1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Jurnal de bord - Audi S5 4.2 FSI V8

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de lucianmarius, 26 Oct 2015.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Update: 131.000 km. Dorind sa duc s5-ul la starea sa aproape de noua, am pus si amortizoare fata noi, deoarece unul era gata de tot. Masina a devenit destul de confy. Totusi, nu am scapat de niste zgomote ciudate cand dau de o groapa adanca, adica atunci cand lucreaza suspensia mult pe verticala. De la service au zis ca din moment ce am schimbat toate bratele si bucsile pe fata precum si amortizoarele, mai ramane caseta de directie. De asemenea, pompa de servo scartaie cate-odata cand iau viraj maxim pe loc.

    Mai am primit un cadou in parbrizul nou. Se vede in poza. Trebuie luate parbrize ieftine. Era saint gobain, s-a mers 500 km cu el.

    In rest, masina e racheta. Interiorul se tine bine pentru varsta masinii, ulei nu consuma decat 1litru la 4000 km, cu benzina cam exageram, dar o iubim si asa cheltuitoare :kiss:

    Drumuri bune!
     
  2. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Ce ai pățit cu parbrizul?
     
  3. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @gabitza121 m- am luat la "tranta" cu o piatra ce venea vertiginos spre mine:)
     
  4. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    Deaia zic mereu ca nu merita parbrizul scump,in fata unei pietre acelasi lucru se intampla.

    Altii spun ca nu e adevarat si ca rezista mai mult,posibil sa aibe dreptate ca se sparge tot la a3a piatra nu la prima dar diferenta de preț se simte si nu merita asta daca nu schimbi parbrizul lunar
     
  5. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Este cu dus-intors treaba cu calitatea parbrizelor. Eu am luat o piatra mare la 170 km/h si m-am ales cu o ciobitura serioasa... aveam Guardian, original Audi. Cand am dat putin cu pumnul in acel loc, s-a crepat in toate directile.
    Ca si concluzie, cred ca unul ieftin isi face treaba la fel ca unul scump in viata de zi cu zi, dar in fata unui obstacol sunt la fel amandoua.
     
  6. Scorpyon

    Scorpyon Silver Member

    Înscris:
    10 Iun 2011
    Locație:
    Maramures
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI
    Se pare ca nu sunt singurul care schimba piese si are parte de zgomote nerezolvate :) Dar macar a mea e mai veche si mai ieftina.
    Mai pune niste poze cu masina din exterior si cu motorul ala mic si urat :p
     
  7. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lucianmarius posibil ca la unele denivelări mai mari amortizorul sa atingă cursa maxima și asta sa fie sursa de zgomot. Ar mai fi bara stabilizatoare de verificat.
     
  8. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @Scorpyon as pune dar acum e la un prieten ca eu am 2 masini si nici un permis deoacamdata:banghead:

    Oricum masina arata, si dupa 10 ani, superb!
     
    Scorpyon apreciază asta.
  9. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Sa traiti dragi colegi!

    Masina s a reparat, permisu s a intors, in 1 ora ma duc dupa ea. Cu mmi - ul cica au fost niste cabluri oxidate si s a rezolvat, puntea fata e ok acum, n am apucat sa ii intreb ce au facut dar e ok din ce mi au spus ei. Vedem...

    Parbriz schimbat, din nou Saint Gobain. Sa speram ca rezista mai mult decat celalalt adica o zi!
     
    stefan550 și Mitiy apreciază asta.
  10. djxme200

    djxme200 Silver Member

    Înscris:
    31 Ian 2011
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B9 avant, 2.0tdi, quattro, 2016 Ex A8, 3.0TDI, 2006, B&O
    De aceea am schimbat parbrizul cu fix cel mai ieftin care a costat fabuloasa suma de 400ron (cu tot cu montaj). Cel original costa 4000ron deoarece avea incalzire, dar doar in zona stergatoarelor..de diferenta de bani le pot curata si singur in caz ca ingheata la baza.
     
    stefan550 și bobalex18 apreciază asta.
  11. jeezy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7 Allroad BiTDI 2014
    Voi nu incercati reparatia parbrizului inainte de inlocuire?
    Va intreb pentru ca am reparat ciobituri cu succes la mai multe masini in loc sa inlocuiesc pabrizul la prima problema. E o solutie temporara bineinteles, pana la o fisura serioasa.
     
