1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut,
    Am facut din nou o măsurare la presiunea ulei si la ralanti inainte sa o accelerez am 0.2 bari presiune. Mecanicul mi-a zis sa schimb de urgență pompa (tin sa mentionez ca e 1.9 tdi 116 cai). Sper sa rezolv problema cu schimbarea pompei.
     
  2. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut,
    Am schimbat si pompa de ulei dar tot presiune slaba am. Aveti idee de ce ?
     
  3. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Tu citesti ce ti se raspunde sau iti place sa te repeti . Desfa motorul ti-am mai spus asta odata. Daca nu are cine sa iti repare masina ne pare rau dar din fata calculatorului nu te putem ajuta.
     
    Poleuca apreciază asta.
  4. Adryan12

    Adryan12 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2016
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a4 b7 -1.9tdi-2006 cod motor bke
    Salut băieți,
    Revin cu aceiasi problema de presiune ulei la A4 B7 1.9 tdi. Am schimbat pompa de ulei, am verificat senzorii, am verificat mufa, verificat cuzinetii jos si sus, nu am eroare pe vag-com dar mecanicul a zis ca nu stie ce ar putea fi. Aveti vreo idee ?
     
  5. bigj80 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2017
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    a4 b7 1.9 2007 cod motor brb
    Buna seara.
    Audi a4 b7 1.9 -s.a aprins martorul nivel ulei.
    Am verificat nivelul,era aproape la maximul zonei hasurate de pe joja.
    Am completat f. putin-pana la maximul zonei hasurate,dar tot nu s.a stins martorul.
    Intr.adevar ,erau cateva picaturi de ulei daca nu mutam masina cel putin 1 zi.
    Am dus.o la mecanic-verdictul a fost garnitura capac culbutori pt ca erau urme de ulei incepand de sus de la capac culbutori prelins pana jos/ si posibil senzorul nivel ulei de schimbat.
    Fireste urmeaza sa schimb garnitura.
    DAR...ce sa vezi..
    Dupa ce am mai citit pe forum si am vazut ca una din cauze e calitatea uleiului(aproape imposibil la mine-am pus valvoline synpower mst c3 5w40) ,am resetat intervalul service SI S.A STINS MARTORUL NIVEL ULEI!!!!
    Acum sa vedwm daca sevmai aprinde...
     
  6. Ivan Constantin

    Ivan Constantin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2017
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 Avant B7 2007 2.0 TDI quattro 125kw 170 cp
    Buna ziua .!
    Am si eu un Audi A4 Avant B7 2007 2.0 TDI quattro 170 cp.
    Aceasi problema cu senzorul de ulei .. Nu stiu ce sa mai fac.
    Mi-a aparut prima data din senin am crezut ca pierde ulei findca a mai avut o problema cu capacul de la culburatori si a fost garnitura cu greu am reparato capacul era ovalizat etc..
    I-am bagat ulei fara sa verific joja si am crezut ca funtioneaza eroarea disparea dar era din cauza sensorului de capota care o anula pentru putin timp...
    Am dus-o la serivece mi -au spus baieti ca nu da gramd e ulei si ca sensorul ar putea fii de vina .. intre timp i-am schimbat uleiul si sensozorul si tot apare .. Au incercat sa o stearga si ea tot persista
    Dupa sfaturile lor am dus o la un electritionist si oare cum a verificat cablajul si mi a zis ca nu este intreupt si ca nu stie ce sa ii mai faca si m-a sfatuit sa o duc la reprezentanta..
    Se merita dusa la reprezentata /????? Acum este aprins non stop si este pe galben Senzor Nivel Ulei. etc..
     
    Costel 46 apreciază asta.
  7. Gabriel Rusu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2018
    Locație:
    Vatra Dornei
    Masina:
    Audi A4 avant, 1.9 tdi, 116 cp, BRB
    Salut,
    Am si eu un A4 B7 an 2007, 1.9 tdi, cod motor BRB. Mi se aprinde martorul nivel minim, daca desfac busonul de la motor pe unde pui ulei se stinge iar dupa vreo ora de mers se aprinde iar. Nivelul uleiului e ok. Oare ce ar putea fi ? Multumesc.
     
  8. RazAlex21 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Apr 2018
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi a4 b7
    Salut,
    Am un Audi A4 B7 2.0 tdi 125 kW, cod motor BRD, 174500km. Mi se tot aprinde martorul de presiune scazuta la ulei. Am verificat nivelul uleiului la cald si era pe minim; am lasat sa se raceasca motorul (60 C), tot pe minim era; am lasat sa se raceasca motorul peste noapte, am verificat din nou nivelul la ulei si era aproape de maxim. Stiti cumva ce ar putea fi?Multumesc mult!(P.S. am schimbat tija de la pompa de ulei acum un an)
     
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai citit nimic din cauzele problemei care o ai si nu ai facut nimic din ce s-a scris pe forum despre asta. Te anunt ca degeaba ai umblat la axul pompei de ulei daca nu ai montat unul modificat in 2 trepte asa cum este scris in topicul dedicat. Ultimele 2 mesaje vor fi sterse pentru ca sunt scrise degeaba si ne repetam inutil.
     
