1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz si faruri - stergatoare si brate - vas lichid parbriz la Audi A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Ursu, 18 Mar 2009.

  1. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Si mie la cateva luni dupa ce am luat o imi ramanea blocata cativa mm in afara cea de pe partea soferului.Am tras de ea am impins o am dat cu wd40 si dupa cateva zile a mers bine..dar apoi a ramas cealalalta.La fel am facut dar nu vroia sa revina la pozitia normala.Si nu mai mergeau deloc spriturile orice faceam decat daca ma dadeam jos si o impingeam cu mana.Am lasat o asa.Dupa cateva luni nu am mai bagat de seama si vad ca acu merg ambele
     
  2. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Da... a inceput sa mearga si la mine azi, nu mai face figuri. Vin cu fantome la pachet masinile astea.
     
  3. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Salut! Si-a montat careva sprituitoare parbriz tip evantai? Nu sunt multumit deloc de astea cu gauri.
    Stiti daca se potrivesc cele de pe Passat B6 (2006-2010)?
    Multumesc anticipat.
     
  4. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
  5. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    Daca las stergatoarele pornite si opresc motorul dupa ce pornesc motorul stergatoarele raman oprite desi maneta e pusa pe stergere si e nevoie sa o mut o pozitie mai jos sau mai sus ca sa inceapa sa stearga.
    La masina veche cand porneam motorul stergatoarele functionau dupa pozitia manetei dar la A4 B8 "uita" sa porneasca si vor sa le fie reamintit ca trebuie sa porneasca. Asa se intampla si la voi, scap eu ceva din vedere ?
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Noi 2015
  6. laaav

    laaav 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI Quattro 143 CP 2010
    Pai e foarte ok asa. Daca cumva le uiti iarna pornite si ingheata afara, crezi ca o sa le "pice bine" daca ar porni?
     
  7. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Stie cineva in ce conditii si cum se activeaza rezistentele din sprituitoarele de parbriz. Mentionez ca la masina din profil am spalatoarele pentru parbriz cu incalzire.
     
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    cred ca se activeaza automat dar nu te astepta sa incalzesasca apa
    rolul rezistentelor din spropitoare e sa nu lase sa inghete apa in ele si cam atat
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Exact, daca folosesti solutie de spalat parbrizul corespunzatoare pentru sezonul de iarna nu vei avea probleme.
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Tocmai de asta. am intrebat. Ieri dimineata la -1 grad am dat cateva sprituri pe parbriz si ... surpriza. Dupa ce a dat primul jet pur si simplu nu a mi vrut. Am crezut initial ca s-au infundat diuzele. Am dat un sprit pe luneta si acolo mi-a mers fara probleme. Pe fata si-au dat drumul dupa cateva minute si vreo 3km. Masina o am de o luna jumate si nu stiu ce a avut in rezervorul de la parbriz. Eu am completat acum o luna cam 1 litru de solutie la -20 gr. Banuiala mea este ca a inghetat apa pe furtunele dintre pompa si sprituitoare. Oricum ieri am completat cam 2 litri de lichid la -20 gr. si dimineata problema nu s-a mai repetat. Sper sa nu mai am probleme, mai ales dupa ce voi avea numai lichid de iarna in rezervor..
     
  11. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aveai inca apa pe furtune. Acum ca ai lichid de iarna, foloseste instalatia de spalare si pe spate, sa nu ai probleme pe frig, cicuitul fiind lung . La avant, din cauza diuzelor infundate sau inghetate, au fost cazuri cand furtunul de apa a crepat, sau a iesit.
    Dupa ce ai mers acei 3km s-au incalzit furtunele si de aia si-au dat drumul.
     
  12. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    M-am gandit si eu ca furtunele au inghetat si dupa ce s-a incalzit in compartimentul motorului si-au dat drumul. Pe mine ma interesa cum se poate verifica daca incalzirea diuzelor isi face treaba.
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ele functioneaza de cand pui contactul. Daca vrei sa vezi daca functionaeza, cu motorul pornit, iei un aparat de masura si verifici daca ajunge curent la fire.
     
  14. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    Vrei sa spui ca si vara rezistentele din sprituitoare sunt alimentate ?
    Ma indoiesc. Cel mai sigur, sunt alimentate cand temperatura scade sub 5 grade, la fel ca oglinzile retrovizoare. Stiu cum sa verific o tensiune si continuitatea rezistentelor, asta chiar nu este o problema, dar ma gandeam ca poate stie cineva cum functioneaza sistemul de incalzire al diuzelor si ... nu bazandu-se pe presupuneri.
     
  15. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Esti un pic malitios acum. Colegul chiar voia sa ajute. Cateodata ne bazam si pe presupuneri, nimeni nu poate sa le stie pe toate...:readit:
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    paulkf iti confirm eu ca oglinzile sunt incalzite permanet si incalzirea functioneaza prin impulsuri electrice chiar si vara. Calculatoarele, verifica permanent temperatura exterioara si trimit impulsuri mai mult sau mai putin continue pentru ca sa incalzeasca oglinda. Vara impulsul are o frecventa foarte mica, odata la cateva minute sau chiar mai rar iar cum scad temperaturile in speta toamna-iarna impulsul electric catre oglinda are o frecventa la cateva secunde. Cand apesi dezaburirea sau butonul pentru incalzire oglinzi (asta cine are buton dedicat penttru incalzire oglinzi) impulsul pentru incazire devine continuu adica fortezi sistemul de incalzire pentru oglinzi sa functioneze permanent. Asa functioneaza si sprituitoarele incalzite. Lamurit acum ? :)

    Seara buna
     
  17. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    In sfarsit un raspuns pertinent. Multumesc Cristi ... si scuze daca am ofensat pe cineva, dar prefer raspunsuri bazate si nu presupuneri. La femei, masini si fotbal se pricep toti. Inca o data imi cer scuze daca am suparat pe cineva.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Stii cum se spune: "mai usor cu pianul pe scari ". :) Unii dintre noi suntem mai sensibili fata de exprimarile, prin mesaje, altor colegi/useri. De aia este bine sa fi neutru in exprimare si sa-ti reprimi impulsurile de moment chiar daca nu ne convin unele chestii (scrise in mesaje), respiram, numaram pana la 10 :) si pe urma luam decizia. Multumesc pentru intelegere.

    O noapte buna
     
  19. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    @Cristi, ca moderator chiar te inteleg. Ingrata sarcina.
     
  20. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Stiti cumva sub o anumita temperatura nu pornesc spalatoarele la faruri?
     

Distribuie pagina asta