1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante - Anvelope - Distantiere pentru roti - modele de Jante pentru A6 C7 - ce alegem ?

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de ThePuiu, 24 Mar 2015.

  1. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Sunt replici


    Poti trage singur o concluzie după ce atunci o privire pe video ul de mai sus

    Cu placere și spor

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
    Fanutz apreciază asta.
  2. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Dacă sunt produse de WSP, poți pune liniștit!
    Vezi că la Dunlop dacă mergi pe Sportmax RT 2, găsești două variante. Una ce e echipare de serie BMW serie 3, și una normală. Prin teste nu știu care au fost probate, de altfel în unele au ieșit excelent, iar în altele au dat chix.
     
  3. Blackprowler 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2018
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant,2.0 TDI,CJCB,136Hp, 2013
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Am eu alta dimensiune (Nexen N Fera Su4 215/ 55ZR16 97W XL) pe masina din profil, din 2016. Am avut inainte Dunlop Sport Maxx RT si alte marci premium Michelin Pilot Sport, Continental si altele care s-au "topit" in 20.000 km adica in 3 sezoane (parcurg cam 10.00 km an cu masina din profil deci cam 6.000-7.000 km cu anvelope de vara). Sunt foarte multumit de ele dar nu sunt niste anvelope ultra performante asta ca sa nu iti faci iluzii.
    Sunt un foarte bun compromis intre calitate-pret pentru ce ofera. Decat marci si sume premium mai bine sume medii si marci medii. Nu sunt racer pe strada si pentru ce am eu nevoie sunt suficiente. Au grip bun pe mazga si la acvaplanare iar pe uscat nu trebuie franat in disperare de la viteze mari. Repet, sunt niste anvelope de echilibru si mai nou sunt chiar prima echipare din fabrica pentru multe marci auto.
     
    dvr apreciază asta.
  5. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    Salut colegi, de curând am achiziționat și eu un A6 2014 motor 2.0 TDI automat și cum acum am pe el jante R17 as vrea sa le trec pe astea pentru iarna și de vara as vrea ceva pe R18 obligatoriu originale audi, dar ce jante sa caut ca și J și ET. Cauciucurile am înțeles ca trebuie sa fie 245.45.R18
    Mulțumesc
     
  6. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    @Flubber, din fabrica iese cu J8 si ET39. Poti pune un ET intre 32-39.
     
    Flubber apreciază asta.
  7. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Subscriu la ce zice @Cristi eu am 255/45 R18 nexen n'fera su4 103W. Am mers o vara si 12k km si s-au uzat foarte ok. Nu bat nici un fel si au costat 400 ron bucata nu 1000 cat un Michelin sau Continental sau orice alt premium. O sa incerc si de iarna de la ei.
     
  8. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    NEXEN SU'4

    Screenshot_20180328-183432.png

    NEXEN SU'1

    Screenshot_20180328-183304.png

    Aceste date sunt furnizate de producător.
     
  9. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    sunt foarte bune Nexen pentru cineva care cauta IEFTIN - nu uita sa specifici asta @apokalypsm ...

    Pentru cineva care nu se ghideaza dupa pret sunt far away from top, fiind departe de un pneu UHP

    Mare grija , acelasi pneu pe 18 nu va fi la fel ca cel pe 19 . Pe fiecare dimensiune se comporta diferit si exista alta constructie a sidewall -ului , compund si altele

    Spre exemplu Michelin face modelul Pilot Sport 4S care se fabrica de la 19 in sus, model pe care l-am ales si eu anul acesta pe A5

    La A6 rulez de anul trecut pe 20 inch cu Pirelli PZero AO iar pe fostul A6 limuzina am avut R19 cu Dunlop Sport Maxx GT care au fost niste gunoaie , aderenta slaba pe ud , aderenta slaba pe uscat ... franare slaba cred ca de luam niste low buget erau asteptarile mai bune

    Din punctul meu de vedere cultura noastra a romanilor este ,,0'' legata de pneuri si importanta lor pe masina , punem pe seama drumurilor proaste , aglomeratiei urbane precum si a pretului, criteriul definotriu atunci cand facem achizitia...

    Cati dintre cei ce laudati ati rulat cu pneu performant si ce model ati avut , pe ce dimensiune si ce perioada ?

