1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intretinere caroserie - produse folosite - cum procedam - Aplicare folie transparenta pe caroserie

Discuție în 'Detailing' creată de alex.petrariu, 25 Noi 2007.

  1. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    Ajutor. Am aplicat hard body de la wolf's chemicals. Am sters toata masina cu IPA inainte de aplicare, am lasat maxim 15 minute sealantul pe masina dupa care am sters cu laveta, nu am folosit masina 3 zile. Daca las masina in soare 2 minute se pateaza toata vopseaua, sterg cu laveta si iar apar urme de aplicare ca si cum nu as fi sters dupa aplicare.

    20160826_125525.jpg
    20160826_125658.jpg
    20160826_125727.jpg
    20160826_131001.jpg
    20160826_125632.jpg
     
  2. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Ai făcut alte etape preliminare înainte? Clay bar, polish?
     
  3. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    polish 3m si am sters cu ipa dupa
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Din poze nu ne dam seama cred ca în penultima se observa ceva pata albă
    Nu sunt eu foarte mare expert pe partea aceasta insa pot spune ca nu ai dus pasta de polisat pana la sfarsit, probabil ți-a fost frica sa nu arzi lacul. Cu ce tip de burete și cu ce masina ai efectuat polis - ul?
    Iti recomand în loc de 3M produsele Menzerna

    Sent from my SM-G935V using Tapatalk
     
  5. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    My friend alea sunt holograme de la polish :) alea apar dacă lucrezi prea repede cu pasta de polish sau 2 dacă nu dai ultimul pas, acela de finish. Pe culorile închise se observă foarte bine, daca aveai argintiu nu aveai probleme :)
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  6. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    My friend nu e nicio holograma de polish. Am lucrat cu burete albastru si pasta de finish. Cum se incalzeste tabla apar acele pete. Hologramele se vad tot timpul nu doar cand se incalzeste tabla.
     
  7. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Cred că am lucrat destule mașini închise la culoare ca să îmi dau seama de o hologramă. Polishul de la 3M e foarte agresiv si exista riscul chiar dacă ai venit cu finish peste să nu îl fi lucrat îndeajuns și de aici să apară acele urme.
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si decat sa va contraziceti atat din cauza la ce a aparut, nu ar fi mai bine sa explici cum poate scapa omul de problema daca tot esti in domeniu ? Nu stiu, zic si eu ...
     
  9. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Pai i-a spus....sau sugerat. Trebuie sa o ia de la capăt și sa lucreze mai mult pastele de tăiere, finisare.
     
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Trebuie să vii cu pasul de finish, de preferat cu alt produs și alt pad. Pentru ce ai acolo îți recomand Menzerna 3500 cu pad Lake Country green, are si ceva proprietăți de taiere pentru light swirls deci te va ajuta să tai si holograme. Un pad exclusiv de finish ( negru ) nu va ajuta la eliminarea acestora.
     
  11. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    am gasit problema...nu avea nicio legatura cu polish'ul facut inainte, era de la hard body
     
  12. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Si cum ai reusit sa remediezi. Cred ca am si eu o problema asemanatoare, si nu stiu ce sa mai fac.
     
  13. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    dupa 5 spalari se duc grasimile/rezidurile ramase dupa aplicarea hard body
     
  14. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Aha, atunci o spal doar, fara sa mai aplic alte protectii vopselei. Sper sa fiu si eu la fel de norocos.
    La mine pe capota dupa spalare mi-a aparut petele astea, am incercat un polish, dar a doua zi au aparut iarasi.
    2016-08-28 15.59.15.jpg
     
    Ultima editare: 28 Aug 2016
  15. kathalynusx

    kathalynusx 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2016
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    A6 C7 2.0 tdi 2013
    cu ce ai dat?
     
  16. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Sampon romanesc, la spalatorie. Dupa prima spalare au aparut aceste pete, am incercat cu un polish de mana si ceva ceara sa acopere, dar nici un rezultat. Dupa o saptamana m-am intors iarasi la acea spalatorie, au polishat masina, dar nu a iesit in totalitate. A ramas cam 40% din cat era inainte. Acum vreau doar sa o spal si sa o degresez fara sa mai aplic alte protectii, sa vad daca isi revine, daca nu voi vopsi intreaga capota.
     
  17. radu20

    radu20 Silver Member

    Înscris:
    15 Oct 2011
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A6 ;2.0 TDI,2009(CAG) 136CP, Multitronic + Audi A3 8P, 2.0 TDI,2007(BMM) 140CP,DSG
    Încearcă un degresant, ăsta dacă petele sunt uleiuri siliconice de la polish sau ceruri. Folosește Supermafrasol , are o plaja larga de diluții în care se poate folosi. Poți încerca apoi o decontaminare cu clay bar din argila.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    La decontaminare ma gandeam si eu, dar parca este afectat lacul in interior. Cand ajung in Italia incerc cu argila, daca nu vad eu cum ii dau de cap ca este foarte urata asa.
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    @MarianMaxx la tine si eu am impresia ca este afectat lacul
    Recomandarea mea sa dai o fuga la un profesionist (detailer) pentru o constatare desi cred ca vei scapa doar cu o polisare in mai multi pasi
    Curios este ca in mod normal ar fi trebuit sa fi iesit la decontaminare cum spune si @radu20 inainte degresare
    Mie imi pare exact ca si cum ai fi lasat-o sub un copac mai mult timp
     
  20. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Cata_ADC la prima vedere asa pare, ca si cum ar fi stat sub un copac. Treaba este ca la unghe nu agata, este totul in interiorul lacului, iar de copac nu incape vorba, cred ca sunt ani de cand nu am parcat sub unul. Acum am observat ca iese si pe eleronul de la portbagaj. Nu pot sa imi dau seama ce a provocat aceasta problema.
     

Distribuie pagina asta