1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu ai facut nimic si nu ai citit nimic. :) Trebuia sa schimbi ansamblul pompei de ulei cu cel pe pinioane, sa rectifici acel imbus (asa se scrie nu cum ai scris tu inbus) adica trebuia creat unul in 2 trepte, trebuia sa cumperi pompa aia mica ce are ultimul cod adica cea cu H la sfarsit si mai multe asa cum este scris in topicul dedicat si unde s-a detaliat ce trebuia sa faci. Toata treaba te costa in jur de 1.500 Euro pentru ca sa remediezi aceasta problema definitiv. Nu ati respectat niste proceduri si sigur nu ati respectat o mare parte din ce am mentionat eu pe acest forum in zeci de topicuri. S-a mai scris pe forum si discutam inutil mai bine zis ne repetam inutil. Citeste topicul dedicat.
     
  2. dan_ro28

    dan_ro28 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2019
    Locație:
    Vrancea
    Masina:
    Audi A4 b6 2.0 tdi blb
    Am și eu o problema la Audi a4 2.0 2006 blb.
    În bord îmi apare avertizarea senzor ulei pe fundal galben. Am schimbat senzorul cu unul aftermarket și a mers circa o săptămână și după aceea s-a aprins din nou. Am schimbat din nou senzorul cu unul pe original de data asta și aceeași treaba. Acum iarna la prima pornire nu se aprinde dar dacă opres motorul și pornesc din nou îmi apare iar. Vara când e cald nu se stinge deloc iar iarna la prima pornire pe frig nu se aprinde. Am verificat tot ce se putea nivel ulei, presiune ulei și nu ii dau de capăt. Pana acum am cheltuit aprobate 1000 lei și am tot aceeași problema. S-a confruntat cineva cu problema mea și care ar fi rezolvarea? Mulțumesc.
     
  3. zamolxez

    zamolxez Gold Member

    Înscris:
    14 Oct 2010
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    Audi A4 B7 2004, 2.0 TDI BRE (Ex BLB)
    Martoul ala se aprinde din mai multe cauze :
    - OIL SENSOR -senzor defect
    - OIL LEVEL mai multe variante:
    - nivelul
    - mufa sau cablaj defect.intrerupt
    - senzor inchidere capota defect (ala reseteaza eroarea de oil level - de asta cand deschizi capota iti dispare pe moment eroarea)
    Cel mai probabil ai aceeasi problema ca si mine : cablaj intrerupt intre senzor si cluster
     
  4. Adrian Gligor

    Adrian Gligor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2018
    Locație:
    Oradea
    Masina:
    Audi A4 B7 Avant BRD
    Dețin un A4 B7 170 cp. Am modificat axul la pompa de ulei preventiv în urma cu 12.000 km. A mers foarte bine până ieri când mi-a apărut martorul cu rosu presiune de ulei " no presuring oil". Am oprit mașina în aproximativ 2-3 secunde. Ce ar putea să fie oare ?
    După o oră am dat o cheie scurta fara sa mai apară probleme presiune ulei, dar am oprit-o după 2 minute.
    Uleiul e la nivel.
    Sa fie dus senzorul de presiune ?
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Nu stie nimeni. Trebuie facute investigatii si masuratori chiar demontata baia din nou. Daca nu ai respectat toate procedurile descrise de mine in topicul special dedicat pompei de ulei, nu ai creat alt ax in 2 cote, nu ai schimbat obligatoriu pompa mica cu alta OE cu ultima revizie cea cu H la sfarsit, ai facut demontarea si modificarea degeaba.

    Asta nu trebuia sa faci deloc. Nu se face asa ceva niciodata daca ti-a aparut acel martor in bord pentru ca exista riscul sa distrugi turbina, motorul, etc., pornind masina. Trebuia masina dusa / mutata cu platforma pana la mecanic care impreuna cu un electrian profesionist pe grupul VAG trebuia sa faca investigatii. Anumite probleme nu se remediaza doar de catre mecanic sau doar de catre electrician auto ci in echipa.
     
  6. CrisDami

    CrisDami 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2019
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A4 B7 , BRE , 2007
    Buna seara . Am avut problema cu senzorul nivel ulei ( ulei folosit castrol 5w30 LL gama Volkswagen ) , Am schimbat senzorul , am pus acelasi ulei . La o viteza de peste 150km/ h s a aprins iar. Nivel joja maxim . Azi am schimbat uleiul, din nou . Am folosit motul 5w30 . S a stins. Am ieșit din oraș , 150 km/ h , nu s a mai aprins . Va țin la curent . Poate va este de folos !
     
    Ultima editare: 13 Iun 2019
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu are legatura problema ta cu uleiul folosit. E doar o simpla coincidenta.
     
