1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intretinere elemente cromate - chedere - corp oglinda cromat - grile cromate

Discuție în 'Detailing' creată de S3aMaster, 27 Iun 2007.

  1. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Razvan, ai raspuns la un mesaj scris acum 2 ani. Crezi ca intre timp nu a rezolvat? :)
     
  2. Razvan neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A7,3000 tdi quatro,2012
    Nu am raspuns nimanui, sunt 8 pagini de intrebari si raspunsuri aici. Oricum, am gasit asta la dedeman, si a fost incredibila transformarea, incat nu puteam sa nu dau un sfat si celor care au fost in situatia mea.
    Vedeti mai jos ce si cum...

    Inainte:

    thumb_IMG_5553_1024.jpg
    thumb_IMG_5555_1024.jpg

    Dupa:

    thumb_IMG_5556_1024.jpg
    thumb_IMG_5557_1024.jpg
     
    PatratelBBT, adibose și MarianMaxx apreciază asta.
  3. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Pune o poza si cu produsul, ma intereseaza si pe mine.
     
  4. Razvan neamtu 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2016
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    Audi A7,3000 tdi quatro,2012
    Uitasem. Apropo, rezultatul final din poze a fost atins cu doar cateva secunde de frecare, nu mai mult. La evacuari am uitat sa fac poze inainte si dupa, dar a fost cam acelasi rezultat...