  10. Fulgă 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2018
    Locație:
    Izbiceni
    Masina:
    Audi A4 b7
    Astăzi mi-a apărut in bord eroare roșie Pressure Oil din mers. Am oprit masina, am lăsat-o putin apoi am pornit-o din nou. Uleiul este schimbat acum ceva timp, am rulat cam 5000 de km. Începuse și motorul sa se audă altfel. Ce ar putea fi? Multumesc!
     
  11. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    @Fulgă ai facut o treaba exatraordinara ca ai pornit motorul din nou. Pregateste-te de o cheltuiala frumusica. Nu stiu cata experienta ai in ale motoarelor dar daca se aprinde ceva cu rosu in bord nu mai pornesti masina. Mai ales presiunea de ulei. Pacat ca nu va documentati inainte sa cumparati masinile.
    Problema ta este pompa de ulei iar zgomotul diferit de la motor se numeste "agonie"... Se duce motorul. Nu a mai avut ungere.

    On topic. Am avut si eu problema cu nivel de ulei concomitent cu nefunctionarea compresorului de clima. Dupa 3 senzori de nivel schimbati, senzor capota schimbat, masurat continuitate fire am gasit "buba". Acum 3 luni cand am schimbat motor la montarea instalatiei electrice, mecanicul a confundat mufa de la senzorul tampon motor cu mufa de la compresor, acestea fiind identice. Pe moment nu am avut nici o eroare, pana acum 2 saptamani. Ieri la masurarea firelor baiatul care lucrat la instalatie a descoperit inversarea mufelor. Odata cu mufarea corecta la compresor a disparut si eroarea pe nivel. Probabil ca impart aceeasi masa, alta explucatie nu am gasit. Puteam sa schimb foarte bine 100 de senzori si nu descopeream de unde vine problema . Doar ca sa stiti o alta cauza.
     
  12. Poleuca

    Poleuca 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2017
    Locație:
    Franţa
    Masina:
    Audi a4 B8 break an 2011 2.0 tdi 170cv quattro cod motor CAHA serie sasiu WAUZZZ8K7BA165111
    Buna ziua
    Am citit topicul in care era vorba despre joja ulei. Si eu am joja cu terminatia K. Tin sa precijez ca uleiul pe joja imi este aproape pe maxim dar mi s-a aprins becul de ulei minim. Am mai completat si mi s-a stins. Ce informatie aveti despre aceasta joja trebuie schimbata cu cea in terminatia AE ? Este cineva care a schimbat-o cu terminatia AE ? V-as fi recunoscator daca mi-ati putea raspunde. Multumesc
     
    Costel 46 apreciază asta.
  13. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Revin cu problema. Dupa 1000 km parcursi se aprinde din nou nivel. Verific, nivel la jumate pe joja. Astazi, ma apuc sa dau ulei jos sa il masor. Am gasit 3100 ml. Nivel pe joja la jumatate. De cand s-a aprins martorul am mai facut vreo 2000 km. Uleiul nu s-a clintit. La schimbare in urma cu 7000 km am pus 4200. Unde dracu e restul daca pe joja e nivel bun. Am schimbat si joja, suportul este intreg. Cat ulei mai ramane prin filtru, termoflot si ce mai e pe acolo? Ramane ceva prin pompa deulei pe la balansieri? Intreb ca sa stiu daca uleiul este cat trebuie si sa ma duc pe ceasuri.
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu am inteles nimic. Tradu. :)
     
  15. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    :)
    Nivel aprins in bord. Pe joja la jumate.
    Scot azi ulei il masor, 3, 1 l. E normal? Unde e restul pana la 4,2? Joja e buna.
     
  16. iondarie

    iondarie 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2015
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    A4, BRB, 2007
    Senzorul meu de exemplu in momentul de fata se aprinde cand vrea el, nu da nici o eroare dar 100% este defect. Nivelul pe joja e la maxim drept pt care am comandat alt senzor oem sa scap de problema.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
     
  17. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Problema la mine este ca am schimbat 3 senzori. Dar am zis sa masor cat ulei este in masina. Si mi-a dat 3, 1 l. Mi se pare cam putim, de asta intreb sa stiu daca restul de 1 l e prin alte "anexe"
     
  18. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    De la minim la maxim pe joja eu stiu ca e in jur de 1l de ulei. Daca atunci cand l-ai schimbat ai bagat 4.2litri si nivelul era pe maxim,acum ar trebui sa ai doar cu juma de litru mai putin raportat la nivelul de pe joja. Cum ai scos uleiul din baie? Esti sigur ca s-a golit complet baia? Ai lasat-o suficient ca sa apuce sa se scurga tot din motor? A fost pe loc drept?
     
  19. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Masina ridicata pe cric pe partea stanga tocmai ca sa se scurga tot din baie. A fost pe loc drept. Am pus 500 ml de ulei, s-a stins becul, dar pe joja a sarit peste maxim cu 2 - 3 mm.
     
  20. Lucian96 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2016
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A6 4F2, 2011, CAHA
    Joja ta ajunge prea jos in baie. Daca joja ai schimbat-o cu una originala,atunci poate suportul e bagat mai mult in baie. Incearca sa il demontezi si poate gasesti problema.
     

Distribuie pagina asta