Jante - Anvelope - Distantiere pentru roti - modele de Jante pentru A6 C7 - ce alegem ?

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de ThePuiu, 24 Mar 2015.

  1. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Nici mie nu îmi place deloc cum arată pe 17', le urăsc!
    Deși nu sunt adeptul la jante mai mari pe drumurile din RO, probabil voi face trecerea la 19'.
    Acum rămâne să trec pe la vreo reprezentanță Audi să îmi dea o hârtie că pe Avant se poate pune mai mult de 18', care e dimensiunea maximă din COC, și apoi din nou la RAR. :(
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  2. OCTAV77

    OCTAV77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2011
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    AUDI A6,2.0 TDI,170C.P.,2007
    La Jantele 255/40/19 care este ET-ul corect ? (intre ce valori pot oscila)..la cele De fabrica ET-ul este 45 ?Acum am jante pe 18 si distantiere de 1.5mm pe spate..as vrea un ET care sa aduca jantele la nivel cu aripa sau cel putin apropiat !!
     
    Ultima editare: 27 Mai 2018
  3. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Te poți duce până la ET de 30.
     
    OCTAV77 apreciază asta.
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Atentie la motociclisti ! Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zn
    Masina:
    A6 Allroad CGQB 2013 , S5 Sportback CWGD 2017 , Ducati
    I feel proud :)
    Bravo
     
    borsy apreciază asta.
  5. OCTAV77

    OCTAV77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2011
    Locație:
    BACAU
    Masina:
    AUDI A6,2.0 TDI,170C.P.,2007
    Cu un ET 30 nu depaseste aripa ?!...deci un 35 ar merge linistit!!!
     
  6. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
  7. Adrian_TM

    Adrian_TM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi C7, 2l TDI, 2014
    Pentru cine nu are roata de rezerva si doreste sa schimbe kit-ul TMS (care se pare ca ii un trend de ceva ani).
    A trebuit sa caut codurile (cei de la reprezentanta au zis ca nu ma pot ajuta ca nu le apare daca cauta dupa vin-ul meu si altfel nu se risca). [​IMG]:))

    - 4G0 012 116 - capac plastic
    - 4G0 012 109 - mulaj polistiren
    - 4G0 601 027 - roata rezerva R20 145/60

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pasi:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ce a ramas:

    [​IMG]

    Sper sa ii ajute, micul tutorial, pe cei care folosesc masina cu precadere doar la drumuri lungi, incarcati cu copii si alte cele, unde un kit TPMS s-ar putea sa fie o mare neplacere in caz de pana serioasa si au in vedere inlocuirea lui cu roata de rezerva slim. :)
     
    nucugheri apreciază asta.
  8. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Inutilă și roata, și kitul! La drum lung, sau concediu, faci o asigurare auto de asistență rutieră și aia e. Eu nu stau pe autostradă, sau mai știu eu unde, cu cricul și cu cheia în mână să schimb roata. Și dacă ai și portbagajul plin cu bagaje, cadouri, etc., prefer să cumpăr o roată nouă decât să descarc tot portbagajul.

    Oricum felicitări pentru tutorial.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti / Italy
    Masina:
    A6 C6 2.7 TDI (BPP) & 3.0 TDI (BMK) 2005
    E foarte utila si chiar recomand roata de rezerva.
    Si eu am abandonat kit-ul de pana dupa ce am asteptat 3 ore la 4 dimineata intre Drobeta Turnu Severin si Craiova dupa asistenta rutiera.
    Atunci eu as fi stat cu cea mai mare placere cu cheia si cricul in mana decat sa fumez 1 pachet de tigari. :)
     
  10. Adrian_TM

    Adrian_TM 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Mai 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi C7, 2l TDI, 2014
    Pai folosind masina doar la drumuri lungi (pt oras folosesc una mai mica), de cele mai multe ori sunt incarcat cu 3 copii in masina si o mana de bagaje (o valiza, maxim 2). Nu stiu cat m-ar incanta sa stau sa vina o platforma in caz de pana serioasa ... in loc sa o schimb eu in 10 minute, sa continui, sa las sotia si copii unde trebuie si de acolo sa ma descurc eu.
    In cazul meu te asigur ca imi este utila altfel nu imi dadeam de lucru :)
     
  11. emmi1

    emmi1 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    ORADEA
    Masina:
    audi A6,2.0 tdi, 2012
    Salut, Cum se comporta DEBICA dupa 3 luni? Si eu tot caut si citesc si inca nu sunt decis.
     
  12. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Salut.
    După vreo 4k km (majoritatea pe asfalt uscat) nu am ce să le reproșez. Când e rece cam rupe aderența, dar ținând cont că e o anvelopă UHP, e ceva normal. După ce le încălzești au aderență bună și sunt silențioase.
    Nu te aștepta să fie că o anvelopă UHP de la Michelin sau Pirelli, dar nici emoții nu o să ai cu ele.
    Baftă.
     
  13. emmi1

    emmi1 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2017
    Locație:
    ORADEA
    Masina:
    audi A6,2.0 tdi, 2012
  14. borsy

    borsy Gold Member

    Înscris:
    4 Noi 2013
    Locație:
    Undeva
    Masina:
    Audi A6 C7 avant S-tronic 2.0 ultra 140kw CNHA 2014
    Pune pe 18' dacă tot cumperi jante + anvelope de noi. Fugi de runflat.
     

Distribuie pagina asta