    Nu mai faceti comparatie cu overall Continental ca sunt pneuri ca si Hankook Ventus S1 evo , Vredestein Ultrac Vorti R sa nu zic de Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 cu mult peste Conti Sport Contact 6 ...
    Eu am avut pe 2 masini Conti si am avut fail cu probleme de garantie nerezolvate si de atunci sa nu mai aud de ele ca fiind premium , pe ambele anvelopele au fost luate noi de la importator cu probleme de constructie nicidecum rulaj sau lovituri

    Reglaj de geometrie verificat dupa fiecare schimb de pneuri vara - iarna
     
  10. apokalypsm

    apokalypsm Silver Member

    Înscris:
    21 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 3.0 TDI ASB Tiptronic quattro 2005
    Inainte de Nexen am avut Dunlop sport 1000 euro 4 buc (niste mizerii ca sa il citez pe Cristi), s-au uzat in 2 veri in sensul ca s-au crapat desi mai aveau carne, dupa am avut Michelin Primacy HP MO (la fel tot 1000 euro) care au fost ok, am ales compromisul Nexen dpdv al pretului recunosc(370 euro 4 buc), dar sunt multumit de ele, mai ales pe ud sunt foarte bune, nici zogomotoase nu sunt.(69 dB). Sunt si XL ceea ce pentru mine e foarte bine, imi place senzatia, daca sti la ce ma refer si presupun ca sigur sti
     
  11. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    te inteleg perfect , la fel am patit si eu cu Dunlop @apokalypsm , nu le recomand sub nicio forma
     
  12. Tudor Virgil 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2017
    Locație:
    Prahova
    Masina:
    Q7 4M , 3.0 , 2015
    Am o întrebare legat de cum pot sa îmi dau seama dacă sunt OEM sau nu un set de jante. Am fost sa le vad, nu an făcut poze, dar pe interior nu am văzut nicăieri sumnul audi sau vw. Dar capacele sunt cele originale de audi. Din ce am văzut la jante AM nu au lăcaș pentru capace de audi. Am citit forumul și am înțeles ca dacă nu e semnul audi pe ele atunci sunt after market. Greșesc sau nu? Atașat o poza cu jantele găsite în anunț. Jantele sunt pe 19 țoli și made in Italy. Screenshot_20180329-111401.png

    Mulțumesc anticipat.
    O zi buna tuturor
     
  13. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Astea nu sunt OEM! Pe cele OEM nu apare scris nimic pe exterior, cum este pe astea in segmentul cu ventilul.
     
  14. AndreiF92

    AndreiF92 Silver Member

    Înscris:
    14 Dec 2015
    Locație:
    Arad - București
    Masina:
    A4 B8 2009 2.0 TFSI 270 HP CDNC
    Sunt AM ,MAM A1 se numesc.
     
  15. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Greșit, sau ai pus greșit problema! E pentru cei ce caută cel mai bun raport performanță-calitate-preț, și în categoria asta mai pot fi puse Kumho, Falken, Fulda, Uniroyal, Hankook, etc.!
    E plină Germania de Barum, Fulda, Kleber, Semperit, etc., dar la noi nu sunt bune, noi suntem zmeii șoselelor și doar Michelin, Pirelli, Continental, etc., sunt bune.
    Așa cum spunea și tipul de pe tyresreview, diferența dintre o anvelopă de buget și una premium, UHP de exemplu (Rotalla RU01 S-Pace vs Continental Sport Contact 6) e de 5%, diferențe simțite pe circuit, în viața reală nu știu dacă le simți pentru că un moment de neatenție sau o frânare mai târzie, sau neadaptarea vitezei, te scoate din 'joc' indiferent de anvelopă.

    Aș putea bine mersi să cumpăr o anvelopă premium, dar refuz să plătesc doar pentru nume.
     
    MarianMaxx apreciază asta.
  16. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    ''raport performanta - calitate - pret'' bun adica indirect spus , DIRECT SPUS IEFTIN !

    Si italienii merg cu Nankang asta inseamna ca sunt bune ? ? La fel si ceea ce spui tu de nemti care dpmdv sunt niste zgarciti care au doar norocul de a avea drumuri bune sau masini noi, in rest e vai si praf de cultura lor , nu pun filtre de aer si motorina cand trebuie dar un PNEU care la ei e gaura neagra in buget... se apropie de distributie si merg cu trenul dupa care vand masina ce exemple vrei sa iti mai dau ca am vazut si trait pe meleagurile lor

    Zmeii soselelor merg cu porcarii , pentru ca un om echilibrat nu confunda STRADA cu PISTA . Am un exepmlu nu dau nume pilot de raliu extrem de tare care circula cu masina pe strada ca un mosulet asta nu inseamna nimic , dar iti intra int-un loc de parcare lateral cu frana de mana in derapaj... no comment
    Despre ce discutam :aggressive:

