1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la Audi Q 5 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de mihaid2003, 1 Ian 2015.

  1. mihaid2003 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Q5,2.0TDI,2011
    Salut,
    Motor 2.0 TDI 143 cp la care am o problema cu incalzirea apei. Se incalzeste foarte greu, dupa vreo 20-30 km ajunge la 90 grade si la frana de motor sau mers incet (2000/2200 turatie) scade pe la 75-80 grade.
    Am facut un test, adica dupa vreo 5 minute de mers (cand acul pe bord nu trecuse de 60 grade) am oprit si am verificat furtunul care duce la radiator, acesta era cald si radiatorul caldut. Inseamna ca termostatul este blocat pe deschis, el nu trebuia sa deschida pana nu ajungea apa la 90 ?
    Pana sa vina frigul asta ajungea apa la 90 grade destul de greu dar nu aveam probleme sa scada. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
     
  2. Adam Iulian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q5
    Buna ziua, gasim undeva schita pentru instalatia de racire a unui Audi Q5 2010 cu motor 2.0tdi cod motor CAHA 125kw(170cp). Nu creste temperatura lichidului de racire la drum lung sau in afara orasului mai mult de 60 de grade celsius, in oras se mentine la 90 de grade celsius. Am schimbat termostatul dar tot nu s-a rezolvat. Specific ca in momentul in care lichidul de racire este la 60 de grade nu am caldura in masina. Este posibil sa fie vreun senzor de temperatura si daca da unde se situeaza acest senzor, acesta este motivul pentru care am nevoie de schita sistemului de racire. Va multumesc!
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Citeste topicul dedicat din aria A4 B8 si A6 C7

    http://www.clubaudi.ro/threads/inst...discutii-diverse-probleme-si-rezolvari.32416/

    http://www.clubaudi.ro/threads/inst...ermostat-diverse-probleme-si-rezolvari.44070/

    Ai doua termostate care sunt cu probleme si este o problema recunoscuta / documentata la acest tip de motoare.

    Asa cum am mai repetat (dar observ ca degeaba) este foarte probabil ca subiectul sa fi fost discutat anterior si s-ar putea sa gasiti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cautati si care nu apare la cautarea initiala.
     
    kojak13 apreciază asta.
  4. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
  5. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Salut
    Am achizitionat de curand un Q5 2014 cu 160.000 km motor 2.0 190 cp Quatro si am o problema: cand am venit din Germania cu masina dupa 1.300 km parcursi urmatoarea zi s-a aprins in bord becul de la lichidul de racire. Cand verific era sub nivel, aproape gol vasul, completez cu antigel si dupa circa 500 km iar am nivelul sub minim .
    Daca ma poate ajuta si pe mine cineva cu o un sfat ii multumesc.
     
  6. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    Pai daca nu l pierzi pe la furtune il pierzi pe la pompa de apa sau in cel mai nefericit caz pe la garnitura de chiuloasa, uita te in zona distributiei dupa urme de antigel.
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Sfat : Du-te la service.
     
  8. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    M-am uitat pe dedesupt nu se vede urma de pierdere lichid ,sa inteleg ca este defect de fabricati garnitura de chiuloasa?
     
  9. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Am ajuns si la servis , au constatat ca pierderea de antigel se face pe la capacul vasului de espansiune .La mersul in afara la viteza constanta se formeaza o presiune in instalatia de racire .Motivul nu il stie .Mi-au recomandat sa schimb capacul si sa vad daca se intampla acelasi lucru.
     
  10. romy.b Platinum Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Rădăuți / Suceava
    Masina:
    audi a4/AWX/2002, Seat Leon 1P/BXE/2009, passat cc 2011/cbab
    E simplu, intra compresie in circuitul de racire!
     
  11. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Si pe unde poate sa intre, cumva garnitura de chiulasa sau racitorul de gaze din partea stanga a motorului ?
    Ce nu inteleg: daca merg in oras si sau in trafic nu am pierderi, se formeaza o presiune dar este normala.
     
  12. yulyans300

    yulyans300 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Q 5, 2.0 Tdi/ 2011-170cp
    audi q5 Salut,
    Am aceeasi problema la Q5. Ai reusit sa rezolvi ? Macar sa stiu ce este de facut. La fel mi se aprinde in bord si vasul aproape gol.
     
    Ultima editare: 5 Mar 2018
  13. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Verifica daca este ud pe lonjeron sub vas

    Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
     
  14. yulyans300

    yulyans300 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2010
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Q 5, 2.0 Tdi/ 2011-170cp
    Vad ca este foarte putin ud.
     
  15. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Asta arata ca pe la capacul de la vas elimina .
    La mine face presiune doar la viteza (turatie mare). In lateral are un orificiu ce comunica cu supapa de la vas pe acolo elimina
     
  16. adygood 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2012
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    q5 ,2 TDI , 2014 ,177 cp
    Capacele la vasele de antigel au o supapa care deschide doar dacă se depășește presiunea maxima admisă in instalație, pentru a permite lichidului sa iasă și sa nu creeze alte probleme . Dacă acea supapa nu este blocată pe deschis, permițând astfel sa iasă lichidul de răcire mult mai repede, trebuie de indentificat motivul presiunii in instalație, care poate avea mai multe cauze. Eventual poți face un test de presiune a instalației, dar oricum tot la un service e bine sa va duceți cât mai repede.
    O astfel de problema netratată la timp poate cauza multe alte probleme din punctul meu de vedere.
     
  17. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Am fost la PBV, am facut testul si au spus ca este fisurat radiatorul. Nu vad cum ar putea sa faca presiune. Si cu bani luati si nerezolvata problema, tipic stil romanesc.
     
  18. adygood 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2012
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    q5 ,2 TDI , 2014 ,177 cp
    Eu m-am referit la.faptul că face presiune si da afara deoarece ar putea fi o problemă pe instalație...sau supapă la capac cu probleme si nu mai menține instalația închisă la presiune un pic mai mare. Presiune in instalație este generată de temperatura lichidului de răcire....la 90 de grade evident ca este o altă presiune decât la 15.
    Dar daca ai facut testul de presiune si ți-au spus că este fisurat radiatorul, este foarte posibil sa aiba treptate.poate fi o fisură mica pe care aruncă afara doar cand e fierbinte lichidul. In plus iese cu presiune si nu trebuie sa fie ud in zona radiatorului....ci poate improsca oriunde.
     
  19. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Pana la urma nu stie nimeni. Toti au pareri ca este garnitura de chiulasa, ca este pompa de apa. La reprezentanta AUDI radiatorul, pareri si pareri.
     
  20. Audi q5 ufe 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2018
    Locație:
    Badeni Dâmbovița
    Masina:
    Audi q5 2000 2012
    Va salut,
    Am achiziționat si eu un audi Q5 din 2012 motor 2000 cu 163 cp quattro si după 1000 km, la fel ca in discutiile de mai sus, imi apare in tabloul de bord sa completez cu antigel dar asta se intampla numai pe autostradă la turati constante.
    Tin sa mentionez ca pierde pe la supapă de la vasul de antigel. Poate voi ati rezolvat problema si imi dezvăluiti si mie secretul. Va multumesc anticipat.
     

Distribuie pagina asta