1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord - Audi S5 4.2 FSI V8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lucianmarius, 26 Oct 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Eu am luat sparco de 20 mm per roata pe spate si 17 mm per roata fata cu tot cu prezoane mai lungi. Sunt foarte multumit de ele.
     
  2. cogdao

    cogdao Platinum Member

    Înscris:
    8 Sep 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B8.5 2.0 TFSI QUATTRO TIPTRONIC
    Am eu flanse de 20 daca vrei sa faci o proba, sa vezi cum ar arata.
     
  3. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Vad ca gasesc eibach de 20 mm la 300 lei setul. Sa vedem...
     
  4. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Asta ar fi cea mai buna soluție
    Sa găsești unele de proba... Nu toți au norocul asta.
    Verifica iar apoi alege

    Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
     
  5. Kox

    Kox 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    S5 3.0 TFSI coupe B9 2018 & Q3 S-Line 2.0 TDI 2014, S-Tronic, Quattro Ex: A5 coupe, Quattro, A3 2.0
    Salut
    Pe A5 mi-am pus si eu distantiere conform cu ce le aratau celor de la Sparco ca se potriveste (17 fata si 20 spate) pentru jantele originale de Sline R18.
    Arata mult mai bine dupa si nu atinge nicaieri. Le-am pastrat si la jantele de iarna care sunt pe 17.

    Bafta
     
  6. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Jantele mele sunt de vara 19" et 29 originale s. Cu michelin ps4 255/35/r19
    Iarna sunt 18" et 29 tot originale s cu conti ts850p 245/40/r18.

    Am masurat dupa cum zicea @Cata_ADC si asa imi dadea si mie, sub 20 mm pe fata si 20mm pe spate.
     
    Cata_ADC apreciază asta.
  7. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salutare!

    Am deschis un dosar pe casco pentru parbriz sablat. Deviz estimat de ei 2.600 lei. Eu o sa iau reparatie in regie proprie ca nu imi place hotia cand mergi cu asigurarea la service si te storc de bani.

    Am asa:
    Original audi 2600 de lei
    Pilkington 1200 lei
    Saint Gobain 980 lei
    Preturi cu montaj inclus.
    Toate parbrizele sunt pt s5, cu tenta verde, cu protectie sporita caldura si sunet, cu senzori de ploaie.

    Ce ati pune? Am acum pilkington pe ambele masini si mi se pare cam sensibil...
     
    stefan550 apreciază asta.
  8. keth

    keth 5th Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Locație:
    Giurgiu
    Masina:
    Audi A6 C7 black Sline
    Salut, Fuyao.
     
    asusx51r apreciază asta.
  9. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Fuyao. De peste 10 ani toate masinile care le am si le-am avut au avut montate parbrize marca Fuyao cand a fost nevoie sa le schimb. Citeste pe net cine sunt. Bafta.
     
  10. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Fuyao am eu, a luat cateva pietricele in mers, si de la fiecare a ramas cate un punct. Cel original parca nu era asa sensibil
     
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cel original costa de 6 ori cat Fuyao. Asa ca il schimb de 6 ori daca plezneste. :)
     
  12. mirceacml

    mirceacml Audi Expert

    Înscris:
    17 Sep 2015
    Locație:
    Ploieşti / Caransebeș
    Masina:
    A3 8P, 2007, 2.0 TDI BMM, 145 cp
    Asta clar :). Am scris doar un scurt review, ca detin unul pe masina, dar nu am zis sa nu puna. Acelasi principiu il folosesc si eu, la 400 lei cat e unul sa le tot schimb :)
     
  13. sel

    sel Silver Member

    Înscris:
    17 Iun 2013
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI (2O12) CDUC
    Eu am original pe masina, schimbat in urma cu 6 luni (cost 4100 lei) si pot sa va spun ca este la fel de sensibil, de la cateva pietricele in mers a ramas de fiecare data un punct, asa ca ....orice altceva mai ieftin decat original
     
    mirceacml și gabitza121 apreciază asta.
  14. tavicosma

    tavicosma Bronze Member

    Înscris:
    18 Aug 2016
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    A4 B8 Avant 2011 3.0 TDI CCWA Quattro S-Tronic
    Eu am pus Saint Gobain cand l-am schimbat. La mine pe original exact Saint Gobain era si inainte.
     
  15. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @tavicosma - informatia aceasta o asteptam.

    Mersi tuturor pentru raspunsuri.
     
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salut dragi colegi!

    S-a pus putin praful pe s5 si pe threadul lui, am scos-o de la doctor, cu parbriz inlocuit, am pus Saint Gobain pana la urma, 1000 de lei.
    Inlocuit brate fata si pivoti, cele ce stau sub amortizor, bateau destul de urat dar nu se simtea la levier nimic.

    In timpul operatiunii s-a constatat si nivel antigel scauzut. Asadar au inceput verificarile: vas expansiune ok, dar au gasit radiatorul clima spart si au desfacut jumate din botul masinii sa il inlocuiasca. Manopera 650 lei :keule:
    Ori chiar e greu ori mi-au tras-o.
    Mai era si cureaua accesorii bulita, bine ca am vazut-o si pe asta.
    S-a mai reglat usa dreapta, se lasase putin, manerul interior nu statea ok, ornamentul de la pragul portbagajului din interior inlocuit ca era zgariat si alte chestii pentru baba mea de 10 ani.
    E de bagat intr-o masina veche daca vrei sa o mentii top. Inteleg tot mai mult de ce neamtul isi vinde masinile dupa 5-6 ani si europeanul din est le ia si zice ca "merge ca noua".

