Intretinere caroserie - produse folosite - cum procedam - Aplicare folie transparenta pe caroserie

Discuție în 'Detailing' creată de alex.petrariu, 25 Noi 2007.

  1. Dooster

    Dooster 6th Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2016
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    A4 1.8T AVJ Stage 2 QUATTRO 02'
    A incercat cineva varianta asta?
     
  2. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Audi Expert

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P sportback - S-line sportpaket plus - 1.9 tdi BLS 2008
    Dooster apreciază asta.
  3. TalosCosmin

    TalosCosmin Silver Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Belgia
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    Dooster apreciază asta.
  4. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In postul 292 am scris experienta mea cu Gloria FC100 si Kwazar foamer.

    Dpmdv o pompa de capacitate mare functioneaza pentru cei ce stau la casa si spala masina in curte, fiind prea mare pentru a fi trambalata in portbagaj.Ori.....la curte se preteaza un Vap si o lance.
     
    Dooster apreciază asta.
  5. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Trebuie să fac un polish și fiind destul de multe defecte(zgârieturi, swirls etc) nu sunt decis dacă să merg pe:
    - wet sanding de 3000/6000 și apoi polish cu pasta 2500 și finish
    - polish 400, 2500 și finish

    După bag un strat de Blacklight și FK 1000.
     
  6. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Audi Expert

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P sportback - S-line sportpaket plus - 1.9 tdi BLS 2008
    Baga wet sanding - 1500-2000-3000 in zonele agresive, urmat de polish Menzerna 400 si SF3000 sau Meguiars 100 cu 205 finish. Blacklight pe final si cu FK 1000 sunt bune la final :icon_thumright:
     
    paul14 apreciază asta.
  7. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu e prea agresiv cu 1500-2000? Vopseaua e cea originala, dar nu am aparat pentru a masura grosimea.
    O sa merg pe Menzerna 400 si SF3000 si as lua si pad-uri noi. Ma gandeam la Lake Country Hybrid Power Finish, cel portocaliu pentru Menz 400 si unul alb sau negru pentru SF3000?
     
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Audi Expert

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P sportback - S-line sportpaket plus - 1.9 tdi BLS 2008
    Nu e agresiv 1500-2000, agresiv e 500-600-1000-1500 atunci da, poți sa îți faci probleme, oricum wetsandingul îl faci doar in zone unde necesita cu adevărat.
    Lake Country poți încerca și galben, dar nici cel portocaliu nu e slăbuț , negru nu are tăiere aproape deloc , deci mergi pe cel alb. Particulele din Sf3000 sunt și ceva abrazive dar și gloss suficient , deci trebuie și un burete pe măsura , adică mediu spre light cum e cel alb.
     
  9. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Mă gândeam să fac wet sanding complet, mașina asta nu cred că a văzut vreodată ceară sau orice alt tip de tratament. Plus că majoritatea "vieții a trăit-o" pe malul mării, fapt confirmat de nisipul găsit în mecanismul trapei și în habitaclu.
     
  10. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017 , Ducati
    Cum sa faci wetsanding complet?
    Nici dacă o spala în mare cu nisip nu cred ca era necesar asta...

    Nu înțeleg de ce nu îl asculți pe Cosmin
    Crezi ca nu știe ce spune sau?
    Eu am mers pe mana lui mereu și crede-mă nu am dat greș și nici nu am rașchetat lacul inutil

    O masina se va polisa începând cu zonele hard acolo aplici eventual pastele heavy duty. Eu am scos - zgârieturi grave cu Menzerna 400 cu buretele albastru (cel de cut)
    Ulterior in functie de cât de zgâriata a fost am mers pe 2200 pe arii restrânse iar mai apoi cu 3000 pe burete mediu (galben)
    Masina este închisă culoarea este navara blue
    La sfârșit arata astfel

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ai sa spui bine bine este o masina relativ noua...
    Dar nu iti imagina ca cel mai tare m-am chinuit sa scot partea din spate unde a fost polisata prost lăsând în urme holograme vizibile rau in soare

    Ori mai ușor e sa scoți niște zgârieturi de la niște spălări vs sa lucrezi după un killer prost polisator
    Mai ales când sa zic își baga nasul pe toată masina atunci sa vezi fun... Am dat de multe mașini care au fost greșeli grave ale lor

    Eu lucrez doar cu gama Rupes am 2 mașini orbitale de dimensiuni diferite și pe bureți la fel originali Rupes cu dimensiunile standard