    thumb_IMG_5578_1024.jpg
     
    PatratelBBT, stefan550 și MarianMaxx apreciază asta.
  5. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
  6. DiamondInk 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Aug 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    *Audi A4, 1.8TFSI, 8K20DC, 118kw, CABB*
    Din ciclul " HAI CA MI S-A LUAT DE VARIANTELE OFICIALE " va ofer o rezolvare si in cazul vopsirii elementelor cromate.
    Nu prea inteleg de ce asa zisii "vopsitori pro" spun ca nu se poate vopsi peste crom, probabil ca sunt ramasi in urma sau sunt eu exceprie de la regula.
    Asa cum ne-am obisnuit in aceasta minunata tara totul se face cu fundul, mai exact spalatoriile %$%#$% care isi bat joc de bunurile clientilor prin concentratiile solutiilor active care ataca elementele caroseriei printre care si cromul.
    Exista si varianta colantarii intr-adevar, DAR daca operatiunea nu este facuta de un profesionist se risca ca la momentul taierii folosind cuterul sa se zgarie caroseria, sau sa nu fie acoperit integral elementul cromat iar in timp de la spalare si diferentele de temperatura " frig ( contractie ), cald ( dilatare ) " sa se vada mega urat.
    Revenind la vopsire; DA SE POATE VOPSI ORICE element cromat, va spun si cum!!!
    Eu de fel cand nu sunt multumit de alternative experimentez, prin urmare am inceput sa experimentez inainte pe lingurile din inox iar dupa am trecut la ornamentele cromate.
    Pregatire si vopsire: se spala cu o carpa si spirt elementul, se smirgheluieste cu hartie abraziva, se sterge cu o carpa uscata praful rezultat, se aplica PIESA DE REZISTENTA mentionata mai jos iar dupa uscarea acesteia se aplica vopseaua.
    Materiale: hartie abraziva, PIESA DE REZISTENTA ( HAMMERITE METAL PRIMER sau cel mai bun EPOXY PRIMER ), daca vopsiti direct ornamentele cromate dupa uscare vopseaua o sa sara in timp, DAR o sa vedeti mega diferenta aplicand inainte de vopsire primer'ul special pentru suprafetele speciale; cromate / inox / aluminiu / etc.
    Dupa ce dati acel primer lasati minim 24h sa se usuce iar dupa aceea aplicati vopseaua in minim 2 straturi cu pauza intre ele, pentru vopsea am ales vopsea rezistenta la zgarieturi si temperaturi inalte.
    Atentie sa nu dati primul strat DE VOPSEA prea gros deoarece dupa uscare la urmatorul ciclu de vopsire se poate " BRANZI vopseaua ", atentie iar sa nu fie incinse de la soare elementele inainte de aplicarea primerului / vopsirii, eu m-am ars si a trebuit sa sterg toata vopseaua utilizand 15 sticlute de acetona colorata.
    Am observat ca acetona colorata sterge mult mai bine decat clasica acetona sau diluantul.
    Inainte sa va apucati de treaba experimentati ca mine pe linguri / polonice / tavi din inox ca sa va dati seama cam cat de gros trebuie sa fie stratul acela de primer.
    Iar bravilor vopsitori si haterilor din domeniu care sustin sus si tare ca nu merg vopsite aceste suprafete deoarece sare vopseaua le propun sa se recalifice, eu nu am experienta in domeniu, nu m-a ajutat nimeni si cu toate astea a iesit mega PRO iar rezistenta in timp avuta se pare ca le anuleaza argumentele inversunate mostenite de la generatia comunista de vopsitori, DOCUMENTATI-VA tovarasi, OLD school'ul este surclasat de NEW.
    In cazul ramelor cromate de la grila datorita micilor proiectile lansate din rotile celor din fata care fac pana si vopseaua originala de pe capota sa sara cateodata, sa se aplice un strat gros DE PRIMER, daca vreti si mai mare rezistenta dupa uscarea vopselei aplicati tipla transparenta pe rama, fixata si intinsa cu un feon sau pistol cu aer cald, asta doar pentru grila, pe laterale nu ploua cu pietricele, eu unul nu am pus tipla nicaieri deoarece la testele facute pe linguri rezistenta a fost mai mult decat suficienta.
    Daca aveti rama crapata puteti comanda grile cu rama cromata la suma de 260 Ron noi noute, eu am gasit pe Giurgiului in Buc un magazin de unde am comandat asa ceva deoarece nu stiu cum dar m-am trezit cu rama de la grila fisurata, dati jos rama de pe cea noua si o puneti pe grila originala dupa ce o vopsiti, ma amuza cei ce comercializeaza grilele facute in China cu sume de peste 250 euro, dar si mai tare ma amuza cei ce le achizitioneaza.
    P.S - RE:RE:RE:Revin cu enervanta placa.......dupa ce va rezolvati diferitele probleme pentru care ati rascolit internetul, la fel ca atunci cand le cautati rezolvare pe forumuri, dupa ce rasuflati usurati ca ati scapat de stres, faceti un minim de efort si nu deveniti nepasatori fata de ceilalti care ca si voi cauta o rezolvare si faceti un minim de efort sa reveninti in locurile unde ati cautat raspunsuri si oferiti-le voi daca nu exista deja. Devine o marca nationala nepasarea romanului, iar schimbarea vine din noi, asta daca vrem, poate ar fi cazul sa incercam asta daca tot sustinem ca ne-am saturat!!!!!!!
     
    Siegfriedbrunnen, Poseidon77, NamocUdar și alți 2 apreciază asta.
  7. utu2005

    utu2005 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI. 2012
    Salutare, de la un timp am observat ca, chederele au inceput sa prezinte pete albicioase mai exact matuire, cauza fiind spuma activa de la spalatorii. Nu sunt chiar asa de rau dar imi "stau pe cap" si nu am gasit nici o solutie care sa.si faca efectul si sa le aduca la starea initiala. Nu cred ca mai este posibil.
     
  8. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Raspunsul ti l-ai dat singur :) ca "de fabrica" nu vor mai arata, dar aspectul lor se va ameliora semnificativ. Ideea e ca operatiunea va fi repetata la un ciclu de cateva spalari. Cauza, ai spus-o chiar tu, spuma activa de la spalatoriile auto, in combinatie cu soarele arzator.
    Produse pentru remediere : Autosol, Menzerna metal polish .
     
  9. utu2005

    utu2005 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2016
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Audi A6 C7 2.0 TDI. 2012
    Merci Cosmin ZKG: Care crezi ca face treaba mai bună in situatia mea, Autosol sau Menzerna ?
     
