1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante si Anvelope Audi A4 B8 - ce alegem - ce se potriveste - discutii diverse

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de VorteXz, 31 Mar 2009.

  1. DanieR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 Tdi
    Revin cu o inca o intrabare, voi ce ati alege intre:
    FALKEN AZENIS FK510 225/50R17 98Y XL https://www.anvelodrom.ro/falken-azenis-fk510-225-50r17-98y-xl.html
    si
    GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 225/50R17 94Y https://www.anvelodrom.ro/goodyear-eagle-f1-asymmetric-3-225-50r17-94y.html
    Ambele DOT 2018, si aproximativ acelasi pret pentru ca la anvelopele GOODYEAR este o promotie si primesti un voucher cadou la achizitia a 4 anvelope.
    Desi amandoua au review-uri bune, marea diferenta este ca cele FALKEN sunt XL, iar aici vad ca parerile sunt impartite, in a respecta recomandarile producatorului(adica normale 94Y) si ca pentru Romania cele XL ar fi mai potrivite.
     
  2. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    Am avut si Goodyear si momentan am Falken pe masina!
    Eu de Falken sunt foarte multumit, imi plac, au protectie buna, aderenta foarte buna pe drum ud, sunt clasa A, pretul acceptabil!
    Goodyear'ele sunt si ele foarte bune, sunt moi, poate prea moi, clasa A pe ud, silentioase. Cat timp sunt noi, e o placere sa le rulezi la drum lung!
    Am avut ghinion cu 2 anvelope (o pana care a tinut 2 sezoane si jumatate pe spate si una snur) si in ultimul sezon o anvelopa avea deja pori, cam la 2 saptamani lasa aer. La mine au tinut 3 sezoane. Mi-am tinut una de rezerva si am trecut la Falken!
    Poti sa pui linistit 98Y XL.
    Bafta!
    20190420_101636.jpg
     
    Ultima editare: 22 Mai 2019
    DanieR apreciază asta.
  3. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Falken ar fi mai galagioase, daca nu te deranjeaza asta eu pe Falken as merge.
     
    DanieR apreciază asta.
  4. DanieR 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2016
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B8 Tdi
    Multumesc pentru opinile exprimate. Pana la urma am comandat Falken.
    As mai avea o singura nelamurire, presiunea in roti: faptul ca sunt XL schimba cu ceva valoare presiunii recomandata sau ar trebui sa folosesc in continueare presiunea recomandata pentru 225/50R17 94Y?
     
    MRR și bobalex18 apreciază asta.
  5. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Nu am vreo baza teoretica dar eu zic sa folosesti aceeasi presiune. Eu am experimentat cu diverse presiuni la masina din profil pe dimensiunea 225/50R17 cu anvelope tot XL. Rezultatele cele mai bune le-am observat la presiunea standard scrisa pe stickerul lipit de masina.
     
    DanieR apreciază asta.
  6. MRR

    MRR Silver Member

    Înscris:
    29 Oct 2012
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI CR (CAGA),143 CP,2009
    @DanieR felicitari pentru alegerea facuta. Vei fi multumit, ai sa vezi.
    Mergi linistit cu 2.2 bari in toate rotile.
    Cand rulezi cu masina incarcata si 5 persoane, cresti presiunea la cum scrie pe sticker: 2.3 bari fata si 2.5 bari spate.
    Bafta.
     
    DanieR apreciază asta.
  7. sandman

    sandman Bronze Member

    Înscris:
    15 Mai 2014
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0TDI 170CP, 2011
    De ce 2.2? Ca sa consume mai mult masina si sa se toceasca pe margini? Pe eticheta scrie clar presiunea corecta. Eu merg pe 2.5 si sunt ok din punct de vedere confort/consum/uzura.
     

    Fișiere atașate:

  8. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Valorile de presiune in roti nu sunt la fel la toate B8urile. Fiecare trebuie sa puna in roti cat are pe stickerul masinii. Eu de exemplu am 2.2 cu 2.1.
     
  9. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Asta e minim, da. Ca idee Audi recomanda sa fie presiunea maxima recomandata, indiferent cat esti de incarcat. Scrie in carte.
     
  10. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Eu am avut experiente neplacute legate de stabilitate vara cu presiuni mai mari pe autostrada. Daca-ti faci seara sau dimineata o anumita presiune la vulcanizare (presiunea la rece), si deja o pui la valoarea maxima, apoi in timpul zilei din cauza caldurii de la noi presiunea va creste si de fapt vei avea o valoare si mai mare a presiunii in anvelope, peste limita superioara. Deci nu mi se pare safe sa-ti setezi presiunea la maxim, cel putin vara. Iarna, e alta poveste, cel putin la mine pe sticker deja e scris minim 2.5 cu 2.4 pentru aceeasi dimensiune a anvelopelor. Deci se tine cont si de anotimp si temperatura ambientala.
     
