1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Joja ulei si/sau martor nivel ulei la minim - avertizare presiune ulei - motor diesel la A4 B7

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de bigarel, 28 Dec 2008.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Sau a fost schimbata baia de ulei cu una AM si e mai mare, asa am patit eu cand am spart baia, acum 6 ani. De atunci imi intra minim 4l de ulei in motor, desi inainte 3.8 era un pic peste max dupa ce porneam motorul
     
  2. Reviver Bronze Member

    Înscris:
    1 Iun 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4 B8.5
    Hmmm...raspunsul tau are logica acuma ptr mine....astazi am completat inca 300 de ml pe langa cei 4l si e aproape perfect pe joja acuma. Are logica cred raspunsul tau ptr ca masina a fost adusa din Franta cu documentele de rigoare de acolo...la ei or fi fost la fel ?? dar ca sa scap de senzorul din bord dupa 4 l cel cu ulei minim ulei daca ii mai pun cam 400 ml ii fac rau ??nu cred sincer nu?
     
  3. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Sa imi explice si mie cineva,...

    Eram azi in grozava noastra capitala, si dintr-un instinct nervos am demarat cu 5000 rot/min... dupa care instantaneu a urmat avertizarea cu ulei la minim.
    Parchez ca un adevarat Bucurestean intr-o statie de autobuz si ma apuc sa demontez pe la motor.... de se uitau toti cu ochii bulbucati cum trusa de scule ocupa jumatate de porbagaj la Haudi.

    Surpriza, scapa pe la teava de la joja! Acum cativa ani am mai schimbat acea teava cu una noua. Acum se roteste de una singura
    Se poate schimba doar acel stut in care intra teava? Sa nu fiu nevoit sa schimb tot ansablul cu carcasa filtru ulei, etc. Nu am etka instalat... daca ma poate ajuta cineva.
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Acel stut metalic in care intra corpul jojei este sudat de motor. Nu stiu cum se misca la tine. Exista de cumparat doar corpul jojei (asa se numeste). Cumperi, conform codului tau de pe masina, de la reprezentanta. Daca mai esti in Bucuresti ti-l montez eu (am eu una pe la garaj care cred ca se potriveste la masina ta) ca risti sa-l spargi si sa intre bucati de plastic in baie. Suna-ma astazi cand te trezesti. Bafta.
     
  5. Hilfiger

    Hilfiger Platinum Member

    Înscris:
    27 Oct 2011
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Nissan QQ J12
    Revin si eu...se pare ca ceva mecanic a pus silicon pe vechea joja. Am pus una noua si e ok. 40 ron cu tot cu manopera la Car Fix Motors in Constanta.
    Morala, la drum lung sa aveti scule ulei etc. Multumiri lui Cristi!
     
  6. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Salut ! Sper ca postez unde trebuie ! De când am luat Masina , de aproximativ 1 an , îmi apare la pornire si rămâne pe ecranul din mijloc din bord, partea superioară destinată multimedia , mesajul " Sensor" si desenul cu lampa de ulei. Din ce am citit în carte, senzorul de nivel ulei e defect, însă l am schimbat si degeaba. I am făcut și diagnoza si îmi dă eroarea "Implausibil signal". Singurele momente când nu mi apare sau îmi dispare după câțiva zeci de metri este atunci când temperatura de afara este sub 20 grade Celsius. Însă după ce motorul s a încălzit și o repornesc, eroarea apare. Ce credeți că ar fi?
     
  7. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Ce senzor ai pus, OE sau aftermarket ?
    Mufa a fost verificata/curatata cu spray de contacte ?
     
  8. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Nu vreau să te mint , dar cred că OE second, însă nu cred că de pe modelul meu. Cred că de pe modelul b6 motor 1.9. cel puțin așa mi a zis taicameo care l a luat din dezmembrări. Eu voiam să l iau nou aftermarket, dar a zis un mecanic ca de obicei se potrivesc.vazand ca are aceleași simptome ca si cel cu care a venit mașina, m am gândit că nu senzorul e de vina. Ci probabil ceva fir întrerupt, contact imperfect sau altceva de genul. Asta mi a zis și un electronist auto foarte bun . Si de curățat mufa , nu cred ..nu m am uitat ce a făcut mecanicul ala "grăbit" .
     
  9. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Senzorul de pe B6 este diferit si are alt cod fata de B7.
    Ti se potriveste si de la alte masini si de la alt cod motor, dar obligatoriu dupa 2005. Nu stau sa iti insir acum lista de modele si coduri motor ca nu are rost.
    Senzorul ce iti trebuie tie are cod 06E 907 660.

