1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intinzator alternator / curea de accesorii la A4 B5 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Cristisor, 15 Iul 2010.

  1. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Salut. Aseara i-am arat unui prieten noua mea bijuterie si mi-a zis ca se observa cum cureaua de accesorii (sper ca nu gresesc) calca cu vreo 2-3 mm mai interior, nu calca complet pe intinzator. Mi-a zis ca din cauza asta se aude si un mic zgomot si mi-a recomandat sa schimb intinzatorul. Ce parere aveti, mai poate merge asa o perioada? Cam cat costa un intinzator nou? Multumesc.
     
  2. leo1987

    leo1987 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2009
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    ALFA ROMEO 1.6 TS.1998
    salut eu la-m schimbat recent ,si a costat undeva la 250 de ron ,si eu am patit la fel ca tine nu calca pe toata cureaua dupa un timp mi sa rupt cureaua si am fost nevoit sa schimb si intinzatorul pentru ca riscam sa o rup si pe a 3-a curea,am uitat sa iti spun ca mi sa mai rupt si l-am pus tot pe cel vechi,nu recomand,dar na tu stii is banutii tai
     
  3. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Salut Leo. Sper ca am inteles corect, si tu ai fost in situatia in care cureaua nu calca pe toata roata intinzatorului si din aceasta cauza s-a rupt cureaua? Te-a costat 250 lei doar achizitionarea pieselor sau si montajul? Mersi.
     
  4. leo1987

    leo1987 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Sep 2009
    Locație:
    TIMISOARA
    Masina:
    ALFA ROMEO 1.6 TS.1998
    achizitionarea intinzatorului plus ca e bine sa schimbi si cureaua alti vreo 60 de lei si manopera am facuto la o cunostinta (moca )
     
  5. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    A schimbat cineva din Bucuresti recent acest intinzator ?
    Eu trebuie sa-l schimb , insa cel mai ieftin intinzator+rola am gasit la 400 ron ceea ce mi se pare exagerat de mult .
     
  6. mpatrui 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi B5 motor 1800 5v 1995
    am schimbat eu intinzator -190ron + curea 45ron + manopera 100ron.

    magazin pe strada Lizeanu .
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Dec 2010
  7. cozmino

    cozmino Bronze Member

    Înscris:
    28 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    1995 RHD A4 B5 1.9TDI (1z) - If it ain`t rubbin` you ain`t dubbin
    Mda, intinzatorul la 1.9 are alt design si e aproape de 2 ori mai scump.
    Cel mai ieftin l-am gasit cu 320 RON (Febi) si cel mai scump cu 1065 RON (SKF).
     
  8. byghy

    byghy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2011
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi a4b5/19tdi/1996
    Salut sunt nou pe forum,referitor la intinzator ,am schimbat doua in decurs de noua luni ,bineinteles ca noi si sunt de toata jena,apoi am hotarat sa cumpar unul original dar nu nou de pe un audi si sunt foarte multumit.Am desfacut unul din cele care au fost pe masina si am facut comparatie cu unul original tot stricat dar la interior nu avea plasticuri ci siliuminiu.
     
  9. cabaioan

    cabaioan 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2012
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4 1,9 1995
    hello hello

    Am si eu un tdi din acesta dar ma omoara la intinzatorul ala de la alternator. Mie de exemplu mi se tot stramba, dumnezeu mai stie ce sa fac cu el, am luat si unul nou si tot aceeasi treaba.
    Stiti careva ce este de facut ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2012
  10. byghy

    byghy 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Feb 2011
    Locație:
    resita
    Masina:
    audi a4b5/19tdi/1996
    Buna,
    Am vazut problemele voastre cu intinzatorul si eu am avut mari probleme, am schimbat in total 4 bucati in decurs de 1 an si ceva. Le tot indoia si arunca cureaua afara. In final am rezolvat prin schimbarea fuliei de la alternator, care e prevazuta cu un ambreaj pentru preluarea socurilor de la curea, adica ajuta intinzatorul.
    Am aproape doi ani si nu mai am probleme. Aasta a fost cauza la mine.
    Stima.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Ian 2012
  11. LupuRoberto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4(b5), 1.8, 92kw,ADR
    diagrama curea transmisie 1.8 ADR

    Salut,
    ma poate ajuta cineva cu o schema a curelei de transmisie pentru un motor ADR 1.8i 92kW

    mi s-a farmitat cureaua in afara orasului si as vrea sa incerc sa o inlocuiesc fara a da jos fata masinii.

    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Iul 2012
  12. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Eu am schimbat cureaua si e cam greu sa faci fara sa dai jos botul masinii pentru ca nu ai loc sa lucrezi , poti sa dai decat radiatoarele si bara ca sa nu demonetzi prea multe chestii .
     
  13. LupuRoberto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4(b5), 1.8, 92kw,ADR
    revin cu un update:

    Am reusit sa schimb cureaua fara a demonta botul masinii.
    A trebuit sa slabesc intinzatorul curelei (cu un inbus de 6 ) de la aerul conditionat si
    sa o scot afara, apoi cureaua de transmisie s-a montat foarte usor ( sub 30 min ).

    La mine cureaua s-a stricat din cauza intinzatorului care era cam praf,
    cureaua statea jumate pe rola jumate in aer.
    Ca sa schimb intinzatorul a trebuit sa desfac prinderile trager-ului incat sa il pot trage cativa cm si cu un
    inbus de 6 *taiat* cu flexul, am putut desface suruburile intinzatorului. ( ~2 1/2 ore ).
     
  14. Bordey 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2013
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    Audi a4 1900 tdi 1997
    Curea

    Cum se monteaza cureaua alternator audi a4 b5 din 97 19 tdi 110 cp...stie cineva????:hubbahubba:
     
  15. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Si la mine rola intinzatorului calca stramb si chitaie la rece. Pot schimba doar rola sau este necesar sa iau cu tot cu arc si corp?, de ce?. Se poate rectifica?
     
  16. LupuRoberto 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4(b5), 1.8, 92kw,ADR
    Daca cureaua calca stramb trebuie sa schimbi cureaua si intinzatorul ca altfel risti sa ramai cu masina in drum cum am patit eu
     
  17. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    La AFN se poate inlocui doar rola,fara a demonta fata masinii?
    Desi nu calca stramb,la rece se aude un zgomot suspect pe care l-am localizat a fi de la rola (schimbata acum 1 an si 3 luni).
     
  18. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Da, dar e chin si nu esti sigur pe reusita operaţiei. Da jos faţa si lucrează profi , după care stai linistit!
     
  19. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Pana la urma,am reusit sa schimb rola fara a demonta bara. Trebuie calm si indemanare :)
     
  20. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Am schimbat rola caare vine cu tot cu arc si corp de prindere.
    cea veche face zgomot cand rotesc de rola cu putere iar axul sau surubul este stramb din capul lui, practic a ros marginea lagarului si statea stramb. acum totul e ok, nu mai chitaie la rece iar cureaua sta perfect perpendicular.
    Am pus marca SNR din greseala desi doream SKF. sper ca e ok
     

Distribuie pagina asta