salut, mi a aparut in bord indicator de ulei minim (ceasca galbena). Am verificat nivelul de ulei, totul ok, si dupa ce am inchis capota eroarea a disparut. Dupa 50 km eroarea a reaparut si de atunci am facut cam 500 km cu eroarea in bord. Aveti idee din ce cauza? este vreo problema grava sau pot sa mai merg inca vreo 500 pana ce o duc intr un service? multumesc foarte mult daniel
Ar fi trebuit sa specifici ce motor ai;s-ar putea sa fie senzorul presiune ulei,la diesel se strica destul de des,dar macar e ieftin.
motor diesel 1.9, 131 cp deci sa inteleg ca as putea sa mai merg inca 500 km fara probleme? ms d raspuns
ar fi bine sa pui totusi un vag com pe ea sa te asiguri daca nu ai unde vino la intalnirile din iasi si se rezolva
De cateva saptamani intampin o problema destul de ciudata. Cateodata incepe sa imi trepideze motorul si sa se comporte la turatii mici ca o dacie cand e cu jigloarele infundate mai ales in vitezele 1 si 2 numai, zmuceste. Dupa circa 10 secunde intotdeauna mi se aprinde pe bord un martor galben de ulei la care scrie senzor. Dupa ce-i dau umpic de span dispare si imi reapare iar fenomenul dupa o zi sau 2 sau chiar o saptamana. Ce sa fie oare ? Sa am presiunea de ulei scazuta ? si din cauza aia si trepidatiile. Banuiesc ca senzorul de ulei e bun ca nu se aprinde el aiurea de fiecare data. Mai exact avertizarea incercuita cu albastru din poza atasata imi apare impreuna cu un mers neregulat al motorului. Stie cineva ce este oare ?
Avertizare Senzor Avertizare Senzor lapa ulei cu galben, oare ma poate ajuta cineva cu problema asta... tin sa fac urmatorele precizari:am schimbat uleiul acum 3-4 saptamani..a fost in motor 5w40...iar acum 10w40.. toate erau ok pana a aprut senzor pe bord din senin...am fost la ceva mecanic care zicea ca e "switch capota" ok am facut un bypass la switch-ul respectiv si nimic... ( hellp
a3 8l 1.6 avu facelift 2001 Am suportul unde intra joja rupt , ce sa fac ? de unde o iau si cum o pun ? trebuie sa fac niste drumuricu masina maine si am nevoie neaparat de ea....
O cumperi de la orice magazin de piese auto acea parte a corpului jojei pe baza codului tau de piesa si codului tau de motor. Corpul jojei il cumperi obligatoriu original, nu alta marca AM. Costa in jur de 40 - 50 lei Pana atunci folosesti un dop de cauciuc ca sa astupi gaura unde intra joja si sa nu sara ulei. Vezi cum scoti resturile alea de plastic sa nu cada in motor. Foloseste o carpa montata pe un cleste cand tragi de resturi ca sa nu le spargi in bucati mici. Cand introduci noul corp al jojei in partea inferioara trebuie sa opuna putina rezistenta, impingi si se aude cum clipseaza la inchidere la asezarea corecta pe teava de metal. Are o singura pozitie de montare cu partea aia de plastic mai lunga care intra pe langa teava de metal. Partea de plastic care la tine s-a rupt are o anumita forma care ghideaza joja cand intra in partea de plastic care la tine este rupta acum. Nu mai pune asemenea intrebari aiurea si puerile de parca acum ai descoperit apa calda. S-a mai scris ce ti-am spu eu pe forum de zeci de ori pana acum. Invata sa citesti forumul si toate topicurile asa incet si cu rabdare indiferent de aria masinii.