  10. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Sunt asemanatoare, personal folosesc Menzerna si am fost multumit, dar nici Autosol-ul nu e de lepadat, probabil va face si el treaba. :icon_thumright:
     
    utu2005 apreciază asta.
  11. NamocUdar 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    arad
    Masina:
    A6 C7 2013 2.0 TDI CGLC 6+1 Trepte Manual
    Ph-ul e ridicat la spalatoriile de cartier si la fisa....ia sampon auto cu ph neutru si zici bye bye la probleme de genu

    Sent from my SM-G9250 using Tapatalk
     
  12. Mio

    Mio 3rd Gear Member

    Înscris:
    12 Ian 2016
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, B8, 1.8 TFSI, CABA , 2008
  13. Ronaldinho

    Ronaldinho 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2017
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    A4B6, 2.0 benzina, 2001.
    Salut,
    Am fost azi la spalatorie, iar dupa ce am luat masina, am mers nitel cu ea si cand am ajuns acasa am vazut ca pe ramele de la geamuri s-a depus o substanta alba din cauza solutiilor folosite la spalatoria vietii. Doar o rama a mai ramas in picioare din cele 4, dar si pe aia pare ca se depune aceeasi substanta alba. Intrebarea mea e ce as putea face ca sa sterg ramele cum trebuie sa fie la fel ca inainte ? Cu ce solutii sa dau ? Am incercat cu apa, chiar si cu otet, tot ramane panarama aia de solutie de la spalatorie. Am sters cat am putut cu carpa, nu se ia albiciunea aia nici de-a dracu'.
    O sa pun niste poze, scuzati claritatea. Daca nu se vad pozele va rog sa-mi spuneti ca sa pun un link. Am inteles ca ar fi o problema cu dimensionarea la poze si nu stiu daca se vor vedea.

    20170414_132241.jpg 20170414_132237.jpg
     
  14. Narcis

    Narcis 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2015
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi,A4 2007, B7, 2.0l,170cp. Cod motor BRD
    Salut,
    Si eu am aceasta problema de fiecare data dupa ce spal masina. Am inteles ca este din cauza cromului de proasta calitate. Am avut o masina mai veche din 1997 si avea la fel, ornamente cromate, dar nu se faceau asa dupa spalare. Tind sa cred ca nu este de la solutie este de la ramele cromate.
     
  15. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru ca la masinile vechi ramele erau din crom, la astea mai noi sunt din plastic cromat.
     
    Narcis apreciază asta.
  16. Klaau Klau 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Dec 2016
    Locație:
    Bucuresti - Drumul Taberei
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2009
    Salutare. Ma puteti ajuta cu o solutie pentru matuirea emblemelor S line (poze atasate)? Ori de curatare, desi ma cam indoiesc ca se mai poate face ceva sau de unde as putea sa cumpar un set complet.
     
  17. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Daca vrei sa le vopsesti, pentru curatare foloseste un burete de spalat vase nou, partea abraziva. Se curata perfect !
    Daca vrei sa le cumperi, este plin pe internet (ebay, OLX, aliexpress, etc.).
     
  18. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Tocmai din cauza ca sunt chinezarii au ajuns in starea asta, cumpara embleme OE si nu vei mai avea probleme de genul.
     
  19. Kristof Munteanu 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2017
    Locație:
    Sighet
    Masina:
    A4 B8 Avant-sline-, 2.0 TDI, 177 ps, 2014 CGLC
    Buna tuturor, citind mesajele voastre si cautand pe youtube am gasit video-ul acesta, poate ajuta pe cineva, eu inca nu am avut timp sa incerc metoda domnului din videoclip.
     
    adibose apreciază asta.
  20. Stelian99

    Stelian99 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    2003 BMW M3 E46
    Ornamentele din aluminium sau crom se pateaza deoarece anumite spume pentru prespalare contin soda caustica. Incercati sa evitati spalatoriile unde stiti ca in trecut ati avut probleme cu petele pe ornamentele exterioare.
     

Distribuie pagina asta