Arata bine in continuare De ce ai mers pe 225/55? Daca vroiai neaparat 225 trebuia sa pui cu 45. Acesta e si unul din motivele pentru care iti freaca. Daca pui inaltatoare, degeaba ai Eibach. Ce ET au jantele? Posibil sa fie prea in afara, dar daca nu ai distantieri nu ai cum sa le bagi mai inauntru, asa ca singura varianta e roluirea sau aripi de RS4
Eu am folosit 225/50/16 pe B5 cu jante 7.5 și veneau ideal cu ET35. Ca și balon erau echivalente cu 205/55/16. 225/55/16 e prea mare chiar și pentru B6. Nu are rost sa mergi cu asa ceva și păcat ca le-ai cumpărat. Probabil sunt confortabile însă nu e ce trebuie pentru B5. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Mda.....Stefan chiar ma gandeam la roluire pentru ca pacat de Eibach. Intr-adevar mi-au placut ca au fost ceea ce vroiam,Good Year,nu ma așteptam sa frece dar uite ca se întâmplă din pacate In concluzie sfatul vostru ar fi schimbul anvelopelor,ceea ce ramane de văzut, pentru ca o sa încerc roluirea
Cu roluirea rezolvi efectul nu cauza. Din păcate cred ca e greu sa schimbi anvelopele ținând cont ca ai investit în ele. Vezi ca pe B5 nu e nimic altceva în afara de 205/55/16 omologat. Asta ca sa fii în tema. Mi-e chiar mi-a plăcut cu 225/50/16. Parca asa trebuia sa iasă din fabrica. Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
Vezi poate gasesti un prieten cu A6 C6 care are nevoie de anvelope si iti da un pret corect. Daca nu, mergi la efect, doar ca o sa ai eroare si la vitezometru Nu stiu caracteristicile jantelor, dar ai o comparatie aici: http://www.willtheyfit.com/index.ph...eel_size=16&wheel_width=7&offset2=42#isPage=1
Asta e solutia Stefane,o sa incerc la un atelier profilat pe roti (cauciucuri,jante) sa le propun un schimb,asta e varianta cea mai probabil posibila,totodata caut documentația potrivita pentru Rolling
In cele din urma solutia a fost schimbul anvelopelor....am pus 2 michelin si 2 dunlop 205/55 R16. Totodată vin in atentia voastra cu o problema ciudata,mai exact,la viteza de peste 75/ora am niste batai ciudate stanga-dreapta si trepidatii...varianta cu gumele proaste cade pentru ca la fel faceau si cele allseason care le-am avut inaintea Goodyear-ului pe 225. Eu ma gandeam, una dintre cauze sa fie capetele de planetară care sunt intr-o stare de uzura (urmează a fii schimbate) sau alta cauza sa fie placutele sau discurile frana față???
Placutele/ discurilr ar trebui sa se simta la franare in special Rotile sunt echilibrate? Posibil sa fie planetare sau suporti motor
Rotile le-a echilibrat baiatul la instalarea cauciucurilor,o sa mai incerc si in alta parte echilibrarea ca sa fiu sigur,cu suporții motor si planetarele ai mare dreptate,mare lucru sa nu fie chiar una dintre ele de vina,de nu chiar ambele
Desi fiind sarbatoare, nu am rabdat azi sa nu-i caut de furca problemei ce ma deranjeaza de 3 zile incoace, si anume acele batai in volan si directie la viteza mare. Asa ca dupa serviciu, cu trusa de chei in mana si am inceput de am desfacut rotile, am inceput cu stanga si bibilind si miscand stanga dreapta de fuzeta am observat capatul de bara stanga cu un joc considerabil, pus mana si schimbat rapid cu unul de "pe stoc". Mai am un brat superior care are un mic joc insa pe acela l-am amanat din lipsa de timp pentru ca trebuia sa-l demontez cu tot cu amorizor. Dupa ce am montat tot la loc, plin de speranta ca am problema rezolvata ies la o tura si supriza ... mai evidenta bataia. Imi vine o idee sa schimb rotile intre ele cu cele de pe spate si ... surpiza, bataia a disparut. Se pare ca nu a iesit deloc bine echilibratul asa ca azi direct la vulcanizare pe alt aparat de echilibrat. Revin cu feedback-ul final privind situatia. Per total multumit de analiza si de remedierea altor "chichite".
Asa cum am promis,feedbackul: Alaltaieri am fost la standul de echilibrat si am reechilibrat toate rotile,intr-adevar am avut neconcordante insa dupa echilibrare....rezultatul fiind cam același, la viteza peste 60 incepe bataia iar,asa ca nedumerit ca face la fel,m-am decis sa i-au din nou la puricat direcția....asa ca am schimbat cele doua brațe superioare de pe partea stanga,am verificat daca sunt ceva "jocuri" la partea dreapta si am facut din nou testul,rezultatul fiind la fel.Ce e drept,mai e nevoie sa schimb capetele la planetară,stanga-dreapta,au inceput sa croncane,insa bataia nu cred ca se datoreaza de acolo. Ieri din nou am mers la vulcanizare si am schimbat rotile fata cu cele spate si intr-adevăr lucrurile s-au schimbat. Se pare ca,vina la lucrurile intamplate o au perechea de gume Michelin care au fost pe partea din fata,desi au profil mai bun par a fii putin deformate si atunci in mers la viteza mare incep sa "danseze" in functie de denivalarea drumului. In continuare ele vor ramane pe spate,acolo fiind fixe nu genereaza probleme iar Dunlop-urile de pe fata isi vor face cursa pana la uzura optima dupa care se vor schimba.Cele bune tuturor
Buna,de curand am o problema la care nu stiu cum sa procedez,incepe sa mi se desprinda materialul de pe tavan....a inceput partea dinspre luneta circa 20 cm.O alta problema o am cu iluminatul interior,lumina din plafoniera se opreste brusc si nu isi revine decat cand vrea ea,e vorba de modul usa deschisa nu de pornit permanent,care funcționează ,o sa atasez si poze,pana atunci astept sugestiile voastre spre posibile moduri de rezolvare
1. Retapitare / sau schimbare cu plafon de facelift care nu e plug and play dar se poate monta. 2. Switch/broasca la usa respectiva la care face figuri. Cel mai bine citesti topicurile aferente si pui acolo intrebarile ca sa afle toata lumea rezolvarea la ele. In rest : frumoasa masina!
Buna tuturor.....a trecut mult timp,timp in care v-am mai urmarit insa nu am activat prea mult,trecand pe alte priorități....s-au intamplat cateva lucruri interesante,a mai venit un nou membru in garaj,de data asta alta marca....insa prima iubire tot nu se uita ,la fel de multumit de cum merge,mai este de lucru pe intretinerea estetica,cateva aspecte de mecanica,insa gata cu votbaria,pentru cei carora v-a lipsit,urc cateva imagini...
Buna Claudiu,frumoase si îndrăznețe ultimele tale upgrade-uri....rotile sunt pe 17",le-am gasit la o suuuuuper oferta au gume 225/50 si din aceasta cauza par asa "dolofane" insa cred ca voi merge pe un 45.