  12. gabitza121

    gabitza121 Audi Expert

    Înscris:
    22 Ian 2013
    Locație:
    Brașov / Benidorm
    Masina:
    a6 avant quattro,2.5tdi AKN 2001/ a6 avant quattro, 3.0tdi BMK 2006
    @jeezy cat costa o reparatie? La ce preturi au ajuns parbrizele nu merita sa dai banii pe o reparație la care exista sanse sa mai plece fisura,nu este 100% sigură rezolvarea.
     
  13. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Nu se compara niciodata un parbriz nou aftermarket (fie el si low cost) cu unul OE de 10 ani (care pe langa ciupiturile reparate, noaptea ii mai gasesti cel putin 100 de defecte).

    Cel ce spune altceva inseamna ca nu a condus noaptea cu un parbriz nou.
     
    djxme200 și Xtremer apreciază asta.
  14. jeezy 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Apr 2018
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A6 C7 Allroad BiTDI 2014
    gabitza121

    60 de lei am platit acum 1 an pentru o ciobitura (in Cluj). Foarte greu iti dadeai seama ca s-a intamplat ceva acolo.
    Fisura (la o alta masina) a fost la risc, s-a oprit, insa daca nu se oprea, schimbam parbrizul fara doar si poate.

    audi66

    Cred ca ai inteles gresit postul meu. Reparatia merita cata vreme parbrizul nu e sablat.
    Daca il schimbi si apoi dupa o luna te alegi cu o ciobitura, parerea mea e ca nu merita sa te grabesti sa il schimbi iarasi. Reparat si schimbat la un defect mai serios.
     
    snipe, gabitza121 și dvr apreciază asta.
  15. AlexP163

    AlexP163 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Dec 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    2017 A5 Sportback, 2.0 TDI , 140kW, S-tronic (SJT)
    @lucianmarius: drumul meu se intersecteaza destul de des cu S5-ul tau. Tot intorcand capul cand treceam pe langa ea, ma intreaba intr-o zi sotia, crezand ca ma uitam dupa vreo domnisoara "Poti sa opresti putin sa-i cer numarul?:angrymod:"
     
    Flo1980 și Beetle94 apreciază asta.
  16. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    @AlexP163 - se prea poate. Acum este masina celor mai buni manageri din firma, deci se plimba prin toata tara, dar mare parte din timp sta prin zona Pta Alba Iulia. Am vrut s-o vand ca nu mergeam cu ea deloc dar se pare ca unii colegi de ai mei s-au atasat de ea mai mult ca mine:) asa ca cei care sunt performanti o primesc o saptamana!

    Deocamdata asteptam niste coliere de la teava de esapament, intermediara...
     
  17. iBacau

    iBacau 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2016
    Locație:
    București
    Masina:
    A5, 2.0 TFSI CDNC 211HP, 2011
    djxme200, Andu333, Carlover și alți 4 apreciază asta.
  18. lucianmarius

    lucianmarius Gold Member

    Înscris:
    6 Mai 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi Q7 2018 3.0 TDI / Ford Mustang Bullitt V8 2020 / ex Audi S5 V8 2007 4.2 FSI (CAUA)
    Buna seara!

    Dupa mai bine de jumatate de an, am o intreaga poveste de spus aici dar ma voi rezuma la cele esentiale.
    Update 137k km.

    Masina a cedat la Cluj, la unul din colegii mei , si , fiind destul de satul de service-uri de mana a 2-a am spus sa o duc in reprezentanta. Norocosii au fost Autoworld Cj.