    Eu recunosc merg sportiv insa calculat si ma adaptez conditiilor de drum .
    In plus franarea de urgenta mi se pare extrem de o importanta maxima tu cu o Rotalla , Barum , Klebber , Semperit sau Nexen vei avea garantat 4-5 m in plus fata de mine inclusiv cu un PNEU performant si rece.

    m vs p.jpg

    Sunt pe site diferite comparatii alaturi de Conti Sportcontact 6 , Bridgestone Potenza , Goodyear Eagle F1 Asym , Dunlop Sport Maxx RT
    https://www.michelin.ro/anvelope/michelin-pilot-sport-4-s
    daca ti se par atunci diferente infime afla ca sunt extrem de mari si pot face diferenta intre a mai fi sau nu , sau intre a lovi un pieton sau a evita o tragedie

    Nu ar fi avut nimeni curaj sa faca astfel de comparatii daca nu erau si reale mai ales ca dau numele competitorilor pe alb si negru aici se joaca la nivel mare nu e loc de intors

    Asa ca dragul meu @borsy si altii veniti va rog cu argumente la nivel sau mai stiu eu ce experiente din viata voastra cotidiana, daca ai citit bine pe site-ul http://www.tyrereviews.co.uk/ care este unul din the best atunci ai fi aflat ca ei specifica de teste ca sunt facute doar pe pneuri noi , neputand verifica in km mai multi din cauza costurilor extrem de rificate a ceea ce se intampla pe intrega sa viata .
    Ei se bazeaza de aici inainte pe parerile utilizatorilor si asta mi se pare cea mai buna chestie
    Ca or fi sau nu adevarate eu mereu am avut succes cand am ascultat de ce spun ei.

    Pe de alta parte, recunosc ok sunt de acord cu voi cand spuneti de gropi si drumurile noastre proaste pline de ele , ca la fel faci pana sau galme si cu un UHP si cu o chinezarie no -name dar asta este o cu totul alta discutie ...

    Scurt si la obiect
     
    Bogdan123 apreciază asta.
  17. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Hai să luăm ca ex. Michelin Pilot Sport 4s și Falken Azenis FK510 pe dimensiunea de 245-265/35/19, mașina de test BMW M2, test făcut de publicația germană Sport Auto.
    Rezultate:

    Uscat

    Screenshot_20180330-224755.png

    Umed

    Screenshot_20180330-224846.png

    Acvaplanare și rezistență la înaintare

    Screenshot_20180330-224904.png


    Cost Falken Azenis FK510 = 560 RON pe 245/35/19
    Cost Michelin Pilot Sport 4s = 950 RON pe 245/35/19 (cele mai mici preturi pe net furnizate de un site).

    'IEFTINITURA' de Falken, e la același nivel cu Michelin pe aceiași categorie de pneu!
    Deci dragă Cata :), explică dacă poți, unui om rațional, de ce ar plăti dublu pe un pneu care are aceleași performanțe cu unul la jumate de preț?

    P.S
    Întregul test aici:
    http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-Sport-Auto-UHP-and-Track-Day-Tyre-Test.htm

    L.E
    Îți dau perfectă dreptate în legătură cu nemții, dar chiar și așa nu au nici o problemă cu respectivele anvelope.
    L.E2
    Păcat că pe 225/55/17 nu am găsit.
     
    Ultima editare: 30 Mar 2018
  18. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Off... Parca ne înțelegem pe gaura cheii
    @borsy, my friend te rog spune-mi tu unde am zis eu ca Falken este o ieftinitura ca recitind toate mesajele, pare ca iti cam da cu virgula...

    Voi lăudați Nexen, Debica, Barum, Kleber, Rotmama ei de nume și altele... iar eu fata de tine am cam rulat pe pneurile pe care le-am specificat și părerile mele sunt făcute pe baza experientei reale cu anumite anvelope utilizate pana spre capătul vieții. Nu din vorbe nu din auzite.

