1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intercooler (radiator racire ulei) motor Diesel la A4 B5 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de carceanu, 14 Ian 2015.

  1. Daniel RR

    Daniel RR 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2014
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 - 2.0 TDI CAHA - 2012
    mr.claude la orice motor stii ca vine din capacul motor furtunasul ala cu gazele de carter si intra in admisie , in capacul motor ai un filtru decantor .. ma rog . o pazla , un material care ar trebui sa separe gazele de vaporii de ulei , uleiul sa ramana in motor , dar cu trecerea vremii ca orice lucru se uzeaza si nu mai separa si atunci cand nu mai sunt separate , vaporii intra pe admisie , prin turbo si raman in mare parte in intercooler , unde se si strange ulei , deci prezenta uleiului e din intercooler (daca nu a fost curatat pana acum) .. sau de la turbo .. tot prin tubulatura in mare parte se strange in intercooler si cand ai o problema cu el curge ..
     
  2. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Aha, când o să se încălzească afară am să verific merci de pont. Atunci când am făcut distribuția nu am mai avut timp să stau (nici nu s-a oferit mecanicul sa-l curețe) pentru intercooler, dar oricum așa cum am specificat mai trec pe acolo, ca să mai dau bani și să-mi fixeze bine spoilerul că tare urât s-a lăsat (probabil că nu a fost bine fixat).
     
  3. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Asa revin cam de o lună am rezolvat. Era spart radiatorul de la intercooler.

    Sent from My Arm Chair with LEX720 using Tapatalk 2 ;)
     
  4. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Așa cam târziu revin (dar mai bine mai târziu decât niciodată) ;) am găsit "buba" am înlocuit radiatorul intercooler care era spart (dezlipit) ȋn partea de jos spre aripă acum nu mai "curge" dar nu se știe până când pentru că e gândită prost fixarea radiatorului.
    Cost 250 RON radiatorul 40 RON manopera cu ajutorul meu, timp cam 1 oră.
    Scuze dublu post.

    Sent from My Arm Chair with LEX720 using Tapatalk ;)
     
  5. Tony_Montana

    Tony_Montana 4th Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2018
    Locație:
    Valu Lui Traian
    Masina:
    Audi A4 B5 1.9 Tdi Ajm An Fabricatie 2000
    Salut,
    Nu stiu sigur daca radiatorul interooler se repara. In Ianuarie cand am schimbat distributia la masina , am depistat si aceasta problema: radiatorul Intercooler era spart si pierdea ulei. Ca si marca de piesa am ales Nissens fiind cel mai bun raport calitate/pret. Pretul piesei a fost de 300 lei fara manopera.
    Produsele Nissens am inteles ca sunt fabricate in Danemarca si sunt de calitate.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Da, Nissens e foarte ok din punct de vedere calitativ.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  7. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Salut,
    Am depistat, la un audi A4 B5, la teava transversala care vine dinspre turbo la intercooler acea gaura din poza. E ok sa fie acea gaura sau nu ? Va multumesc
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Nu-mi dau seama daca gaura e pana in interior pe unde trece aerul. Daca da, nu e normal, pe acolo pierde presiunea ce o produce turbina.
     
  9. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    am bagat un betisor si a intrat cam 3 cm
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Hai sa simplificam putin ca nu vreau sa zic prostii:
    Mergi in dezmembrari si vezi daca gasesti gaura aceea si la altele.
    Daca nu o gasesti, cumpara teava aia.
    Daca o gasesti, inseamna ca asa trebuie sa fie.
     
  11. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    ok mersi pt sfat.o sa revin cu problema rezolvata.
     
  12. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    E gaura de la autoforant. Probabil un dobitoc a prins vreun scut sau plastic acolo. Dă-i un punct de sudura sau cumpără alta.

    Sent from my HTC 10 using Tapatalk
     
  13. catalincrisan

    catalincrisan 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2016
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    audi a6 c5.120kw,163 cp,motor 2,5 tdi an 2004.cod motor BFC
    Multumesc tuturor pentru ajutor. Am rezolvat problema cu un punct de sudura.
     

Distribuie pagina asta