    Daca nu ai bani de nou si OE (≈350-360 ron), cumperi nou marca Hella (≈280 ron), asta vine si pe OE.
     
  10. GeorgeM.

    GeorgeM. 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Locație:
    Deta, Jud. Timis
    Masina:
    A4 B7 Avant, 2.0 TDI, 2006, BLB
    Dacă dau 280 , dau si 360 :) . Deci nu crezi ca ar fi ceva pe partea electrica ?
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Intai schimba senzorul si pe urma mai scrii pe forum. Bafta.
     
  12. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Pai daca ai un electronist atat de bun, nu poate verifica el cablajul?
    Cumparand senzori Sh nu faci altceva decat sa te incurci mai tare : este de la cablaj sau de la senzor?Cine stie...

    Sent from my SM-A510F using Tapatalk
     
  13. DanS 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti RO/ Houston TX
    Masina:
    A4 B7 2008, 1.9 TDI
    Salut baieti,sunt nou aici...
    Am luat recent un A4 1.9 TDI B7 si aleator i se aprindea martorul galben (nivel ulei), desi nu exista nici un fel de problema referitoare la nivelul acestuia.
    L-am inlocuit cu unul nou (OEM), dar din pacate problema persista, chiar si dupa reset.
    Va rog un sfat referitor la verificarea instalatiei electrice, eventual o diagrama.
    Multumesc
     
    Ultima editare: 24 Sep 2016
  14. Andreiu8881 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Oct 2016
    Locație:
    valcea
    Masina:
    audi a4
    Salut baieti,
    Aceeasi problema am avut o si eu cu martorul de ulei aprins in bord. Il aveam aprins chiar daca pe joja arat ca era peste nivelul maxim.
    Am fost la reprezentanta si mi-au zis ca este o eroare din fabricatie a jojei de ulei - este prea scurta joja. Am comandat-o pe cea buna si problema s-a rezolvat.
    Daca verificam nivelul conform joja veche care o aveam imi arata ca am ulei peste maxim dar martorul de ulei aprins, iar daca verificam dupa joja noua aveam nivelul sub minim. Martorul s-a stins dupa ce am mai completat cu ulei.
     
  15. DanS 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2016
    Locație:
    Ploiesti RO/ Houston TX
    Masina:
    A4 B7 2008, 1.9 TDI
    Problema a fost rezolvata. A fost un contact imperfect, din pacate nu la conectorul senzorului asa cum ma asteptam.
     
  16. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Salut baieti . Am si eu o curiozitate ,am un A4 cu motorul 2.0 tdi BPW, credeti ca este posibil sa am senzorul de nivel de ulei dezactivat cumva din soft ? Intreb deoarece de aprox 2 ani de cand am masina nu s-a aprins niciodata senzorul de nivel de ulei (cel galben). Atasez si o poza cu nivelul de ulei pe care l-am avut inainte sa completez 200-300g de ulei. Mentionez ca o singura data am verificat joja si am avut nivelul un pic de tot mai jos de cel prezentat in poza. Am vcds , daca imi puteti spune cum sa verific daca functioneaza ok senzorul de ulei . Multumesc frumos.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Senzorul nu il poti verifica cu VCDS-ul decat daca ai eroare si nu se poate anula cu VCDS-ul. Se verifica doar alimentarea firelor care intra in mufa senzorului.
     
  18. stefanel

    stefanel 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 S-line , 2.0 TDI BPW , Quattro , 2008
    Nu am eroare pe nici un modul. Banuiesc ca daca aveam fire intrerupte as fii avut eroare de snezor. As putea sa mai incerc faza sa ii scot de tot mufa senzorului sa vad daca se intampla ceva. Dar nivelul de ulei aratat pe joja din poza de mai sus crezi ca trebuia sa aprinda senzorul de nivel ?
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Poza aia este neconcludenta, nu se vede nivelul cum trebuie. La mina joja arata altfel asa ca nu pot sa compar cu a mea. Bafta
     
  20. Butaraul 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2015
    Locație:
    Mures
    Masina:
    Audi A4 B7 2005 S-line 2.0 140 cai
    Buna ziua, am si eu o problema foarte ciudata la masina, se tot aprinde martorul ulei minim (galben) si pe joja imi arata uleiul peste maxim. Daca inchid si deschid capota, dispare dar apare dupa ceva timp (se aprinde in fiecare zi). Se poate sa fie ceva defect la senzor?
     

Distribuie pagina asta