1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Investitorii chinezi sunt interesati de achizitia OPEL

Discuție în 'Stiri auto generale' creată de deocamdata, 20 Apr 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Surse interne din interiorul General Motors au dezvaluit pentru Automotive News GM Europa faptul ca printre investitorii interesati de achizitia unui pachet al celebrului OPEL (Vauxhall) se numara si cativa chinezi. Acestia se alatura catorva grupuri industriale din Europa si altor companii potente financiar.

    Astfel, patru grupuri financiare si doi investitori strategici sunt in discutii cu GM pentru achizitia pachetului majoritar OPEL contra unei sume de 500 milioane euro (649 milioane $) potrivit unei surse a Reuters.
    Aceeasi sursa a dezvaluit faptul ca nciunul din producatorii din Germania si nic Fiat SpA nu sunt printre acesti posibili investitori.

    GM CEO Fritz Henderson a declarat vineri că acorduri confidentiale au fost semnate cu şase grupuri interesate pt cumpărarea Opel / Vauxhall.
    El a spus de asemenea identificarea de posibili investitori ar putea continua în următoarele două-trei săptămâni.

    Un purtător de cuvânt GM a refuzat luni să comenteze cu privire la identitatea de ofertanţi.

    Pentru a evita viitoare probleme de lichiditate, Opel a solicitat împrumuturi de 3,3 miliarde de euro (4.34 miliarde dolari) din partea guvernelor ţărilor europene unde are localizate fabricile.

    Cancelarul german Angela Merkel a conditionat aprobarea a unor astfel de garanţii din partea Germaniei de găsirea de investitori din afara.
     
  2. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    a 3

    mda, oare ma gandesc pe cine intereseaza stirea asta ,no ofensse
     
  3. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    E vorba de viitorul unuia din producatorii consacrati din industria auto.
    Conditia de posesor Audi nu este pt cei mai multi dintre noi similara cu a fi ignorant superficial.
    No offense!
     
  4. black sheep

    black sheep Banned

    Înscris:
    13 Apr 2009
    Locație:
    England
    Masina:
    A4 2.0 TFSI S-LINE & A2 ~ MB Aclass 170CDI~Subaru Legacy 2.0L 4WD
    Da cred ca vor fi vinzari record daca OPEL va fi preluat de Chinezi:)????!!!!!
    Eu ma intreb citi ar cumpara AUDI fabricat in china.....sa sperm ca totusi opel nu va ajunge pe mina "orezarilor"
     
  5. deocamdata

    deocamdata Audi Expert

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    ALLROAD: 2009 3.0 TFSI ; 2006 3.0 TDI; RR Autobiography 4,4 SDV8
    Sa nu uitam ca celebrul Jaguar este acum detinut de indieni :).
    Deci ... niciodata sa nu spui niciodata ...
     
  6. radu2006

    radu2006 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    audi A6 2005 3,0 TDI quattro---audi tt mk2 2.0 TFSI
    oricum toti avem masini 90% facute in china :)

    si asta nici macar nu e asa rau (bine ca nu sunt facute in Romania :)) )
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Apr 2009
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    1.In fapt fabricile Opel cu pricina sunt in Germania.
    Angela Merkel a precizat ca Opel nu va primi nici un ajutor de la guvernul german.
    Singurele care sunt indirect ajutate de stat prin intermediul industriei metalurgice sunt Mercedes,BMW,Audi-VW .
    2.Vauxhall este numele lui Opel in UK. Pe vremuri avea divizie GM si acolo nu mai stiu daca mai produc ceva in UK.;)
     
  8. yulian

    yulian 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Utilitara japoneza cu triunghi in mijloc...
    La Deva se face ceva cablaj pt Audi, la Hunedoara pt BMW si Mercedes..la Brad volane pt BMW...deci e depasita faza ca fara Romania....:p
     
  9. TTs

    TTs Pasionat Audi

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Piatra Neamț
    Masina:
    Audi TT Quattro 1,8T
    2.Vauxhall este numele lui Opel in UK. Pe vremuri avea divizie GM si acolo nu mai stiu daca mai produc ceva in UK.;)[/QUOTE]

    Se produc si inca la greu,vauxhall fiind o masina populara(datorita pretului si ca e marca "autohtona").Din cate auzisem,acestia ar vrea sa se "rupa" de Germania si sa-si proiecteze singuri viitoarele masini.
     
  10. teg

    teg Moderator Staff Member

    Înscris:
    6 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Ultima declaratie a bossului GM este ca sunt in cursa pentru Opel 6 investitori, insa oricine plateste datoriile de 500 milioane euro ale firmei va primi practic Opel "for free" - atat de mare e dorinta GM de a scapa de aceasta marca si a-si reduce pierderile (Autoblog)

    Se pare ca interesati ar fi si Fiat. Desi seful Fiat Luca de Montezemolo neaga interesul pentru Opel, multi analisti ai pietei auto considera ca e o miscare foarte probabila, care ar face din Fiat producatorul numarul doi din Europa (dupa VAG)
     
  11. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    asa de rau sta Opel?
     
  12. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    ideea este ca la ora actuala nu mai exista masina fabricata 100% intr-o singura tara.
    aradul prin Leoni, Yazaki, Takata, etc. produce volane, centuri si cablaje pentru multi producatori din industria auto.

    si pana la urma este mai putin important unde este produsa o masina sau subansamblele acesteia atat timp cat se respecta indicii de calitate si muncitorii lucreaza cu simt de raspundere. nu trebuie sa ne cramponam de o marca sau alta ca este produsa mai stiu eu unde: calitatea este cea care conteaza iar la ora actuala tendinta este de a mentine nivelul de calitate care a fost atins dar totodata sa se scada costurile de productie, fie prin mutarea acesteia in tari unde mana de lucru este mai ieaftina fie prin folosirea la o scara mai mare a automatizarii....

    eu, personal, am avut si experiente bune si rele cu marfuri fabricate si in tari consacrate si prin china... totul depinde de cine vinde marfa respectiva si cu cat.
     
  13. MariusSS

    MariusSS Gold Member

    Înscris:
    6 Mar 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi 80 B3 1,8S PM 1989 ; Audi A4 B5 1.6 ADP 1996 ; Kawasaki VN800 Clasic
    Luca di Montezemolo :D
     
  14. nookie 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2008
    Locație:
    Cluj - Bistrita
    Masina:
    A6 2.5TDI AYM


    Audi q5 se fabrica in china. Standardul e impus si verificat de audi, forta de munca e platita la pretul local

    Nu e sfarsitul lumii, asta este globalizarea
     
  15. RZV_BV

    RZV_BV 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A3 Ambition, 2.0 TDI, 2004
    O companie ca asta nu isi face bagajele, da afara toti angajatii si se muta in china :keule:

    Singura diferenta va fi in buzunaru cui intra banii... :)

    @Nookie: Se fabrica in china probabil, dar pentru piata asiatica.
     
  16. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    Chiar daca se fabrica sub standardul Audi, nu se compara cu cele facute in Germania. Si nu zic doar asa la banuiala, ci din proprie experienta. E drept, ca nu cu Audi, ci cu MB, dar tot aia e.
     
  17. flavius a4

    flavius a4 3rd Gear Member

    Înscris:
    22 Noi 2009
    Locație:
    Brad
    Masina:
    Audi A4 berlină, 2.0 TDI CAGA, 2008 & Audi A4 avânt, 1.9 TDI ATJ Quattro, 2000
    Pai de 20 de ani masinile nu mai sunt ce au fost in sensul calitatii acestora datorita extinderii fabricarii unor componente in diferite tari gen china,romania,si alte tari asiatice.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta