Salutare, La ideea colegului de forum "mariu5_chibe" am deschis acest thread pentru a putea vizualiza grupat intreaga gama de modele AUDI RS. RS - Renn Sport = Racing Sport = Motorsport
Audi RS2 - 1994-1995 Primul model AUDI RS a fost RS2 Avant, bazat pe Audi 80 Avant, construit in colaborare cu Porsche, dezvaluit fanilor in 1994, dar construit doar pentru un an in 2.881 exemplare (martie 1994 - iulie 1995). Ansamblarea s-a facut de catre Porsche la fabrica din Zuffenhausen. Este unul din cele mai cautate modele clasice AUDI. Tehnica: motor: 5 cilindrii, 2.2 L, 20 valve, turbo, intercooler, injectoare high-flow, 315 CP !!! performate: 0-100 km/h in 4.8 secunde; viteza maxima 262 km/h (limitat electronic) masa: 1.600 kg transmisie: cutie de viteza manuala cu 6 viteze, diferential central Torsen, diferentiale axiale "libere". Suspesie Porsche Sistem de franare (ABS) Brembo Jante 7.0Jx17 Porsche 'Cup' anvelope Dunlop 245/40 ZR17
reiau un post anterior: *RS 2: 2.2 20v Turbo 315 CP Avant albastru ani fabr:1993 - 1995 ???? *RS 4: 2000-2001 2.7 BiTurbo V6 Avant {am reluat dupa klaudyu} 4.2 V8 FSI ani fabr: ???? *RS 5: 4.2 V8 450CP Coupe Quattro ani fabr: 2009 *RS 6: 5.0 TFSI Avant/Sedan 580CP 650Nm 630CP 1000Nm 700CP byMTM Ani fabr: ???? *TT RS: 2.5 BiTurbo 350CP 450Nm ani fabr: 2008 sau 2009? va rog sa aduceti completarile necesare, cu poze daca este posibil pentru a ne da seama
nu l'am uitat, de asta va cer ajutorul tuturor, pentru ca nu le stiu chiar pe toate (sunt unul dintre cei care mai si recunosc asta) multumim de informatie
poate cele scrise mai jos limpezesc apele: http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_S_and_RS_models pt detalii suplimetare despre masinile din tabel se poate da click pe cele scrise cu culoarea albastra.
Audi RS4 Avant (B5 / 8D) - 2000-2001 Al doilea model din gama RS a fost AUDI RS4 Avant. Productia s-a realizat in Neckarlsulm la quattro GmbH in 6.030 exemplare. Tehnica: motor: 2.7 L, V6, Bi-turbo, tuning Cosworth Technologies, 375 CP / 7.000 Rpm, 440 Nm / 6.000 Rpm, EU3 transmisie: c.v. manuala cu 6 viteze, quattro cu Torsen T2 masa: 1.620 kg acceleratie 0-100 Km/h in 4,6 secunde viteza maxima 250 Km/h (limitat electronic) frane Audi & Cosworth Technologies jante 8½ x18" "9-spoke", anvelope 255/35 ZR18
Audi RS4 Avant (B7 / 8E) - 2006-2008 A doua generatie RS4, fabricata de quattro GmbH in Neckarsulm (2006-2008 in aproximativ 10.000 exemplare) a cunoscut cea mai mare varietate de caroserii: Limuzina, Avant si Cabrio. Tehnica: motor: 4.2 L, V8, 32 valve, FSI, distributie cu lant, 420 CP / 7.800 Rpm, 430 Nm transmisie: c.v. 6 viteze manuala, quattro cu diferential Torsen T3 (40:60). diferentiale axiale blocabile electronic EDL suspensie: Audi "Dynamic Ride Control" (DRC), electro-hidraulica furnizata de KW si KYB cu amortizoare interconecate pe diagonala (se intareste amotizorul de pe exteriorul virajului) performate: acceleratie 0-100 km/h in 4.0-4.8 secunde, viteza maxima 250 km/h limitata electronic frane: ESP Bosch 8.0 - setat sport, incl. ASR, MSR, EDL, ABS, EBD, BA. roti: 9Jx19 "7-arm double spoke", anvelope 255/35 ZR19 96Y X (Continental SportContact 3, Michelin Pilot Sport PS2 sau Pirelli P-Zero Rosso)
