1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jante si anvelope pentru A3 8P Sportback - ce se potriveste si ce alegem

Discuție în 'Jante / Anvelope' creată de psebi, 30 Iul 2010.

  1. sergiu_vlad87

    sergiu_vlad87 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2015
    Locație:
    Popesti, Bihor
    Masina:
    A3, sportback, 1.6 FSI BLF, 2006
    Multumesc mult
     
  2. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    O mica intrebare am.

    La a3-ul meu intre 7.5x17 et45 si 7.5x17 et42 ce sa aleg ?
    Cele cu et42 sunt mak ringe iar cele cu et45 sunt tot mak dar in 5 spite.
     
  3. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cele cu ET45 vor sta mai inauntru cu 3mm decat cele cu ET42. Diferenta fiind foarte mica, nu vei simti nici o imbunatatire la aspect oricare va fi alegerea ta. Daca era ET45 si ET35, alta era situatia. :)
     
  4. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Cum ai calculat ?

    Ce diferenta e intre 17 si 18 la drumurile noastre ?

    225/45/17 si 225/40/18
     
    Ultima editare: 26 Noi 2015
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Diferenta intre 17 si 18'', nu as putea sa iti zic, neavand niciodata jante pe 17''.
    Dar diferenta de la 16'' la 18'' eu o simt din orice punct de vedere, de la confort la stabilitate, consum, demaraj.
    Daca pui pe 18, nu pune cauciucuri run-flat, eu cu jante pe 18 + cauciucuri run-flat + arcuri Eibach = dezastru total/cutremur. :)

    ET45, ET42, sunt mm (milimetri), cu cat ai ET mai mare, roata va fi mai inauntru, cu cat ai ET mai mic, roata va fi mai spre exterior.
    Atentie la alegerea ET-ului, daca iei jante cu ET prea mare, iti vor atinge in etrier sau alte cele, daca il iei prea mic vor fi prea iesite si cu masina incarcata sau la denivelari iti vor atinge in aripi.
     
  6. AndreyPH

    AndreyPH Gold Member

    Înscris:
    20 Apr 2015
    Locație:
    București / Bușteni
    Masina:
    Skoda Octavia vRS, 2.0TDI, CEGA, 2010, 267CP, 586Nm
    Cea mai mare diferenta e la confort, d.p.m.d.v. Am trecut acum iarna la 16", de la 18" de vara. Am impresia ca plutesc, nu mai simt in fund si cand trec peste un sambure de maslina ...
     
  7. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Deci raman la 17"
    Acum am jante cu et45. Posibil tot et45 sa iau.

    As fi vrut sa iau modelul rs6 de 18" sau niste mak faine. Dar daca e cutremur ... Si asa am suspensie sport si pe viitor cand schimb amortizoarele vreau sa o trec pe eibach cum aveam la astra veche.
    De asta nu vroiam sa ma risc cu et-ul.
    As fi vrut sa o fac mai cracanata dar nici sa ajung la distrugere cu et prea mic.

    Imi place din ce in ce mai mult masina si na ...
     
  8. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cu ET35 nu ajungi la distrugere si nici nu iti atinge daca sunt 5 persoane in masina + bagaje. Cel putin mie la A6 C6 e perfect ET35. Tu avand deja ET45, poti sa pui ET42 linistit, o mai cracanezi cu 3mm pe fiecare parte. :)
    La mine s-a simtit o diferenta spre bine cand am dat jos cauciucurile runflat si am pus normale, numai iau in viata mea runflat.
    Totusi, jante pe 18'' + arcuri Eibach sau suspensie sport tot iti provoaca un disconfort continuu pe drumurile din Romania (asta daca e masina de uz zilnic si nu doar duminica la piata), eu am noroc ca merg 80% din km in Italia.
    Acum am jantele pe 16'' de iarna, nu imi mai vine sa le dau jos la primavara la cat de bine merg cu ele. :)
     
    Ultima editare: 27 Noi 2015
  9. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Vreau sa-mi iau o roata de rezerva slim pentru un A3 Sportback din 2011. Nu stiu ce caracteristici (dimensiuni) trebuie sa aiba. Roata mea normala are 205/55/16, 5x112 PCD, 57,1
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Roata ta de rezerva pe 16" trebuie sa fie T 125/70/16. Ti-am atasata o poza cu ua de la un VW Golf care se potriveste si la tine. Ai si codul in poza ca sa stii ce cauti.

    2015402133415.jpg
    2015402133304.jpg
    2015402133254.jpg
     
    vasea_13 apreciază asta.
  11. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Multumesc foarte frumos pentru raspuns.
    Nu e mai mica in diametrul exterior fata de cea normala (205/55/16)?
     
  12. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu, nu este.
     
  13. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Am gasit una cu toate specificatiile din modelul tau, singura diferenta este: in loc de VWAG 1K0 601 027 AQ (MODELUL TAU), are
    VWAG 1K0 601 027 F.
    Are vreo importanta?
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu. Daca sunt respectate dimensiunile: ET-ul, J-ul si cel mai important PDC-ul sa fie 5 x 112, etc., etc. poti sa o cumperi fara probleme. Bafta
     
  15. vasea_13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Ian 2014
    Locație:
    piatra neamt
    Masina:
    Audi A3 Sportback 8P, CAYC, 1.6 TDI, 2011
    Multumesc foarte frumos
     
  16. Thedarkrider

    Thedarkrider 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2016
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A3 1.6 2010
    Salutare
    Am o întrebare
    Ce credeți jantele pe 18 cum se comporta pe un audi a3 cu suspensiile originale de fabrica ?
    Masina din fabrica a venit cu jante pe 16 ...dar pentru vara mam hotărât sa ii achiziționez un set de jante pe 17 dar uni prieteni ma sfătuiesc sa ii pun 18 dar ma gândesc nu ating cumva în aripa masini la o denivelare mai mare? Nu creste consumul cu mult?
     
  17. Cosmin ZKG

    Cosmin ZKG Moderator Staff Member

    Înscris:
    12 Oct 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi A3 8P 2004 Coupe 2,0 BKD+
    Desi e destul de intarziat raspunsul si probabil l-ai gasit deja, iti raspund :) masina suporta si jante pe 18, numai sa fie diminesiunea corecta a anvelopei respectiv, 225 / 40 R18 , pe 17 - 225 / 45 R17 . Nu atinge nimic atat timp cat nu ai vreo 1500 kg in portbagaj. Eu am suspensie sport si jante pe 17 si nu atinge nimic, pe 18 ar fi balonul cauciucului o idee mai mic, dar nu schimba cu nimic datele problemei.

    La ce model te-ai gandit ? BBS Speedline ? Rotor ?
     
  18. 11see 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A3, 1.4 TFSI, 2009
    Salutare tuturor.
    Am cam aceeasi problema ca si colegul "vasea_13". Am nevoie de o roata de rezerva pentru un Audi A3 din 2009. Am vorbit de roata cu diferiti vanzatori, iar doi dintre ei imi spuneau ca nu mi se potriveste marimea 125/70/16 si ca imi trebuie pe 17 sau 18. Sincer nu stiu ce sa mai cred. Imi poate spune cineva sigur ce marime/model imi trebuie?
    Va multumesc!
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Vanzatorii aia sunt vai mama lor. Ce am scris eu anterior sa aplica si la tine. Bafta.
     
  20. 11see 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A3, 1.4 TFSI, 2009
    Am inteles. Multumesc frumos pentru raspuns. Numa de bine!
     

Distribuie pagina asta