  11. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Presiunea se face la rece. Crezi ca Audi nu a luat in considerare ca iarna nu e ca vara?
     
  12. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Daca pui by default presiunea maxima desi tu mergi de obicei singur in masina si fara bagaje asta nu va fi OPTIM pentru masina adica jante, anvelope si suspensie. Asta zice si manualul daca citesti mai atent. Pui presiunea maxim admisa ca sa nu fii nevoit sa o mai ajustezi cand vei conduce si cu masina plina. Eu in 90% din cazuri conduc fara masina plina, deci nu vad de ce as pune presiunea maxim admisa. Prefer sa o ajustez doar atunci cand masina chiar e incarcata.
     
    MRR apreciază asta.
  13. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Si pentru mine a fost o oarecare surpriza presiunea recomandata de Audi. Totusi e logic.Nu specifica nicaieri sa ti cont de anotimp. 0.3 bari poate sa fie diferenta la cald. Cu toate ca daca o merg mai sportiv, cred ca o sa las maxim la rece, si o sa incerc sa observ daca se va simtii ceva deosebit cand se vor incalzii.
    Screen Shot 05-25-19 at 10.55 PM.JPG
     
    Ultima editare: 25 Mai 2019
  14. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    Si totusi tot pe aceeasi pagina fix sub mesajul de atentie scrie ca trebuie sa adaptezi presiunea conform cu nivelul de incarcare al vehiculului :)) good job Audi.
    Pentru mine cel putin adaptarea inseamna atat crestere cat si scadere.
     
  15. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
    Concluzia mea dupa manual e ca daca mergi cu viteza mare gen 140+ si ai presiunea recomandata pentru minim, 2.2 si 2.1 la mine, anvelopele nu isi fac treaba cum trebuie, mai mult, risti explozie. Chiar daca esti singur in masina. Cel putin eu asta deduc din manual, si pare logic ca la forte maxime sa ai presiunea maxima admisa. Acum ca iarna nu e ca vara nu stiu. Teoretic trebuiau sa specifice si lucrul asta. Probabil marja de 0.3 vara, sa fie luata in calcul cand au stabilit presiunea maxima. Ar fi aiurea sa pui maxim, si vara, dupa ce se incalzesc, sa te opresti pe autostrada, sa scazi 0.3, etc. Eventual sa ai si termometru la tine...
     
  16. Sergiu Onofrei

    Sergiu Onofrei 1st Gear Member

    Înscris:
    Miercuri
    Locație:
    IASI
    Masina:
    A4 avant CAGA 2010
    Salut.Am gasit un set de jante de Audi A5 cod 8T0 071 497 7,5Jx17H2 et28 la un pret bun si arata foarte bine.Vreau sa le montez pe un B8 2010 avant CAGA si intrebarea mea este daca pot monta anvelope 215/50/R17?Anvelopele sunt Hankook Ventus V12 Evo2 de vara si sunt noi,mi-au ramas de la masina veche pe care am vandut-o.Stiu ca recomandat e 225/50 dar mi-ar ramane niste bani in buzunar.Va multumesc.
     
  17. AndyCod

    AndyCod 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2019
    Locație:
    Timis
    Masina:
    Audi a4 b8
    Salutare, aveti idee cum se numesc jantele? Cele din poza sunt pe 17 gasesc cumva pe 18 acest model?
    Le am văzut live pe un b8 si sunt superbe.
    Ah si mai ceva... merită 750euro? Multumesc anticipat.
    [​IMG]
     
  18. MDU

    MDU Silver Member

    Înscris:
    30 Oct 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 quattro, 2.0 TDI CGLC, 2014
    @AndyCod , jantele au codul 8K0 601 025 BE si din cate stiu sunt doar pe 17.
    @Sergiu Onofrei da, fizic se pot monta si anvelopele acelea dar iti va scadea putin garda la sol si vei avea o mica eroare la vitezometru.
     
    Sergiu Onofrei și AndyCod apreciază asta.
  19. Horatius

    Horatius 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mar 2019
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A4 B8.5 - 2.0 TDI (CGLC ) 177 CP
  20. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    AR
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF 170CP

Distribuie pagina asta