Audi RS6 Limuzina & Avant 2002-2004 Prima generatie AUDI RS6 a fost fabricata la Neckarlsulm de quattro GmbH intre Iulie 2002 si Septembrie 2004. Tehnica MK1 Iulie 2002 - Martie 2004: motor: 4.2 L, V8, Bi-turbo, tuning Cosworth Technology, 444 CP / 5.700-6.400 Rpm, 560 Nm/ 1.950-5.600 Rpm transmisie: c.v. Tiptronic cu 5 viteze "Dynamic Shift Programme" (DSP - adapteaza permanet reactiile transmisiei la felul cum se actioneaza pedala de acceleratie), quattro cu diferential central Torsen T2, diferentiale axiale EDL frane: ESP Bosch 5.7, fata Brembo, spate ATE suspensie: Audi "Dynamic Ride Control" (DRC) roti: anvelope 255/35 ZR19 96Y XL (Continental ContiSportContact 2 & 3, Dunlop SP Sport 9000, Michelin Pilot Sport PS2, Pirelli P-Zero Rosso, Bridgestone Potenza RE050A) performate:acceleratie 0-100Km/h in 4,6 secunde, viteza maxima 250/270 Km/h limitata electronic Tehnica Mk2 Aprilie-Septembrie 2004 - Audi RS6 Plus Avant: motor: 480 CP / 6.000-6.400 Rpm, 560 NM / 1.950-6.000 Rpm, modificare soft ECU, 2 radiatoare suplimentare pt. racirea apei pozitionate in spatele celor intercooler performate: acceleratie 0-100Km/h in 4,6 secunde, viteza maxima 280 Km/h limitata electronic
recapitulare RS2 B4 1994-1995 avant (2.2 5cil. 20v Turbo 315cp, manual 6vit) RS4 B5 QUATTRO 2000-2001 avant (2.7 V6 biTurbo 375cp 440Nm, manual 6vit) RS6 C5 QUATTRO 2002-2004 avant/sedan (4.2 V8 biTurbo 444cp 560Nm, automat Tiptronic 5vit) |->>> PLUS avant ( -||- 480cp 560Nm, -||- ) RS4 B7 QUATTRO 2006-2008 avant/sedan/cabrio (4.2 FSI V8 32v 420cp 430Nm, manual 6vit) RS6 C6 QUATTRO 2008-prezent avant/sedan (5.0 TFSI V10 50v biTurbo 579cp 650Nm, automat Tiptronic 6vit) TT RS 2009 coupe/roadster RS5 B8 2009 coupe deci mai este RS5 2009 pe care l'am vazut in niste threaduri la aceasta sectiune si mai este TT RS si sper ca vor urma multe altele
Audi RS6 5.0 TFSI quattro 2008 - prezent A doua generatie Audi RS6 a fost lansata in septembrie 2007 la salonul de la Frankfurt, productia incepand in Aprilie 2008. Fiind un RS, productia are loc la Neckarlsulm quattro GmbH. Tehnica: motor: 5.0 L, V10, 50 valve, TFSI, bi-turbo, 2 x intercooler, 579 CP / 6.250-6.700 Rpm, 650 NM / 1.500 - 6.250 Rpm transmisie: c.v. automata Tiptronic cu 6 viteze si DSP, quattro cu diferential central Torsen T3 (40:60, 80:20, 0:100), diferentiale axiale EDL frane: ESP Bosch 8.0 (functii: "ESP-sportmode", "ESP-off", "ESP-on"), Brembo, discuri standard otel, optional ceramice/carbon suspensie: Audi "Dynamic Ride Control" (DRC) Sport roti: 9.5Jx20 "5-segment-spoke", anvelope 275/35 ZR20 102Y XL (Pirelli P-Zero Rosso sau Dunlop SP SportMaxx GT) performante: 0-100 km/h in 4.5-4.6 secunde, viteza maxima 250 sau 274 km/h limitata electronic
Audi TT RS Coupe & Roadster 2009 - prezent Prima generatie TT RS reinvie motorul in 5 cilindrii turbo! Productia a inceput in Martie 2009 la Gyor in Ungaria (primul model RS quattro ce ne este fabricat in DE). Tehnica: motor: 2.5 L, R5, TFSI, 20 valve, turbo, intercooler, 340 CP / 5.400-6.500 Rpm, 450 NM / 1.600-5.300 Rpm transmisie: c.v. manuala cu 6 viteze, quattro cu diferential central Haldex (100:0, 10:90) frane: ESP Bosch (ESP-on, ESP-sport, ESP-off), Brembo, discuri ventilate/perforate fata, ventilate spate roti: R18 cu anvelope 245/45R18 performate: 0-100 Km/h in 4.6-4.7 secunde, viteza maxima 250/280 Km/h limitat electronic
Miti, ai si o poza cu motorul asta? Eu am dat TT-s la cautare dar mi-a bagat vreo 5 pagini cu thread-uri
Asa tampit este "search-ul" pe acest forum, nu te impacienta, am postat deja toate informatiile aici: http://www.clubaudi.ro/linia-modele-rs/7192-audi-tt-rs-10.html Scopul prezentului thread este de a grupa toate modelele AUDI RS pentru o "privire rapida", despre aceste modele s-a scris/postat in detalii pe alte thread-uri...