    [​IMG]

    Nu înțeleg la sfârșit de ce sa ii mai dai Blacklight când cu 3000 o duci în cristal finish?
    Ce este important este sa menți bureții curati, eu am mereu compresorul disponibil și bureții sunt suflați des după fiecare panou astfel reușesc sa termin și mai repede și fără a mai da greș ori a pune zgârieturi suplimentare de la o decontaminare rapida

    La sfârșitul muncii iti recomand o ceramica eu am mers cu Nanolex Si3D in 2 straturi

    Nu i-am făcut poze înainte vs la final pt ca sunt presat de timp și nu este jobul meu detailingul
    Mi-l fac eu pt ca sunt perfecționist și nu las loc de întors sau greșeală

    Nimic nu este greu, te ajuți cu un coleg ca și Cosmin sau alții, probezi pe un colt pastele și bureții și vorba aceea din greșeli uneori mai și înveți asa ca doar cine nu muncește nu greșește

    Spor!

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  11. mik15

    mik15 Platinum Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    2011 A6 3.0Tdi Allroad
    eu am facut wet sanding pe C5, ce-i drept l-am cam folosit de cobai fiind prima masina la care am facut detailing si dat fiind faptul ca avea destule zgarieturi mai serioase am vrut sa experimentez si sa invat din asta. Am facut pe o portiune a unei usi cu 600, erau cateva zgarieturi paralele ca o gheara de pisica, adanci pana la primer, evident nu le-am putut scoate in totalitate insa s-au diminuat mult, nu am frecat tare, am facut doar cateva treceri la mana fara sa apas. Am folosit hartie abraziva pusa pe un pad de la Meguiars ca sa fie forta egala de apasare, daaar, a fost enorm de munca dupa aceea ca sa elimin ce creease 600-le.

    Am facut si cu 3000-4000 pe alt panel mai mic, aici am folosit discuri abrazive montate pe masina de slfeuit, a trebuit totusi sa fac cateva treceri succesive ca sa ajung sa scot niste zgarieturi mai adanci si apoi urmate de ultimate compound si finish look de la Meguiars. Mai putin de munca ca la 600, evident, dar tot a fost nevoie de vreo 1h cred sa il scot ok.

    @Cata_ADC - scriai in alta parte de Fusso Coat, si eu l-am folosit si am muncit de mi-au sarit capacele sa fac buffing-ul, asta prima data, apoi nu l-am mai lasat atat de mult, dar chiar si asa tot e greu, se lucreaza dificil cu ceara asta, sper macar sa merite ca si longevitate.
     
  12. paul14 Gold Member

    Înscris:
    28 Dec 2015
    Locație:
    Targu - Jiu / Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B5 Avant Quattro, 2.5 TDI AKN, 2000
    Nu am zis ca Cosmin nu știe ce spune, doar mi-am exprimat îngrijorarea pentru că am mai făcut wet sanding manual cu 2000 și ieșea greu. Poate și din cauza buretilor / pastelor vechi. De asta vreau și bureți noi.
    Blacklight îi dau doar pentru efect asupra culorii, îl aplic manual cu un burete îmbrăcat în microfibra.

    Nu mai am deocamdată poze cu mașina (doar cele din topicul de prezentare) unde se vede câte defecte are. Din acest motiv nu urmăresc pentru că nu este posibil un rezultat impecabil.
     
    Cosmin ZKG apreciază asta.
  13. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017 , Ducati
    @mik15 am probat multe coat-uri si crede-ma nu am mai gasit ceva mai dificil de sters ca Fusso

    la munca depusa de tine iti recomandam din start ceramica fara discutie , ca puneai Nanolex sau OptiCoat ai un plus pe munca depusa cat timp ai un garaj in care sa stea ferita de apa sau altele

    @paul14 stiu la ce te referi insa eu doar iti spun sa nu iti dai inutil mai mult de lucru , pt ca un wetsanding agresiv pe o capota iti va lua lejer doar o zi sa o scoti la liman ... un pfafon inca una si tot asa iar partea cu '' nu am reusit sa o scot oglinda '' se datoreaza exclusiv greselilor ca si particule ramase , incarcarea padurilor cu mizerie nu neaparat vechime si brand

    Dar repet incepeti cu ce e mai greu si terminati cu ce este mai usor ;)
     
    paul14 apreciază asta.

Distribuie pagina asta