulie alternator, fulie komprrssor clima, toate intinzatoarele si cureaua.tin sa precizez ca pana sa schimb toate astea am completat doar cu apa pierderea care o aveam pe la pompa. De cand am schimbat toate cele mentionate imi face presiune mare pe instalatie si imi arunca apa pe la supraplinul de la vasul de expansiune.tin sa precizez ca nu am urme de ulei in vas nici viceversa antigel in ulei apa nu imi urca 90 de grade. Si câteodată apa imi ajunge la 90 grade da radiatorul este rece( se incalzeste greu) am fost cu masina la doua reprezentante audi explicandui problema si mi au spus ca la nici un audi de genul sau motorizatea asta nu au vazut garnitura chiuloasa sau chiuloasa arsa. Si sa ii faca un test general trebuie sa astept doua trei saptamani pentru ca nu au loc.Nu stiu ce sa ma mai fac unde sa merg cu ea.tin sa mai precizez ca la 160 170 km/h si peste imi arunca ff multa apa din vas. Am schimbat si capacul vasului.
    Astept raspunsuri. V-a multumesc anticipat!
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai sunt cam multe posibilitati :
    1. Iti patineaza cureaua si nu antreneaza pompa de apa, respectiv antigelul nu isi mai face traseul
    2. La A7 a fost o problema cu pompa de apa, mai exact elicea se invartea in gol pe ax. Adica oricat ar invarti cureaua axul, elicea patina. Dar ai schimbat pompa de apa deci asta ar iesi din discutie.
    3. Radiator infundat
    4. Termostat blocat pe inchis sau deschide foarte putin
    5. Chiuloasa sau garnitura de chiuloasa, putin probabil. Ar fi aparut si alte probleme.

    O diagnoza ai facut, ceva erori ?
     
  3. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    In primul rand multumesc pentru raspuns

    Eu locuiesc in Italia. Nu am facut diagnoza pentru ca toti mecanici la care am fost inclusiv reprezentanta Audi mi-a zis ca nu o sa imi dea nimica la diagnoza pentru ca problema este o problema mecanica. Si au zis ca de cand lucra in Audi nu au vazut o garnitura sau chiulasa arsa la o asemenea masina. Repet am fost la doua reprezentante. Teoria mea e urmatoarea:
    Cu pompa veche imi pierdea apa si tot odata cu ea presiunea de pe instalatie zic eu. Schimband pompa nu imi mai pierde pe la ea dar pe la vas.
    Tare imi e sa nu fie pompa buna chiar daca e noua.
    Ori cum am tot bagat apa s-a depus pe instalatie rugina. Am sa pun o poza cu vasul de expansiune pe care l am dat jos si l-am curatat sa vezi ce depuneri am aveam pe el. Presiunea o face doar cand ajunge apa la 90 grade.
    Daca era chiulasa nu o facea si cu motorul rece?
    Dupa ce opresc masina si desfac capacul vasului imi iese presiunea din el dupa care strang furtunul de sus de la radiator si ini dispare apa o trage radiatorul se si aude cum pleaca apa din vas in radiaror.
    Si inca ceva vasul are doua furtune subtiri de retur ma gandesc eu . daca le scot cu motorul pornit abia imi vine apa pe ele si cand vine face un fel de spuma cu balonase si pe cel de retur radiator e majoritatea timpului rece. Adica nu circula mai deloc apa.
     
  4. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ce se vede acolo nu vine din apa. Ai bagat ceva solutie sa iti astupe pierderile?
    Cred ca ai ceva infundat, cu mizeria aia nu ma mira. Trebuie sa speli toata instalatia, pui antigel, iar apoi incepi din nou investigatile. Nu cred ca isi face circuitul cum trebuie acum si de aceea se incalzeste. Este normal sa dea apa afara imediat ce opresti motorul, trebuie sa astepti putin inainte de al desface.
     
  5. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Stiu ca este normal si trebuie sa astept. Problema e ca si de pe o zi pe alta daca masina o opresc ramane presiune . solutie nu am bagat in ea.cel putin eu.
    Nu o fi depunerile alea de la chiuloasa gaze de admisie ?
    Dupa ce desfac capacul cu motoru oprit iese presiunea inchid capacul stau de ex o ora doua si gasesc iara presiune fara a mai porni mororul.deci presiune is face su dupa ce opresc motorul. E ceva ciudat.si apa o da afara doar la viteze mari pe autostrada
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai incalzire auxiliara pe masina? O posibila cauza poate fi defectiunea acestui sistem. O diagnoza nu ar stica, poate da ceva idei.
     
  7. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Da am incalzire auxiliara

    Daca ar patina cureaua nu ar face galagie??
    Tin sa precizez ca cureaua fulii intinzatoare noi de doua sapt??
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ne invartim in cerc. :) Asa este, daca ar patina cureaua ar trebuii sa faca galagie, dar nu este exclus ca este montata corect, si anume, nu urmeaza directia corecta. Fa totusi o diagnoza la un mecanic inainte sa patesti ceva mai grav.
     