    CrisDami apreciază asta.
  8. CrisDami

    CrisDami 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mar 2019
    Locație:
    Brăila
    Masina:
    A4 B7 , BRE , 2007
    audi66 ai avut dreptate. A fost doar o coincidenta. Senzorul nu era cel specificat de tine. Am cumpărat un senzor nou cu codul scris aici pe acest topic de Cristi și acum merge, nu mai am probleme de 6 luni. Codul senzorului de ulei este atasat in poza. Sper sa fie de folos.
     
    TalosCosmin apreciază asta.
  9. stormhold 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI BLB, 2005
    Salutări,
    Aveți idee dacă senzorul de presiune ulei poate fi măsurat în vreun fel ? Întreb asta pentru că mi s-a aprins "Oil Pressure" (roșu) în bord.

    In 2016 am avut aceeași problemă și atunci s-a constatat că de fapt rectificarea la pompa de ulei a fost deja făcută (de catre proprietarul anterior) și era vorba doar despre înlocuirea senzorului. Acum nu am riscat, am chemat platforma, am dus mașina în service, iar dânșii au făcut următoarele:
    - verificarea presiunii cu motorul rece, cald (au făcut vreo 3 teste în total), și pompa funcționează corect
    - au înlocuit senzorul de presiune la ulei, iar eroarea tot apare în bord când se turează peste 1400

    Acum s-au uitat în acel program al lor și și-au dau seama că senzorul comunică direct cu ceasurile de bord, asta fiind explicația lor pentru faptul că nu le apare eroarea la diagnoză.

    Acum au două teorii:
    - firul este întrerupt sau "bătrânețea" :)
    - ceasurile de bord să fie problema (menționez că de vreo doi ani, buzzer-ul nu mai urlă, deci nu ar fi o teorie absurdă)

    Întrebarea mea ar fi: chiar nu se poate măsura acel senzor să știi dacă este funcțional sau nu? O șansă foarte foarte mică există, ca noul senzor să fie si el cu problemele. Dar au zis că nu se poate măsura, pentru că "e cu un singur fir" sau așa ceva.

    Mulțumesc.
     
  10. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Buna ziua domnilor
    Si la mine a aparut problema cu senzorul de nivel ulei, l-am schimbat astăzi, schimbat si uleiul chiar daca aveam vreo 4000 de km, pornit, totul ok, după prima oprire îmi apare iarăsi mesaj în bord dar nu mai scrie "MIN" ci "SENSOR". Adevărat că nu am luat pe original, ci un VEMO la vreo 210 ron, care ar fi rezolvarea? Un senzor pe original? Pun screenshot cu senzorul în cauză. Mulțumesc.
     
  11. metin86 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Mai 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 Avant B7, BKE 1.9 TDI, 116CP, 2005
    Daca scrie doar senzor + iconita de ulei cu galben inseamna ca mai este si sorbul infundat sau pompa ulei. La mine clipocea acea iconita si disparea singura. 6 luni am mers asa si acum la schimbul de ulei am aflat ca era plin de span. Acum caut motor :( Senzor marca Hella aveam eu original.
     
  12. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Multumesc de raspuns, stai sa revenim, de cam o luna mi s-a aprins avertizarea cu nivel ulei minim si am mers asa cam vreo 2000 de km pana azi cand am schimbat senzorul si a aparut aceasta noua avertizare dar din cate stiu acest senzor este de temperatura si de nivel. Schimburile le-am facut tot la 10000si cu liqui molly iar azi am pus un ulei de "sacrificiu" adica am tot strans ce mi-a ramas in plus de la schimburile de ulei ca sa spal motorul sa zic asa, luni urma sa schimb din nou uleiul si filtrul, bineinteles uleiul este tot liqui molly. Poate un senzor nou ce a fost pe masina, am 185.000 de km cu masina si am intretinut-o exemplar zic eu...senzorul in cauza l-a comandat mecanicul, vad luni dimineata ce fac. Din ce am citit mai poate fi si o problema de cablaj sau senzor capota.
     
    Ultima editare: 11 Feb 2022
  13. Siegfriedbrunnen

    Siegfriedbrunnen 5th Gear Member

    Înscris:
    25 Noi 2015
    Locație:
    Mannheim - Germania
    Masina:
    Audi A4 1,9 TDI 116CP cod motor BRB 2007-Golf 5 2007 1.6 benzina 102cp
    Senzorul a fost si este ok, am scapat de avertizare, nu am mai mufat senzorul dupa montaj.... si daca e mufa scoasa ce sa vezi, te avertizeaza, scuze!
     

Distribuie pagina asta