1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei la motor - A6 C6

Discuție în 'Audi A6 C6 (2004 - 2011)' creată de cortezno01, 30 Mai 2014.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tudor citeste si acest topic unde ti-am mutat mesajul si unde trebuia sa scrii. Trece-ti codul motorului in profil. Verifica senzorul (are un switch) de la capota motor. De cate ori se deschide capota calculatorul crede ca ai umblat la motor (pentru diverse) dar daca nivelul tot nu este in regula iti aprinde martorul in bord.
    La anumite loturi de Audi cu acest tip de motoare au fost probleme cu senzorul de ulei din baie. Si eu am acelasi motor ca al tau (alt cod dar tot 2.0 TDI) la care am schimbat senzorul de nivel dupa un 2 ani de la achizitie adica la 33.000 km. Martorul ala nu are nici o treba cu EGR. Mergi la un bun diagnostician auto care are interfata VCDS si stie bine sa o foloseasca si lasa mesterii aia chiar daca uneori trebuie sa o luam si pe ghicite cu diagnoza.
     
  2. TudorMindra 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2016
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi a6, motor 2.0 136 ch, 2008
    Merci mult. Îmi căutam postare si acum am dat de ea dar se vede ca ai mutat-o. Oricum merci
     
  3. Norby

    Norby 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2007
    Salut, O data la aprox 2 luni tot imi apare oil low level, dar nivelul e neschimbat de aprox 4000 km, deci nu consuma ulei. Opresc masina, scot joja o pun la loc si totul revine la normal. Dupa cum am citit acel senzor de nivel ulei isi cam face de cap. Cristi a scris ca trebuie cumparat senzor original, imi puteti da un cod sau macar firma care fabrica acest senzor original? Am intrat pe un site de piese auto si a aparut ca fiind de la hella. va multumesc.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca asta este codul: 06E907660. Cel putin la mine cand l-am schimbat, in 2010 la 54.000 km, asta l-am cumparat pe cel OE. Cred ca se potriveste si la tine. Bafta.
     
    Gabriel_vasilescu apreciază asta.
  5. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Acelasi cod este si acum, merge si pe A6 BRF BRE BPJ BLB BNA BVG BYK.
     
  6. gogota_69 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 2.0 TDI BRE 2008- WAUZZZ4F38N085959
    Am vazut pe youtube MMI Basic Plus care afisa: Nivel Ulei si mi-ar prinde bine sa beneficiez si eu de aceasta indicatie. Aveti idee daca se poate activa cu VAG COM - VCDS ?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Gogota_69 incearca asa :

    Oil Level :
    [07 - Control Head] - [07 - Coding] - 00X0000 -adaugi 2 la valoarea lui X

    Evident, iti notezi valorile vechi inainte sa modifici ceva.
     
    Gabriel_vasilescu, AnaG și lucaflo26 apreciază asta.
  8. crisx24ro 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iun 2011
    Locație:
    IASI
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 140HP 2009
    Am activat nivelul de ulei, dar mereu imi spune sa astept aproximativ 2 minute, si nu imi arata nivelul.
     
    Schatten05 apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si de ce nu iti cumperi joja. Va place sa traiti periculos. Tu ai incredere intr-o prostie electronica care da mereu erori ? Daca ramai fara ulei si sistemul electronic nu arata asta, ce faci pe urma ? Te apuci de scris ca Audi este cea mai proasta masina ?
     
    Schatten05, tata11, silvio și alți 2 apreciază asta.
  10. AnaG

    AnaG 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iun 2016
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Audi A6 2006
    Eu dețin un audi A6 C6 2.0 TDI cod motor BRF si codu la senzor este

    IMG_1096.JPG
     
    Schatten05 apreciază asta.
  11. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Salut , revin cu o problema .

    In timp ce merg cu mașina (nu contează viteza) îmi apare in bord (oil pressure low) cu roșu ! , dar tin sa specific nu apare mereu , apare zic eu doar atunci când accelerez tare. Rămâne aprins 2-4 secunde , iar câte o data rămâne aprins pana la următoarea pornire. (Problema a apărut la 2000km după ce am făcut revizia) (pe vcds nicio eroare pe motor).
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Si de ce nu ii verifici presiunea uleiului si mufa senzorului ?
     
  13. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Mufa senzorului este cea de la baia de ulei ? Iar presiunea cum se poate verifica ? Nu prea ma pricep mersi.
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Dupa cum intrebi te sfatuiesc sa te duci la un service.
     
  15. Magulicy 4th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2015
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI , Quattro , An: 2005
    Audi66 nu cred ca este de vina mufa! Deoarece dacă era mufa bănuiesc ca trebuia sa apăra eroarea când se mișcă mașina sau se zdruncina mai tare , dar mie imi apare dimineața la prima pornire , o opresc pornesc iar și după numai am probleme atâta timp cât merg omenește , dacă 5 minute merg numai in turații de 3000-4000 îmi apare iar.

    Deci eroarea apare doar:
    1.) dimineața la prima pornire (aproape in fiecare dimineața)
    2.)la turații mari (3000-4500) după 5-10 minute de mers sportiv.

    Întrebare:
    1.)poate fi și de la ulei ? I-am pus 5-40 castrol edge.
    2.)poate avea treaba cu distribuția? (Îmi bate puțin distribuția (lanțul/lanțurile) pe partea șoferului.

    Momentan nu pot verifica presiunea Pompei , dar încerc sa exclud și anumite cauze care ar putea avea legătura cu eroarea "Presure oil low"., desigur trebuie ținut cont și de faptul cum se manifesta și in ce situații exact cum am spus mai sus sunt doar 2 situații in care apare eroarea.
     
  16. Norby

    Norby 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Ian 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI BRE 2007
    Anul trecut in octombrie am schimbat senzorul de nivel ulei, cu unul nou de la Hella, si sapt trecuta a inceput din nou sa faca figuri, din nou oil level. Oare sa nu ii placa uleiul? Nu imi vine sa cred ca se strica in 6 luni. A mai patit cineva?mutumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are legatura marca uleiului cu mesajul tau.
    Ori s-a dus senzorul, ori ai probleme la cablaj.
     
  18. AdrianSucila

    AdrianSucila 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Dec 2016
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A6 2.0 TDI 16V BLB 2005 WAUZZZ4F25N108918
    Salut,
    Masina e un Audi A6 C6 motor 2000 diesel an 2005. S-a aprins martorul sa verific nivelul la ulei, am completat si martorul tot se aprinde. La relanti nu se aprinde, numai cand accelerez putin. Aveti vreo idee in legatura cu asta ? Multumesc
     
    Schatten05 apreciază asta.
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    S-a mai discutat asta de zeci de ori pe forum. Verifici senzor nivel adica cel de sub baia de ulei (cum faci asta exista explicatii pe forum chiar in acest topic), si in ultima instanta, dar iti recomand ca de urgenta, sa repari pompa de ulei (exista topic dedicat). Mai exista si posibilitate ca motorul tau sa aiba niste uzuri foarte mari la diferite piese din el si la turatie si presiune mare sa iti aprinda martorul. Oricum degeaba intrebi pe forum pentru ca nu din fata tastaturii o rezolvi ci la un bun mecanic. Citeste toate topicurile despre motorul 2.0 TDI existente pe forum indiferent de arie.

    te rog, sa modifici/completezi profilul tau cu masina care o detii (in speta Audi), adica: tipul masinii, model, an de fabricatie, tipul motor/capacitate cilindrica si obligatoriu cod motor pentru ca data viitoare, daca mai pui intrebari, sa nu stam sa ghicim despre ce tip de masina si motorizare vorbesti. Uita-te la profilul meu si ai sa intelegi, cum trebuie sa arate si profilul tau. Multumesc.
     
  20. Austin 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Iul 2016
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C6, BMK 3.0 TDI QUATTRO
    Salut baieti, am o temere app de nivel ulei. La BMK-ul meu dupa revizie am cam 5 mm nivel pe joja peste maxim. Motorul in 15000 km nu mananca nici un gram. Merg din nou la service sa mai scoata din el sau e ok asa?
     

Distribuie pagina asta