  9. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Da maine dimineata o duc la un prieten mecanic roman.sper sa ii dea de cap. Cam asta vreoiam sa stiu care ar fi posibilele cauze care provoaca suprapresiunea in sistemul de racire. Peste tot unde m am uitat numai garnituri si chiuloase am vazut ca is cauzele..:)) . si inca ceva are variarii aerul cald din masina. Ori cand sunt cu nivelul la minim de antigel ori cand isi face presiune mare. Atunci la relanti baga rece iar cand o urc putin in ture incepe sa bage cald. De asta ca cam sperii sa nu fie garnitura ori chiuloasa.
    Ar putea cauza si alte chestii simptomele astea??
     
  10. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Problema ta daca nu este de natura mecanica, atunci nu poate fi decat electrica, iar acest lucru nu il poti afla decat facand o diagnoza. Poate fi de la termostat, valve, climatronic, etc.
     
  11. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    O sa vad maine sper sa nu fie chiuloasa.sper eu.ptr ca trebuie dat tot motorul jos. Si parerea mea un motor desfacut nu va mai fi la fel ca inainte niciodata
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Stai linistit ca nu ai nimic la chiuloasa sau la garnitura.
    Cum ai zis si tu, nu exclude nici posibilitatea ca noua pompa de apa sa fie defecta, cam 80% din A7 au probleme la pompa de apa.
    La cum arata situatia in vas, este si posibilitatea sa fi infundat radiatorul, dar ce apa ai pus de s-a facut in halul ala ?
    Daca mergi cu caldura la maxim pe ECON (AC dezactivat), tot asa face, baga caldura ?

    Daca nu iti circula apa prin radiator ai 3 variante, ori este termostatul blocat pe inchis ori pompa de apa ori radiator infundat.
     
  13. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Apa de la robinet..greseala mea. Am mers azi doar cu ac oprit baga caldura da am inpresia ca la fel face.ma duce cu gandul la pompa de cand am schimbato am prob astea. Dar ciudat nu imi face galagie nici nu pierde pompa
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca era termostatul blocat pe inchis nu trebuia sa ai caldura, sau foarte putin.

    Ramane ori traseu/radiator infundat, ori pompa de apa. Cat timp iti pierdea antigel, banuiesc ca tot cu apa de la robinet ai completat pana ai schimbat pompa, nu ?
     
  15. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Da doar cu apa imi pierde mult 1 litru la 100 km sa zic
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Lasa frate pompa in pace si alte nebunii.
    Tu ai infundat ori radiatorul ori altceva pe traseu din cauza ca la 100km bagai apa de la robinet. Cam cati km ai mers in stilul asta ? Inainte nu iti facea presiune in vas deoarece pierdeai apa (si presiune in acelasi timp) pe la pompa.
    Scoate tot antigelul din masina si baga apa cu otet, mergi 1-2 zile asa cu clima pe ECON (AC off, in felul asta cand deschide termostatul apa+otetul isi face traseul complet, inclusiv prin radiatorul din bord). Dupa 2 zile scoate apa cu otetul si baga doar apa distilata, vezi daca mai face presiune. Daca problema s-a rezolvat, mergi 1-2 zile doar pe apa distilata dupa care o scoti si pui iar doar apa, mergi iar 1-2 zile, o scoti si pui apa+antigel.
     
  17. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Ok o sa incerc si varianta asta.cata apa cat otet??
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pune 1l de otet la 3l de apa distilata.
    Mergi cu masina pana ajunge apa la 90grade, cu AC off si caldura pornita. Fa 20-30km si uita-te in vas, daca apa este foarte murdara si vezi multe impuritati, dai tot afara si o iei de la capat.

    Daca vrei sa faci o treaba cum trebuie, dai radiatorul jos, il umpli cu otet si il lasi asa o noapte.
    Dupa ce il montezi umpli iar instalatia cu apa+otet si mergi asa 1 zi sa cureti si traseul, nu doar radiatorul.
     
  19. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    O sa incerc asa cum zici.
    Dar se poate de la traseu infundat sa zicem sa isi faca toata presiunea aia incat sa o dea afara pe la vasul de expansiune?
    Si ciudat doar peste 170km/h 2400 rpm
    Daca merg pe manual in orasi si o tin tot peste 2500rpm isi face presiune dar nu o da afara.
    Ce legatura are viteza cu presiunea nu inteleg daca in orasi o tin mai sus de 2500 si pe autostrada 2400 imi arunca din vas....
    Asta nu inteleg eu
    O sa fac si asa cum ai zis sa curat sistemul de racire da tare m as mira sa scap doar cu asta.
     
  20. Livliv85

    Livliv85 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi a7 3.0tdi
    Am fost la mecanic si mi a zis ca e valvola termostatica. Si a bagat testerul pe ea si apa in bord imi statea la 90 grade si in tester zicea ca temperatura lichidului de racire nu sarea de 16 17 a comandat termostatul si o sa o las o zi sa imi dea radiatorul jos sa il curete bine.sper sa fie asta problema
     

Distribuie pagina asta