    Masina mergea foarte rau, era clar ceva defect la motor, nu tragea, trepida si un prim deviz a scos in evidenta un injector defect (3-ul mai exact), bujiile de schimbat, pompa de benzina dreapta asociat cu bieletele antirului plus un pivot stanga rupt. Aprox 6000 de lei toata povestea. Dupa ce se da jos galeria de admisie, am constatat ca are o clapeta rupta, asa ca am decis sa o comandam si pe aceasta. Pretul a crescut brusc cu inca 12.000 de lei (total 18.000).

    Stau si ma gandesc daca se mai merita sa bag banii in ea, imi facea cu ochiul noul mustang v8 cu magnetic ride, dar dupa ce vad ce devalorizare are pe piata decid sa repar s5-ul. Tot acest proces a durat aprox 3 luni.

    Reparam masina, o ridic, si dupa 20 de km, din nou o ia razna...injectorul 4 si 5 defecte...hmmm...

    Comand si injectoarele astea, ii cert pe bietii oameni, ei imi arata toate rapoartele ca au lucrat corect, eu zic, ok si montam injectoarele 4 si 5. Totul pe original, aprox 4000 de lei distractia si...stupoare, se blocheaza injectorul 6. Eu zic ca e imposibil, ei imi zic ca e f posibil. Ma injur ca nu am renuntat la reparatie dar am zis, daca tot am ajuns pana aici, hai sa terminam. Comand toate injectoarele, petru ca mi-au spus ca se duc in lant, sunt uzate toate si cand pun ei unul nou trage pe celelalte. Cumva cumva vin si injectoarele, le dau si eu banii si zic...no in sfarsit masina-i buna.

    Si mare cuc, trepidatii la rece. Mai sta masina 2 saptamani pana gasesc ca pe admisie se depusese multa calamina. Ii dau ei de cap, ma cheama dupa masina si cand ma uit pe talone expirase ITP-ul. Fiind masina la cj si eu la buc, le zic sa programeze itp-ul ca vin eu cu cartea in original. Cand ajung acolo: ne pare rau, aveti folii, nu va putem da ITP-ul doar daca le dati jos. Dau cu dracu dupa tot ca astia nu mai vor sa imi dea masina si pana la urma, cumva undeva am rezolvat ok.

    Pana la urma toata distractia sarit de 5.000 de euro, asa ca tocmai am facut o revizie cat jumate de masina.

    Poveste lunga, mi-era dor de acest v8. Intre timp am configurat un rs5 nou dar mai stam asa.

    To do-uri:
    de schimbat maner interior sofer si buton frana de mana - sunt ciobite
    mai are un mic tremul la cald la ralanti , ceva foarte fin, audi zice ca e normal - habar n-am de unde s-o apuc
    un brat pe dreapta
    aripa stanga s-a cam corodat in zona rotii
    si...cam atat

    Una peste alta, masina trage altfel , se vede motorul refacut. Nu a mai fost pe mana mea asa niciodata. Chiar fun!

    Drumuri bune!
     
    stefan550, Kox, Andu333 și alți 3 apreciază asta.
  19. OoZz 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Iul 2016
    Locație:
    UK
    Masina:
    Audi TT 8N 1.8T BAM 2004
    Felicitari pentru masina.
    Ti-am urmarit topicul de mult timp.
    Ma bucur sa aud ca ai sfarsit totusi sa o repari, altfel ar fi ajuns cel mai probabil la vreun samsar si reparata precar, ar fi fost pacat.
    Inca o data, felicitari :)
     
  20. stefan550

    stefan550 Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2015
    Locație:
    București
    Masina:
    Ex: S4 Quattro, CGXC 3.0 TFSI, 2013
    @lucianmarius bun venit in lumea mașinilor vechi! Te-a costat un pic toată distracția însă ai o mașina care acum merge foarte bine și pe deasupra garanție la lucrare.

    Off topic: Devalorizarea unui RS5 va fi mult mai mare decât devalorizarea Mustangului însă nu exista termen de comparație între cele doua.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta