1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Pe voi nu va induce in eroare cand aveti uleiul la maxim pe joja biluta de deasupra punctului de maxim? Eu am completat acum cateva zile cu 450 ml ca atat mai aveam ca mi se aprinsese in bord ulei min si cand m-am uitat a 2a zi pe joja m-am speriat ca era peste maxim. am mai scos din el ca sa vad ca pe biluta de deasupra la maxim tot este ulei. Este ulei pe ea ca se freaca de peretii canalului...Prost design au ales la joja ptr motorul asta.
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Si eu am completat de multe ori la A4 peste nivelul de maxim si nu se intampla nimic ! La cat timp completezi ulei la masina ta ?
     
  3. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Pai am completat prima oara la 5000 de km. Revizia facuta la 7500 de km ca se facuse un an si trebuia sa o fac. si acum am 15000 de km si mi s-a aprins iar. Nu e panica,in carte scrie ca poate sa consume si 0.5L la 1000 de km. Stau bine zic eu :p
     
  4. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    In general motorizarile de 2000 ori benzina sau dieselul sunt recunoscute ca si consumatoare de ulei !
     
  5. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Depinde de generatie, de anul de fabricatie, tipul de injectie folosit pe fiecare.
    Chiar daca blocul motor de 1984 cmc s-a pastrat de la audi B3 an 1987 si pana la A4-ul B6 al tau cu cod motor ALT.
    Eu cred ca asa sunt facute acum, sa pape oleaca de ulei. Probabil din motive de reducere a poluarii sau naiba mai stie....
     
    Ultima editare: 28 Dec 2008
  6. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Dorutzu te rog nu uita ca A4 e B6 :) Stiu ca e vechi dar nici chiar asa :)
     
  7. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Pai cum sa nu-l consume cand scot joja de ulei si picura de pe ea de zici ca-i apa...Asa sunt de la mama lor. Dar pe mine ma enerveaza mult de tot joja aia nenorocita ca m-a indus mult in eroare,crezand ca e stricat senzorul ca s-a aprins aiurea si ca am completat prea mult...etc.
     
  8. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...cititi pe busonul de la ulei ce se intampla daca puneti mai mult decat maxim;)
     
  9. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Din cate am inteles il scoate pe teava,si ca strica catalizatorul...oricum 100-200ml nu afecteaza cu nimic,sa nu fie mai mult ca atunci clar ca nu e in regula.
     
  10. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    La schimbul anterior,schimbindu-l acasa ,nu l-am lasat foarte bine sa se scurga din compartimentul filtrului de ulei si cind l-am masurat pe joja era peste maxim.Nu stiu cum este la voi joja dar a mea are doua curburi pina si dupa semn.Pusesem pina dupa curbura aceea ,dupa nivelul de maxim.
    La 10000 km cind l-am schimbat era EXACT la nivel.:)
    Am bagat 5 L -gata ca sunt of-topic.PA
     
    Ultima editare: 29 Dec 2008
  11. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Joja minune!

    Sa va zic ultima bomba care am patit-o. Detin masina din semnatura,va tot ziceam pe forum ca mi se aprinde martorul de ulei in bord si nivelul meu dimineata la ulei pe joja este la maxim. Facut programare la porsche ptr ieri. Am fost cu ea la ei. Au pus-o pe tester,nimic nici o eroare. Au zis sa las masina acolo pana azi. Azi ma suna consilierul sa-mi zica ca nu i-au dat de cap si ca vor sa faca solicitare tehnica in germania sa-si dea si neamtu cu parerea. Zic,ok,macar isi dau interesul. In nici 10 minute ma suna iar sa-mi spuna ca s-a rezolvat si ca pot sa vin sa iau masina. Ce credeti ca era?? Joja necorespunzatoare. Era prea lunga. Asa a venit din fabrica,deci de data asta o bila neagra ptr Audi :p . Acum astept sa vina joja cea buna . Nu m-a costat nimic,totul fiind facut pe garantie.
     
  12. cipri@n

    cipri@n Bronze Member

    Înscris:
    4 Iul 2008
    Locație:
    Iași / Catania
    Masina:
    A4 Avant 2002, 1.9 TDI, 131 CP, AVF
    chiar ca o bila neagra pentru cei de la audi. dar e bine ca au dat de cap problemei.
     
  13. juve_star

    juve_star Bronze Member

    Înscris:
    26 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI A4 1,6 101CP
    Bine ca s-a rezolvat, dar desi sunt vinovati, cei de la audi e un lucru mare ca au reusit sa vada problema iar ai nostri romani nu.
     
  14. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Cred ca si-au dat seama de la codul piesei ca nu corespundea cu ce trebuia sa fie de fapt. Ma gandesc ca joja mea este ptr alt tip de motor si are alt cod de piesa pe ea si de acolo si-au dat seama...Bine ca e doar atat si ca nu a fost altceva mai nasol.
     
  15. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Masina este luata din Ro?
     
  16. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Adusa din Germania,cumparata din Ro
     
  17. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hai mai oameni buni iar criticati lumea in direct.
    Nu au mai apucat sa faca referatul catre Audi Germania deoarece si-au dat ei singuri seama de greseala. Si daca este vina cuiva este clar ca cei din Deutschland au comis-o :3sadwalk:
    Oricum bine ca a fost rezolvata cu bine.
     
  18. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    Eu nu cred ca acel motor a plecat din Ingolstadt cu alta joja!
    Chiar daca la uzina, pe linia de montaj lucreaza rusi, polonezi, romani, etc. la greu.
     
  19. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    poate ca tipul ce a vandut-o, a mai avut si alte masini si la un moment dat a inversat jojele , din neatentie. sau poate la service in germania .
    nu cred sa fi iesit masina pe portile fabricii cu alta joja , decat cea adecvata.
     
  20. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Nu credeti ca a gresi e omeneste?
    Am intalnit masini cu probleme de fabricatie mult mai grave decat aceasta. :hi:
     

Distribuie pagina asta