    Cand am coborat din Q sa am intrat in ea, eram cu un prieten si el zice "zici ca ai coborat din mercedes si intrii in corsa:lmfao:"
    Dar cand am dat o cheie si a prins viata V8-ul, parca am uitat :)

    Cand timpul imi permite vreau sa fac un retrofit, Audi drive select, inclusiv suspensiile. Cei ce aveti drive select pe manuale, vedeti diferenta la cutie/motor cand treceti din comfort in dynamic?

    Seara buna dragi colegi!
     
    alexclipea și AllinDanut apreciază asta.
  17. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Hehe, cica babuta ... te alearga babuta asta de-ti sta ceasul :D
    Drive select se simte pe manuale la anumite ECU-uri. Acum nu stiu la tine daca exista secventa in ECU sau nu pentru drive select.
    Cred ca @anarchy ar putea sa isi dea cu parerea aici.

    Toate bune
     
  18. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Eu am facut retrofit de drive select la fostul A4 B8 3.0TDI care era manual si se simtea bine de tot maparea dynamic a pedalei de acceleratie
     
    lucianmarius apreciază asta.
  19. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @mabalaru - hehe, fuge baba bine, da. E o baba stilata si frumoasa.

    Cand imi permite timpul voi da o tura la motorpark la adancata ca i-a venit si fratelui meu un mini cooper jcw de vreo 265 cp la 1200kg si ma ameninta :)

    Ducem s-ul pe circuit acolo unde a fost conceput, vedem ce mai poate face!
     
    alexclipea, Andu333, smurff și alți 3 apreciază asta.
  20. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Salutare!

    Se fac aproape 2 luni de cand n am mai scris nimic aici.

    Peripetiile cu s ul continua. Saptamana trecuta iau frumos masina sa ma duc cu ea la plimbare, plec de la Dristor pana la Obor si primesc mesaj in bord “stop engine, check coolant level”. O opresc ca omul, ma dau jos, verific vasul antigel, NIMIC in el!:ohmy::ohmy:
    Ma uit sub masina, era izvor nu alta, toata strada roz de la antigel.
    N are nimic, sun la service, ca doar schimbasem radiatorul, care sa fie coincidenta?! Baietii imi zic sa chem o platforma si se rezolva.

    Chem platforma, vine “dupa jumate de ora” adica 2 ore, un malac de tip colorat. Se uita la masina, pune carligul in bara fata, il insurubeaza maxim, apoi ia un cleste baga prin carlig si il strange si mai tare. Verific si eu, pare totul ok, imi zice sa o pun pe liber ca o trage cu cablul sus.

    N aveam eu un feeling bun dar zic ok. Porneste troliul, urca masina si cand e in varful rampei pusca ceva tare si vad cum o ia masina la vale pe rampa. AM RAMAS SOCAT:wtf:

    Baiatul nu s a pierdut cu firea si incepe sa tina de masina cat il tin muschii lui si cumva, cu mare noroc, o opreste la jumate de metru de o masina parcata.

    Eu deja ma gandeam cum sa il omor pe om de nervi, am zis ca nu exista asa ceva.

    Am dat cu toti si toate dupa el si masina lui de 2 luni (cuvinte nu lucruri :D), el mai speriat ca mine imi spune ca e carligul meu de vina. Eu zic ca e nebun si el vine la mine cu carligul ce a sarit, nu inteleg cum naibii, din bara fata. Carligul si cablul lui erau intacte!

    Imi cer scuze fata de om, ca no, el imi salveaza masina si eu il injur, urc eu masina pe platforma pornit si atent, il cinstesc bine pe el si muschiul lui si trimit masina la MAFF, unde s a reparat gratis, imi cedase un colier de la furtunul de antigel.

    Cu ocazia asta am facut si revizia, am lasat q ul in service pentru trapa la midocar ca tot e langa maff, iau s ul si in drum spre casa, in caldurile capitalei, tanjeam dupa scaunele mele ventilate din suv.

    Am ajuns acasa cu bine, spre surpinderea mea fara alte peripetii :)) , masina trage super bine, inca pune zambete pe fata.
    Cred ca discurile pe fata s au ovalizat.
    Si cred ca imi trebuie un retrofit la scaune ventilate. Odata ce le ai experimentat nu mai vrei sa mergi inapoi.
    Si mai ne trebuie un retrofit, audi drive select pentru suspensie. Masina asta e rigida ca naiba!

    Masina nu ma dezamageste deloc cand vine vorba de aventuri:yes: asa mi s a spus cand am cumparat o si se pare ca vanzatorul nu m a mintit, cred ca am inteles eu ceva gresit !
    S vine de la sport sau de la shocker?
    Cam atat din lista peripetiilor cu s5-ul!
    Update km 130.000
     
    Ultima editare: 13 Iun 2018
    Scorpyon, Xtremer, Andu333 și alți 9 apreciază asta.
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta