1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Instalatia racire motor - la Audi Q 5 - antigel - termostat - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi Q5' creată de mihaid2003, 1 Ian 2015.

  1. audi q5

    audi q5 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Dec 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    q5,2.0 tdi/190cp,2014
    Garnitura de chiuloasa este cauza.

    3b4803e4c530aa29bfcd2f7de2292dae.jpg
     
    Sergheyy apreciază asta.
  2. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    am si eu urmatoarea eroare:
    4531 - Fan 1 Control Circuit
    P0691 00 [032] - Short to GND
    Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00000001
    Fault Priority: 2
    Fault Frequency: 2
    Mileage: 159926 km
    Date: 2018.12.17
    Time: 19:14:45

    Engine speed: 904.50 /min
    Normed load value: 46.7 %
    Vehicle speed: 0 km/h
    Coolant temperature: 13 °C
    Intake air temperature: 11 °C
    Ambient air pressure: 990 mbar
    Voltage terminal 30: 12.800 V
    Unlearning counter according OBD: 34
    Air mass: specified value: 250.0 mg/stroke
    Coolant temp. sensor 1 bank 1 at cylinder head: raw value: 2222.0 °C
    Heat delivery temperature in cooling system: -273.1 °C
    Extern.temp.sens.1 bank 1: raw value: 5.5 °C
    Coolant fan 1: activation: 10.20 %
    Fuel temp. sensor 1 bank 1: raw value: 4.9 °C

    Are cineva idee ce ar putea sa fie?
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Scrie clar de la ce este, electroventilatorul.

    Ii verifici cablajul si mufa modulului, daca totul este ok il inlocuiesti.
     
  4. DSF

    DSF Silver Member

    Înscris:
    10 Aug 2018
    Locație:
    Slatina
    Masina:
    Audi Q5 2.0TDI 190CP CNHA 2015
    ok. multumesc.
    o sa astept sa vad daca mai apare problema il schimb, asta dupa ce ii verific cablajul.
     
  5. Modi cristina 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2019
    Locație:
    Baia mare
    Masina:
    Audi q5
    Salut ai rezolvat problema la instalatia de racire ?
     
  6. Calin Bud 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2019
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi SQ 5 quattro, 2,0 TDI 170 CP, CGLB, 2011
    Am avut si eu aceeasi problema la Audi Q5 2,0 TDI 170 CP 2011 si nu-mi statea indicatorul temperaturii lichidului de racire pe 90 grade si scadea temperatura la 70-80 grade in mers constant si turat normal (2000 turatii) si mai ales in treptele 3-4-5-6 (cutie manuala) si scadea mai mult la coborare de pante desi evident ca nu scoteam din viteza si nu-mi crestea temperatura inapoi la 90 de grade decat atunci cand o turam tare si pentru mai mult timp.
    Dupa testul facut la reprezentanta unde nu am avut nici o eroare, mi s-a spus ca nu e problema cu pompa auxiliara deoarece ar fi trebuit sa dea eroare la test si am inceput cu schimbatul (tot in reprezentanta) termostatului cu cod pe original 1K0 121 113 A (si mai "ieftin"-150 lei) si nu s-a rezolvat problema decat dupa ce am schimbat si termostatul principal cu cod pe original 03L 121 111 AD (250 lei pe codul original) plus colier termostat pe cod original N 906 871 01.
    Acum temperatura sta tot timpul la 90 de grade dupa ce se incalzeste motorul si se si incalzeste repede in masina chiar si cand afara e rece (dupa 5-10 minute de mers e cald in masina). Eu am si incalzire auxiliara (cu telecomanda si optiune de "OFF" si "AUTO" in MMI - care la mine am lasat-o pe "OFF") dar pe care nu am folosit-o niciodata decat atunci cand am testat-o sa vad daca merge cand am cumparat masina acum cateva luni (la 103.000 km reali) si nu am facut cu ea decat 3.000 km, acum avand 106.000 km (asta pt a se vedea ca si la km astia se poate strica un termostat chiar daca este o masina Audi).
    Dupa o cheltuiala cam de vreo 1000 lei - inclus testul si manopera schimb termostate la reprezentanta, fiecare termostat avand manopera de schimb separata) acum sunt mai linistit ca am ambele termostate noi si schimbate pe cod de original si ma astept ca inca vreo 100.000 km sa nu mai am probleme cu ele.
     
    Olimpiu v apreciază asta.
  7. Raceanu eugen 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Aug 2019
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Q5 2000tdi 2011
    Salutare,
    După ce am citit 43 de pagini in topicul despre instalatia de racire din aria A4 B8 si am schimbat cele două termostate OE (masina Q5 din 2011 2.0 tdi quatro 177 cp, multitronic cod motor CAHA) dar pana la urma temperatura rămane astfel:
    drum întins 100-120 km la ora sta la 90 de grade,
    localitati sau stat pe loc sta la 78 grade.
    Pus tester la ralanti după drum de 100 de km corespunde temperatura indicată de ceas cu testerul. Nu am nici o eroare. Pâna la urmă cred că este ceea ce ai spus tu Cristi si tot repeti prin diverse topicuri despre problema asta cum ca este normal si unele modele așa se comportă.
     
