1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intinzator alternator / curea de accesorii la A4 B5 - diverse probleme

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Cristisor, 15 Iul 2010.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Intinzatorul de langa alternator si cureaua de accesorii se pot demonta fara alte interventii.Sculele va lipsesc pentru putea destrange suruburile confortabil.
     
  2. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    420 lei intinzatorul :huh: ? Sau imi da teapa cel de la service?
     
  3. Radu83B

    Radu83B 6th Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C6 2.0 TDI BRE
    Cu arc amortizor marca SNR m-a costat 250 RON, INA era cu 30 Ron mai scump.
    Nu stiu ce am avut original pe masina dar era stantat Audi si a tinut 17 ani.
    Schimba si cureaua de accesorii cu ocazia asta, Contitech sau Bosch m-a costat aprox 30-40 ron
    Verifica si ambreiajul fuliei de pe alternator, mie mi-a picat rola intinzatorului la scurt timp dupa ce cea dintai dadea semne de oboseala(blocaje si chitaituri)
     
    Ultima editare: 15 Feb 2014
  4. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Am experimentat azi condusul fara servo. S-a rupt cureaua + a sarit intinzatorul cred, la o luna jumatate dupa montaj. Doamne in ce tara traim, mi-e frica sa-mi mai duc masina in service, dupa ce saptamana asta am schimbat tampoane la motor degeaba si cand am plecat din service aveam prezoanele la o roata nestranse, le-am strans eu acasa.

    On-topic: Cine poate sa-mi spuna ce a patit intinzatorul meu?
     
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    WTF ? Intinzatorul tau zici ca e "vomitat" acolo. :)) Fii sigur ca asta nu e un defect de fabricatie.
     
  6. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Sa vedem ce parere o sa aiba maine mecanicii care au facut montajul. Teoretic, se lauda cu 90 zile garantie la montaj. Am asa un feeling ca incep saptamana cu scandal. Ca si saptamana trecuta, de altfel. Sunt resemnat, oricum..

    Intinzatorul si-a dat drumul de undeva, nu-mi dau seama de unde. Se vede ca a iesit mult in afara, a dat si peste rola de la ventilator. Bine ca nu mi-a rupt decat cureaua, nu si altceva..
     
  7. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Intinzatorul tau a iesit de pe ax. E varza cu carne! Trebuie schimbat, si daca nu ti l-au schimbat ei initial, or sa gaseasca motive sa iti spuna ca nu e in garantie!
     
  8. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Ei l-au schimbat. Piesa am cumparat-o eu din alta parte.. Pana la urma e greseala de montaj sau piesa de 2 lei?
     
    Ultima editare: 7 Apr 2014
  9. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Din pct. meu de vedere, nici o piesă, oricât de proastă ar fi, nu iese din suport/şurub asa repede.
     
  10. ikks

    ikks Bronze Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    2005 A4 B7 2.0TFSI
    Intinzator rupt, defect piesa. Am comandat INA + curea Contitech. Ar trebui sa recuperez banii pe piesa veche din garantie, dar asta dupa ce piesa se duce la producator, o verifica si dau si ei constatare ca piesa e cu defect si nu e eroare la montaj. Bineinteles va iesi eroare la montaj, service-ul nu recunoaste, iar eu nu raman decat cu niste bani aruncati pe geam. Poveste cu happy end romanesc.
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Protectia consumatorului cu ceva trebuie sa te alegi,costa totusi in jur de 50 de euro.
     
  12. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Pai daca producatorul o verifica si da constatare ca piesa e cu defect, ti-o inlocuiesc sau iti dau banii inapoi, in cel mai fericit caz, ca doar suntem in Romania! Sau cum spune colegul Iulian, mergi la OPC, functioneaza, chiar daca suntem in Romania!
    Mult noroc iti doresc, dar n-o lasa cum vor ei, doar daca te dau banii afara din casa si nu cred asta!
     
  13. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    La niciun un an de la schimbarea rolei de pe intinzatorul curelei de accesorii,ma confrunt iarasi cam cu aceeasi problema. Diferenta e ca acum se aude un scartait (nu huruit),a carui frecventa se modifica in functie de turatia motorului. Dupa incalzirea motorului,scartaitul dispare
    Intinzatorul nu lucreaza chiar cum ar trebui,in sensul ca se detensioneaza sacadat. Am observat ca imediat cum incep sa detensionez intinzatorul,rola se duce foarte putin in spate,ca si cum s-ar alinia mai bine.
    Cateva intrebari,punctual:

    1)Credeti ca scartaitul se datoreaza acestui intinzator (modelul pe arc),care nu mai tine rola perfect dreapta?
    2)Daca pun un intinzator din dezmembrari,cum il pot verifica inainte de a-l monta?
    3)Am inteles ca intinzatoarele noi AM nu tin mult. Cei care ati montat noi,ce firma ati ales si cat v-a tinut?

    Multumesc.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cumperi intinzator nou de la Ruvile pentru ca in interiorul cutiei este Litens adica intinzatorul tau original (OEM). Daca nu gasesti de la Ruvile comanzi Litens la orice magazin de piese auto conform codului tau de piesa/tipului tau de motor. Nu cumperi alt jeg din dezmembrari.
    Problema asta ai patit-o pentru ca nu ai cumparat de la inceput ceea ce trebuia si ai cumparat probabil ceva ieftin. Bafta.
     
  15. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Multumesc,Cristi.
    Intinzatorul e cel original,probabil. Acum un an eu am schimbat doar rola intinzatorului (INA,110 lei),pentru ca zornaia rulmentul.
     
  16. George05 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    A4, ADR 1.8i, 1995
    Eu am schimbat acum două luni la benzinar, am cumpărat INA și în cutie era Litens. :) Sper să nu mă confrunt la anul cu aceleași probleme.
     
  17. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    Si eu am schimbat intinzatorul respectiv,am luat Mapco,vad ca totul este in regula pana acum.
     
  18. Neadrian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2014
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A4;B5;1,6 benz.; 1996
    Cine ma poate ajuta cu o schema de montare a curelei.
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Adriane, treceti codul motorului la profil, sa fie mai simplu de identificat piesele...Si de la care curea doresti traseul?
     
  20. Romeo_79

    Romeo_79 Gold Member

    Înscris:
    12 Iul 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    A4 Allroad 2.0 TDI 177 CP CGLC 2013
    Am montat intinzator nou,dar scârțâitul a rămas. Acum se aude clar din zona rolei de la alternator (pe care am verificat-o;intr-un sens invârte,iar in alt sens merge in gol).
    Zgomotul e identic cu cel din clipul acesta:
    https://www.youtube.com/watch?v=UDTharXUq5w
     

Distribuie pagina asta