1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Istoria AUDI in imagini

Discuție în 'Stiri Audi' creată de Miti Bucur, 27 Ian 2009.

  1. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    :) Salutare,
    M-am gandit ca pe un astfel de forum, cu multi fani entiziasti, e important sa cunoastem istoria marcii iubite. Prin urmare deschid acest thread si astept si aportul vostru.
    Imaginile contin:
    1 The model range of Audi NSU Auto Union AG in 1971 - pictured clockwise - NSU Ro 80, NSU Prinz 100 TT, NSU Prinz 4, Audi 75 Variant, NSU 1200, Audi 60 L, Audi 100 LS, Audi 100 Coupe S centre
    2 The origins of the company - the marques Audi - DKW, Horch, Wanderer, Auto Union, NSU
    3 75th anniversary of the four rings - Merger of the brands Audi, DKW, Horch and Wanderer on June 29, 1932

    Bafta!:)
     
    Ultima editare: 27 Ian 2009
  2. ciprimik30

    ciprimik30 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2008
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi a4 avant 2015
    Ultima editare: 21 Iul 2009
  3. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1900-1920

    :) Imaginile au in titlu descrierea.
    Va rog simtiti-va liberi sa completati aceste imagini ;)
     
  4. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1920-1930

    :) Istoria continua...
     
  5. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1930-1940

    :) Istoria continua...
     
  6. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1930-1940

    :) Istoria continua...
    Ce masini "dirijau" nazistii...
     
  7. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1950-1960

    :) Anii 40-50 PAUZA de mutat fabricile la Rusi si Americani, dupa care reconstructia noilor fabrici... si Istoria continua...
     
  8. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1960-1970

    :) Istoria continua...
     
  9. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1970-1980

    :) Istoria continua...
     
  10. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii 1980-1990

    :) Let the "quattro" begin!
     
  11. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istoria AUDI in imagini - anii '90

    :) Istoria inca prezenta pe strazi...
     
  12. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    Audi - 80 90 100 200 inainte de anii 90

    pe platforma B s-au construit modelele Audi 80 si 90, iar pe platforma C modelele audi 100 si 200. Dupa 1994 platforma B a fost continuata cu A4 (B5, B6, etc), platforma C cu A6, iar A8-ul are denumirile platformei D. masinile erau produse pe aceleasi platforme ca si vw (daca va amintiti vechile jetta, passat, etc). de mentionat Audi 50 pe platforma caruia s-a continuat apoi constructia lui Golf 1

    B1 Audi 80  76 facelift.jpg B1 Audi 80 1976 facelift

    B1 Audi 80  79 avant facelift.jpg B1 Audi 80 1979 avant

    B1 Audi 80 B1 72-78.jpg B1 Audi 80 1972-78

    B2 Audi 80 78.jpg B2 Audi 80 1978

    B2 Audi 80 coupe GT.jpg B2 Audi 80 coupe GT (avea sa devina quattro)

    B2 Audi 80 USA.jpg B2 Audi 80 modelul pt USA

    B3 Audi 80 86.jpg B3 Audi 80 1986

    B3 Audi 90 89.jpg B3 Audi 90 1989 (modelul din poza cred ca e quattro)
    ne oprim aici cu modelele 80, ar mai fi B4 (1991-95) pe care il stim cu totii

    C1 Audi 100 coupe S.jpg C1 Audi 100 coupe S

    C1 Audi 100 LS.jpg C1 Audi 100 LS (L, S, LS, GT, GL, etc erau denumiri in functie de motorizari, nu insist aici)

    C2 Audi 100 & 200.jpg C2 Audi 100 si 200

    C2 Audi 100 avant hatchback.jpg C2 Audi 100 avant (era de fapt un hatchback pe platforma passat)

    C2 Audi 100 sedan 2usi.jpg C2 Audi 100 saloon 2 usi (majoritatea modelelor sedan la Audi 80/100 s'au produs initial cu 2 si 4 usi)

    C2 Audi 100 USA.jpg C2 Audi 100 model USA

    C2 Audi 200.jpg C2 Audi 200

    C3 Audi 100 82.jpg C3 Audi 100 1982

    C3 Audi 100 avant.jpg C3 Audi 100 avant

    C3 Audi 200.jpg C3 Audi 200

    C4 Audi 100 92.jpg C4 Audi 100 1992

    C4 Audi A6 94.jpg C4 Audi 100 A6 1994

    *sursa: wikipedia
     
    Ultima editare: 18 Aug 2009
  13. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    evolutie in timp a fabricatiei modelelor

    cautand pe net, am incercat sa sintetizez o evolutie in timp a fabricatiei modelelor. e posibil sa fie date eronate printre...
    evolutie in timp.JPG



    *sursa: wikipedia
     
  14. oaspetele 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2008
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    VW GOLF VI 1,6 mpi ;Superb Combi 2,0tdi 125kw
    Imi permit sa ma "amestec" si eu aici. Odata ca nu am drept sa deschid topic nou pe Stiri, iar mai apoi consider subiectul izvorand din istorie.