    Michelin Sport Cup 2 sau Pirelli Trofeo 2 sunt niște pneuri zgomotoase pe care nu doar ca le găsești extrem de greu dar nu le poți compara ca și preț cu un Sport 4S

    Si repet testele sunt făcute cu pneuri noi iti garantez eu ca în timp după un rulaj bun clasamentul va sta puțin diferit

    Dacă te uitai pana jos sau citeai cu atenție review ul tău observai

    "
    Results
    Please note, Sport Auto also graded the track day tyres with a "dry track grading", where the Pirelli won with 10.7, the Michelin was second with 10.3 and the Toyo third with 9.9. We've used the "road and track" ratings for each tyre instead of the track only scorings.
    For full details please visit the Sport-Auto website and read the full test (in German)



    [​IMG]
    1st: Michelin Pilot Sport 4 S
    Total: 70.6 / Dry: 9.7 / Wet: 7.7 / Subjective: 10 / Wet Subjective: 7 / Comfort: 9 / Rolling Resistance: 9 / Noise: 9 / Overall: 9.2
    Positive: Super sporty and excellent in all dry tests. Excellent feedback, outstanding cornering stability and the best vehicle balance.
    Negative: Weaker wet traction and average aquaplaning results.

    Read Reviews Buy from £229.00
    [​IMG]
    1st: Michelin Pilot Sport Cup 2
    Total: 66.7 / Dry: 10.9 / Wet: 6.1 / Subjective: 10 / Wet Subjective: 7 / Comfort: 8 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 8 / Overall: 9.7
    Positive: Very usable track day tyre with excellent steering response, good feedback and a strong wet performance for a track day tyre.
    Negative: A little nervous on high speed load changes compared to the Pirelli "

    255/35 R19 e dimensiunea mea de la A5 și dpmdv aprox 180€ cu tva inclus / pneu nu este capăt de tara. Nu avem mașini de 2000 de euro ca sa nu punem preț pe ele și sa zicem ca am dublat valoarea fierului când am achiziționat pneuri

    Da Falken are best braking insa overall pe test a ieșit sub Michelin Pilot Sport 4S iată și de ce

    4th: Falken Azenis FK510
    Total: 68.3 / Dry: 7.9 / Wet: 9.2 / Subjective: 7 / Wet Subjective: 9 / Comfort: 10 / Rolling Resistance: 8 / Noise: 9 / Overall: 8.2
    Positive: Shortest wet braking and second place in wet handling makes this one of the best wet weather tyres in test. Good ride comfort.
    Negative: A little slow in the dry, poor steering response.

    :hi:

    Si pe 17 este cu totul alta mâncare de peste...
    Practic acolo nu vei avea anvelope performante mai ales la dimensiunea pe care o cauți tu.
    Sincer personal pt un A6 C7 225/55 R17 sunt un setup de iarna unde viteza de deplasare e sub jumătate fata de vara...Poți pune si slick la dimensiunea aceea ca tot barcă va fi indiferent de suspensie sau presiunea in roti.
    La fel și frânarea având contact extrem de mic pe asfalt

    Cat despre zgârciții de nemți sau italieni nu mi se par un tipar după care sa ne ghidam...
     
    Ultima editare: 31 Mar 2018
  19. borsy

    borsy Audi Expert

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    România
    Masina:
    Audi A6 C7 avant/S-tronic/2.0 TDI ultra-140kw CNHA
    Cata, am fost destul de coerent în mesaje ca să se înțeleagă opinia mea.

    Falken Azenis FK510 face parte din categoria raport performantă-calitate-pret, adică în opinia ta ieftin. Cât costă Falken, costă și Nexen, Sava, Debica, Kumho, Semperit, Toyo, Vredestein, Barum, etc.!

    Ex. 245/45/18 o dimensiune ok pentru C7;

    Kumho Ecsta PS91 101Y 420 RON
    Nexen N'fera SU1 101Y 420 RON
    Debica Presto UHP 2 101Y 490 RON
    Sava Intensa UHP 2 101Y 490 RON
    Maxiss Premita HP 5 101W 505 RON
    Falken Azenis FK510 100Y 520 RON
    Unyroial RainSport 3 96Y 520 RON
    Hankook Ventus V12 evo2 100Y 530RON
    Semperit Speedlife 2 100Y 540 RON


    Nu contest că pe dimensiunea de 17' nu poți pretinde sportivitate dar ceea ce mă interesează e să se oprească mașina la timp, și sunt 100% convins că o va face cu oricare din lista de mai sus.

    Dacă voi trece vreodată la 18' prima variantă va fi Kumho Ecsta PS91. Diferența de preț între Kumho și Michelin nu are rost să o aducem în discuție că închide prăvălia Michelin. :)

    Screenshot_20180331-141519.png Screenshot_20180331-141539.png


    L.E
    Overall nu mă interesează că Michelin e peste atâta timp cât în punctele principale sunt la fel, sau cu un plus pentru cele de buget.
    Și cum am mai spus, nu vreau să plătesc în plus pentru brand.
     
    Ultima editare: 31 Mar 2018
  20. GT829

    GT829 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2018
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6

Distribuie pagina asta