foarte bun topicu , chiar acum cateva zile , ma certam cu un prieten , tot lauda S-klasse de la AMG , ca are 100 in 4,6(parca) , si zicea ca e cea mai rapida . Dupa aia am descoperit topicu , si i-am aratat la tovaras care-i treaba cu audi RS 6 . dupa aia m-a luat la super masina , ca slr-u e mai rapid ca R8 ... da , dar prietene cat costa ? 500.000 euro , si facand cateva calcula rezulta ca mi-as lua 2 R8-uri , si un Q7 ... Audi Rullz
Audi RS6 5.0 TFSI quattro - Limited Edition Din luna februarie 2010 Audi RS 6 este disponibil intr-o Editie Limitata la 500 de bucati cu doua pachete de echipare: RS 6 plus Sport si RS 6 plus Audi exclusive. Comune pentru ambele variante sunt: eliminarea limitarii electronice a vitezei maxime - 303 Km/h, pachet de design Carbon pentru compartimentul motor, jante cu 5 spite segment, suspensie Sport plus, emblema cu numarul din seria de 500 amplasata pe capacul suportului de pahare interior. Pachetul RS 6 plus Sport include: plansa de bord si consola centrala imbracata in piele (3.250 EUR); Pachetul RS 6 plus Audi exclusive include: vopsea exterioara si tapiseria din piele in culori la alegere Audi Exclusive (8.310 EUR). Dotarile oferite sunt practic cu 50% mai ieftine decat in variantele comune.
Audi RS5 Coupe 2010 - prezent Clasic elegant si incantator de puternic - Audi RS 5 Coupé Highlingt: Audi prezinta RS 5 Coupé: un coupe clasic, elegant, cu un motor incredibil de puternic. Motorul V8 de 4.2 litri lucreaza la turatii inalte si livreaza extrem de eficient 450 CP. Ca si restul gamei RS, Audi RS 5 distribuie puterea prin intermediul tractiunii integrale quattro, aflat aici intr-o noua etapa evolutiva. Audi RS 5 Coupe utilizeaza un motor aspirat de inalte turatii cu o cilindree de 4.163 cmc. Acest motor este o ruda apropiata a celui V10 ce insufleteste supercarul Audi R8. In aceasta configuratie, 4.2 FSI, produce 450 CP la 8.500 Rpm, cu un cuplu maxim disponibil pe plaja 4.000-6.000 Rpm de 430 NM. Baritonul V8 catapulteaza coupe-ul de la 0 la 100 Km/h in doar 4,6 secunde limitandu-se la 250 Km/h, ca si dotare optionala exista posibilitatea ridicarii acestei limitari la 280 Km/h. Aceste performante sunt obtinute consumand in medie doar 10,8 litri la 100 Km, semnificativ mai putin decat competitorii sai cheie. Asemena celorlalte modele din gama RS, Audi RS 5 Coupe transfera puterea pe asfalt prin intermediul tractiunii integrale quattro, utilizand un nou diferential central denumit “crown-gear”. Foarte compact si usor, acesta distribuie dinamic cuplul intre cele doua axe, pana la 70 procente axei fata si pana la 85 procente axei spate, distributia neutra fiind 40:60 procente fata:spate asigurand astfel un comportament sportiv. Diferentialul central “crown-gear” lucreaza impreuna cu un alt nou sistem si anume “torque vectoring system” ce actioneaza asupra celor 4 roti motrice astfel: daca incarcarea pe roata de pe interiorul virajului este redusa prea mult datorita unui stil de condus dinamic, acea roata este franata usor chiar inainte de momentul in care ar fi inceput sa patineze. Audi ofera optional si un diferential sport pentru axa spate, diferential ce are capacitatea de a distribui activ cuplu motor intre cele doua roti ale axei spate.