    2012 Audi Ur-Quattro
    [​IMG]
    [​IMG]

    in memoria :
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zu den Motoren: Der neue V8 passt unter die Haube, aber nicht in die Zeit. Ein V6-Biturbo liegt demnächst im Audi-Teileregal bereit, doch mit dem schweren 425-PS-Aggregat wäre das Leichtgewicht fast schon übermotorisiert. Ebenfalls in Diskussion ist ein doppelt aufgeladener 2,0-Liter-Vierzylinder mit gut 300 PS. Als heimlicher Liebling von Herz und Verstand gilt jedoch der kernige 2,5-Liter-Fünfzylinder aus dem TT RS. Hier stimmt die Querverbindung zum Original: fünf Töpfe, Aufladung, Leistung satt mit etwa 375 PS. Dazu gibt's als Zeichen der Zeit Direkteinspritzung, ein knackiges Doppelkupplungsgetriebe und das allerneueste Mildhybridmodul. Preislich dürfte die Reinkarnation des Ur-Quattro irgendwo zwischen S5 und R8 liegen. Doch das ist nur der Anfang, denn vom Anniversario soll es schon bald diverse Evolutionsstufen geben – darunter ein DTM-Derivat für die Straße und einen Power-Hybrid, der circa 30 km weit rein elektrisch fahren kann. Vorsprung durch Technik eben.

    http://www.autobild.de/artikel/die-rueckke...&now=85#mmg

    P.S. nu ma prea incanta spatele. Ma rog, realitatea poate fi cu totul alta. Sa asteptam.
     
  15. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Istora AUDI in cifre

    :) M-am gandit sa includ in acest thread si cifrele ce insotesc istoria marcii iubite:

    HORCH - Date in istorie:

    1899 - August Horch & Cie se infinteaza in 14 Noiembrie in localitatea Cologne de catre August Horch;
    1902 - August Horch & Cie Motor - Motorwagenbau in 3 Martie isi incepe activitatea in Reichenbach;
    1904 - August Horch Motorwagenwerke AG infiintata in 10 Mai isi incepe activitatea in Zwickau;
    1909 - August Horch se retrage din companie;
    1918 - August Horch Motorwagenwerke AG isi schimba numele in Horchwerke AG in 16 Februarie la Zwickau; firma avea un capital de 3 milioane RM;
    Intre 1920 si 29 Iunie 1932 - data lichidarii fabricii, HORCH Werke AG a apartinut firmei Argus-Flugmotorenwerke din Berlin; In aceasta perioada, managementul firmei a fost locat la Berlin pe strada Mittelstrasse 15; inainte de lichidare firma avea un capital de 5 milioane RM.

    AUDI - Date in istorie:

    1909 - 16 Iulie se infiinteaza August Horch Automobilwerke GmbH in Zwickau, dupa ce Horch insusi a plecat din firma originala Horch Werke AG;
    1910 - 10 Aprilie numele firmei se schimba in AUDI Werke GmbH, cu birourile la Zwickau, asta dupa ce Augst Horch a pierdut procesul in urma caruia urmarea pastrarea numelui fabricii; noul nume, AUDI reprezinta traducerea din latina a cuvantului german "hark!", roman "asculta!";
    1915 - 21 Ianuarie firma se trasnsforma din SRL (GmbH) in SA (AG), avand un capital de 1,5 milioane RM;
    1928 - 20-21 August, J.S. Rasmussen achizitioneaza majoritatea actiunilor AUDI Werke AG;
    1929 - J.S. Rasmussen achizitioneaza restul actiunilor AUDI Werke AG, intreaga tranzactie a costat 2,6 milioane RM;
    1932 - 29 Iunie AUDI Werke AG se lichideaza fiind incorporata in AUTO UNION AG.