    Coco1982 apreciază asta.
  8. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salutare,
    Audi Q5 2.0 TDI: Dupa scanare am eroarea coolant pump 2 open circuit
    Am verificat cablajul, este tensiune intre + si - si al 3-lea fir are continuitate pana in J623 (ECU) T94/69 (verificat cu multimetru)
    Am verificat pompa auxiliara separat si functioneaza dar putin zgomotos.
    Am pus o pompa aftermarket Hepu, eroarea persista
    Am schimbat pompa aftermarket cu OE, problema persista
    Am constatat ca, clapeta EGR e blocata, am deblocat-o cu WD40 si miscari, problema persista.

    Aceasta e singura eroare de pe masina si imi aprinde check engine, nu am limp mode, dupa stergere in 10-20 de secunde apare din nou.
    Aveti ceva sugestii ?

    De mentionat ca pompa de pe masina are alt PN decat cea oferita de magazinul de piese, ambele sunt OE
    Pompa “defecta” gasita pe masina e atasata si are PN: 06H 121 601 M iar cea noua are PN: 5N0 965 561 A
     
  9. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Salutare, revin cu un update, se pare ca am 2 pompe auxiliare pe q5, 06H 121 601M este una iar 5N0 965 561 A este a 2-a. Pe a 2a am schimbato cu una OEM perfect functionala si cea veche aparent e functionala dar fiindca nu am gasito si masurand wiringul de la prima am crezut ca sigur e defecta, ghinion am ramas cu ea acum :)

    La pima pompa auxiliara wiring-ul este bun
    La a 2-a Pompa auxiliara wiringul e intrerupt, nu am + si nu gasesc siguranta fuzibila, daca ma poate ajuta cineva cu acces in elsa cu o diagrama electrica pentru aceasta pompa auxiliara, mai exact toti 3 pinii ei unde merg, am atasat si seria de sasiu. Multumesc
     
  10. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Vezi ilustratia 132/8 din primul PDF si 131/5 din al 2-lea PDF.

    P.S Trece-ti datele complete in profil, model, an, motorizare, cod motor, etc.

    In baza la asta, data viitoare s-ar putea sa astepti mult si bine ...
     
    FLV apreciază asta.
  11. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Multumesc domnu, am 3 masini, cea din semnatura o folosesc mai des, Q5 parintii, eu doar la ski si cabrio sotia :) o sa le trec toate 3

    Am analizat schema electrica, mai am o eroare legata de Shut off valve la climatronic N822 open circuit or short to GND. Saptamana trecuta mi-au schimbat la service compresorul de clima si din diagrama vad ca pompa si valva sunt interconectate.
    Din astea rezulta ca SB14 din ST1 posibil arsa ori fir intrerupt pe traseu in 47 sau in 97 sau in D13.
    Imi poti spune unde sunt localizate traseele astea in masina? Multumesc
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai se vede destul de clar unde sunt interconectate.

    In poza ai incercuit J255 care este climatronicul, dar ai omis ce era mai important, mufa T17b, T17q si T20e.
    Daca siguranta e ok, eu de acolo as incepe verificarea continuitatii firelor. Tinand cont de B536 - Connection 27, in main wiring harness si D113 - Connection 11 in engine compartment wiring harness.

    upload_2020-5-29_10-23-49.png

    upload_2020-5-29_10-14-6.png
    upload_2020-5-29_10-14-16.png
    upload_2020-5-29_10-22-28.png
     
  13. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am verificat cablaju prin harness, pana la iesirea din engine compartment spre calculator am + dar pe pinul 92/ 94 din mufa calculatorului nu am, acum desfac acel cablaj

    cred ca in zona marcata e intrerupt firul
    Imi poti marca D113 unde este? Multumesc
     
    Ultima editare: 29 Mai 2020
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu apare, va trebui sa urmaresti cablajul si sa il gasesti tu.
     
  15. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Ce e ciudat ca pe diagrama am siguranta fuzibila sb14, eu nu am inserata siguranta acoloin ST1 si nici nu sunt lamele sa zic ca ar fi lipsa
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tu verifica continuitatea, nu daca ai plus sau nu.
    Plus poate nu ai pentru ca nu indeplinesti conditiile ca pompa respectiva sa porneasca, implicit modulul nu trimite semnal. Intai afla cum si in ce conditii functioneaza acea pompa.
     
  17. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Am gasit o siguranta arsa, teoretic trebuie sa fie SB14 dar e in alt slot, am masurat sloturile sigurantei si sunt + de la pompa V400 si de la valva N822, e de 5A, nu e cam mica?
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu stiu, uita-te si tu in topicul dedicat sigurantelor.
     
  19. FLV

    FLV 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Mar 2016
    Locație:
    Deva /Timișoara
    Masina:
    A4, 2.0 TDI BPW, 2007
    Problema rezolvata, nu mai da nici o eroare, am pus banda ignifuga textila la harness sa nu isi puna mainile in cap urmatorul care desface. :)
     
  20. Dasauto 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iun 2019
    Locație:
    Fagaras
    Masina:
    Q5 2014 motor 2.0 CGLC
    Buna seara,
    Stie cineva dacă pompa auxiliară are siguranță si unde s-ar afla ? Motor 2.0 TDI cod motor CGLC.
     

Distribuie pagina asta