1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Salutare,stie careva cum pot verifica daca mai indica bine la bord avertizarea de” ulei sub nivel ”? Am o banuiala ca fostul mecanic, - care avea motive sa ma faca sa cred ca motorul este pe duca - si-a bagat nasul si mi-a facut ceva sa nu mai indice la bord nivelul scazut de ulei, in speranta ca bulesc motorul...Multumesc !
     
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pai verifica-i mufa sa nu fi facut ceva improvizatie acolo.
     
  3. AHNDREI69

    AHNDREI69 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4,1,9 TDI,116CP ,2007
    Mufa este ok, firele nu-s intrerupte. Ma gindeam ca din soft sau, poate intre timp s-a defectat de la mama natura.Multumesc, oricum
     
  4. Vlad Tudor

    Vlad Tudor 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Dec 2015
    Locație:
    Constanta/Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B7 - Avant - 1.9 TDI ( BRB ) 116 CP
    Buna dimineata,

    Revin si eu cu aceeași situație aferentă unui A4 B7 2008 1.9 - BRB.
    Ati găsi o explicație pentru care intra mai mult ulei decât este menționat in specificațiile tehnice? Si anume.. Am băgat 4L de ulei la revizie si inca este sub minim nivelul din baie.

    In poza din atașament se regăsește codul jojei. 20170730_000654.jpg

    Multumesc,
    Vlad
     
  5. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Nu....oricum masina nu mai e la mine.....Din ce înțelesesem în aceea perioada citind pe forum și vb cu colegii, era posibil sa fi fost baia schimbată.
     
  6. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Buna seara , ati descoperit cumva de ce nu va functioneaza senzorul de nivel ? Mentionez ca eu am schimbat senzorul (Hella) gandindu-ma ca al meu este defect. Am vrut sa vad daca se aprinde cand ajunge uleiul la minim pe joja , dar nu. Am completat cu 900 ml pana la marcajul de maxim. Am verificat cu VCDS sa fie codate ceasurile de bord cu functia de senzor de nivel si tot nu functioneaza.
     
  7. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut!A pățit cineva asa ceva?De 2 anu de cand am masina imi apare asa,masina merge normal amândoi senzori schimbați!Aveti idee ce poate fi?
     
  8. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Ai verificat si pompa de ulei ? Trebuia sa stii ca este o problema cu aceasta pompa.
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ar avea macar bunavointa sa ne zica ce motor are pe masina.
     
  10. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    1.9 tdi 115 cai din 2006. Pompa e ok, am măsurat presiunea
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La un electrician bun pe gama VAG care stie bine ELSA si ETKA ai fost ? La diagnoza cu VCDS pe engine ce iti arata ?
     
  12. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Ok. Pe diagnoza cu delphi 150 si VCDS nu am nici o eroare. E bizar ca totusi problema e de 2 ani de cand am luat masina si se aprinde numai cand e motorul cald la aelanti si din cand in cand in mers..
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Mai mult ca sigur ai probleme cu sorbul de ulei sau ceva legat de presiune combinat cu ungerea de ulei prin motor. Pentru inceput desfa baia de ulei, demonteza pompa si verifica toata instalatia de ungere a pompei, in special sorbul, ca sigur ceva pe acolo nu este in regula chiar daca tu crezi ca ai presiune buna masurata. Norocul tau este ca pompa ta de ulei este din aia simpla si foarte fiabila fara balansiere si imbus, care nu se strica niciodata.
     
  14. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Ok...dar dacă nu ar baga bine ulei nu ar trage normal,as avea pierderi de putere,eu nu am merge ok.Am si soft facut si trage bine.
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Daca nu baga ulei tot normal trage pana la o limita de presiune si nu ai nici o pierdere de putere pentru ca puterea motorului nu este data de cantitatea de ulei care circula prin motor si de presiunea uleiului care circula prin motor. Verifica tot ce inseamna eroarea asta pe partea de electrica la acel senzor si verifica ce ti-am spus eu.
     
  16. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Ok...o sa ma duc sâmbătă la un electrician sa vad ce zice,poate revin si cu rezolvare.
     
  17. AlexPTB

    AlexPTB Platinum Member

    Înscris:
    14 Iul 2017
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 2oo4 1.9 AVF
    @Reviver si @Vlad Tudor

    Dragii mei, eu mereu recomand clientilor sa-si cumpere 5L ulei pentru schimb, fie ca e 1.9, fie ca e 2.0 TDI. Daca ei cer in mod expres 4, 4 le ofer.

    In primul rand, e posibil ca programul sa ofere informatia gresit.

    - in unele cazuri scrie: cantitate de schimb cu tot cu filtru: 4.2L, fara filtru: 3.9L.
    La modelul tau nu scrie asta, scrie doar cantitate de schimb.

    - in alte cazuri programul are o oarecare marja de eroare, dar nu ma pot pronunta exact.. poate a fost schimbata baia de ulei si e putina mai mica, nu s-a dat 'jos' tot uleiul, s.a.m.d.

    Mie imi indica 3.6L, dar mereu bag 4L deoarece procedez asa:

    - scot uleiul cu recuperatorul

    - scot filtrul de ulei

    - curat vasul filtrului de ulei

    - pun filtrul nou si garniturile

    - bag ~3.5-3.7L ulei

    - astept

    - pornesc putin motorul (10-20s)

    - opresc

    - verific nivelul si completez pana ajung la punctul ce-mi place mie, de obicei intre min-max

    Si voila, am vreo 3.9-4L bagati, desi programul scrie 3.6L.

    Eu mereu le spun ca au nevoie de 4.3L pentru schimb, cei ce iau 4 ori au 1L de rezerva ori prefera sa mearga cu el pe minim.

    La majoritatea motoarelor 1.9, in jur de 4-4.3L de ulei intra, in bidonul de 5L Motul ramanand ~700ml.
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Esti informat gresit. Vorbim strict de Audi A4 B7 aici in acest topic si atat, nu de alte modele de Audi.
    La toate motoarele 2.0 TDI intra fix 3.8 Litri de la schimb la schimb si intra 4.2 litri daca baia este demontata si tot uleiul implicit a fost scos din motor.

    La unele motoare de 1.9 TDI intra intradevar in jur de 4 litri dar foarte rar si depinde de codul motorului dar in manual si in ELSA ca nu ne luam dupa alte programe si nu intereseaza alte programe este data cantitatea de 3.8 Litri.

    Nu mai confunda ariile marcilor de Audi si nu mai scrie ceva ce nu esti sigur pentru ca sunt useri si utilizatori pe acest forum care nu se pricep si iau de bune toate informatiile scrise si implicit si greselile scrise in necunostinta de cauza. Bafta.
     
    Poleuca apreciază asta.
  19. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut,
    Revine cu problema de presiune ulei. Am fost sâmbătă la un mecanic am verificat presiune de ulei pe tester si imi zice ca e ok, nu am nici eroare pe tester. Totuși se aprinde in bord (oil presuure) doar când motorul ajunge la 90 de grade.
     
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cred ca nu ai facut ce ti-am zis, mai mult ca sigur. Daca ai verificat ce ti-am spus eu in cazul asta ai alte probleme. Scapa presiune motorul si asta inseamna cuzineti superiori-inferiori terminati, probleme pe la axa cu came si chiulasa sau alte probleme. Pana nu desfaci motorul degeaba intrebi pe forum.
     

Distribuie pagina asta