    DKW - Date in istorie:

    1904 - se infiinteaza firma Rasmussen & Ernst avand ca obiect de activitate producerea de fiting-uri pentru evacuarile motoarelor cu aburi;
    1907 - 13 Aprilie firma isi muta activitatea in Zschopau, unde Rasmussen cumparase un teren inca din 1906; in noua fabrica, Rasmussen este inregistrat ca unic proprietar; birourile de vanzari raman in Chemnitz;
    1909 - Rasmussen & Ernst, locati in orasele Zschopau si Chemnitz, isi extind domeniul de activitate astfel: Maschinen und Armaturenfabrik, Apparatebauanstalt;
    1912 - se infiinteaza Zschopauer Maschinenfabrik, proprietar J.S. Rasmussen;
    1916 - 1918 se experimenteaza productia/dezvoltarea de noi motoare cu aburi;
    1919 - se contruieste un motor cu ardere interna in miniatura avand capacitatea de doar 25 cmc "Des Knaben Wunsch";
    1921 - Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen produce prima bicicleta cu motor auxiliar "Das kleine Wunder";
    1922 - se inregistreaza marca inregistrata DKW pentru motoare si motociclete;
    1923 - 22 Decembrie - Zschopauer Motorenwerke J.S. Rasmussen devine SA (AG), avand un capital de 1 milion RM, crescut pana in 1929 la 10 milioane RM;
    1928 - DKW devine cel mai mare producator mondial de motociclete; incepe productia de autoturisme;
    1932 - 29 Iunie se produce fuziunea cu HORCH Werke AG, AUDI Werke AG si divizia de constructii autoturisme WANDERER Werke AG, rezultatul numindu-se AUTO UNION AG cu sediul in Chemnitz.

    WANDERER - Date in istorie:

    1885 - 26 Februarie, se infiinteaza "Chemnitzer-Velociped-Depot Winklhofer & Jaenicke";
    1887 - 4 Ianuarie se adopta numele de WANDERER pentru bicicletele produse;
    1896 - 5 Mai, numele companiei devine WANDERER Fahrradwerke AG;
    1900 - Incepe productie de scule pentru masini;
    1902 - Incepe productia de motociclete;
    1904 - Incepe productie de masini de scris marca "Continental";
    1905 - primele experimente in design-ul automobilistic;
    1908 - 15 Ianuarie Winklhofer & Jaenicke AG devine WANDERER Werke, cu un capital de 1.6 milioane RM ce devine pana in 1915 de 5.25 milioane RM;
    1913 - incepe productia de automobile WANDERER;
    1918 - pana in acest an WANDERER a produs peste 10.000 motociclete si peste 2.000 automobile; pretul unei motociclete de 1.5 CP era de 750 RM, iar al automobilului WANDERER Puppchen 4,000 RM;
    1926 - apare pe piata masina Wanderer W 10 cu 30 CP in 4 cilindri; modelul a fost disponibil in diverse variante pana in 1932;
    1927 - productia de automobile se muta intr-o fabrica noua construita la Chemnitz o suburbie a Siegmar;
    1928 - se lanseaza pe piata Wanderer Type W 11 in 6 cilindri;
    1929 - Wanderer vinde facilitatile de productie ale motocicletelor catre NSU si compania ceha Janacek; astfel se infiinteaza compania JAWA (Janacek/Wanderer) in Praga;
    1931 - Ferdinand Porsche dezvolta pentru Wanderer Werke AG un nou motor modern cu 6 cilindri;
    1932 - Wanderer Werke AG vinde divizia de automobile catre Auto Union AG; se pastreaza doar productia de scule si biciclete.
     
  16. Ciusto

    Ciusto 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Ian 2009
    Locație:
    Lupeni
    Masina:
    B 3 2.0 E
  17. CLM

    CLM Platinum Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    B6 1.9 TDI quattro; ex: B5 1.8i quattro; ex: B5 1.8T; 80 B4 2.0;
    modelele platformei B: 80-->>A4
    Audi-A4-model-history-lg.jpg
    Lipseste A4-B8


    audi_history.jpg
     
  18. danyrolux

    danyrolux 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iul 2009
    Locație:
    Focsani
    Masina:
    A3
    Audi A4 Facelift

    Audi A4 - prezentare multimedia



    Descarca prezentarea de aici.

    :thrashi::thrashi:
     
  19. lucian190

    lucian190 Silver Member

    Înscris:
    26 Oct 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A8 - 4H / D4 / 3.0 QUATTRO 250 cp. TDI 2012 cod motor CDTA
    Cufarul cu vechituri

    Sper sa va placa ceeace am gasit prin prafuitul Bucuresti . Pacat ca unii nu stiu si isi bat joc de ce este rar si frumos .
     
  20. Miti Bucur

    Miti Bucur Gold Member

    Înscris:
    23 Iun 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    AUDI
    Ultima editare de un moderator: 14 Oct 2010

Distribuie pagina asta