1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Just Audi A4 B5

Discuție în 'Masina mea / Prezentarea membrilor' creată de NiX, 18 Iun 2012.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Arata bine in continuare ;)
    De ce ai mers pe 225/55? Daca vroiai neaparat 225 trebuia sa pui cu 45. Acesta e si unul din motivele pentru care iti freaca. Daca pui inaltatoare, degeaba ai Eibach.
    Ce ET au jantele? Posibil sa fie prea in afara, dar daca nu ai distantieri nu ai cum sa le bagi mai inauntru, asa ca singura varianta e roluirea sau aripi de RS4 :)
     
  2. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Eu am folosit 225/50/16 pe B5 cu jante 7.5 și veneau ideal cu ET35. Ca și balon erau echivalente cu 205/55/16. 225/55/16 e prea mare chiar și pentru B6. Nu are rost sa mergi cu asa ceva și păcat ca le-ai cumpărat. Probabil sunt confortabile însă nu e ce trebuie pentru B5.

    [​IMG]

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  3. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Mda.....Stefan chiar ma gandeam la roluire :aggressive: pentru ca pacat de Eibach.
    Intr-adevar mi-au placut ca au fost ceea ce vroiam,Good Year,nu ma așteptam sa frece dar uite ca se întâmplă din pacate:banghead:
    In concluzie sfatul vostru ar fi schimbul anvelopelor,ceea ce ramane de văzut, pentru ca o sa încerc roluirea :eiertritt:
     
  4. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Cu roluirea rezolvi efectul nu cauza. Din păcate cred ca e greu sa schimbi anvelopele ținând cont ca ai investit în ele.
    Vezi ca pe B5 nu e nimic altceva în afara de 205/55/16 omologat. Asta ca sa fii în tema.
    Mi-e chiar mi-a plăcut cu 225/50/16. Parca asa trebuia sa iasă din fabrica.

    Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk
     
  5. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Da.....cam ai dreptate,chiar sunt in dubii...
     
  6. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
  7. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Asta e solutia Stefane,o sa incerc la un atelier profilat pe roti (cauciucuri,jante) sa le propun un schimb,asta e varianta cea mai probabil posibila,totodata caut documentația potrivita pentru Rolling :box:
     
  8. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    In cele din urma solutia a fost schimbul anvelopelor....am pus 2 michelin si 2 dunlop 205/55 R16.
    Totodată vin in atentia voastra cu o problema ciudata,mai exact,la viteza de peste 75/ora am niste batai ciudate stanga-dreapta si trepidatii...varianta cu gumele proaste cade pentru ca la fel faceau si cele allseason care le-am avut inaintea Goodyear-ului pe 225.
    Eu ma gandeam, una dintre cauze sa fie capetele de planetară care sunt intr-o stare de uzura (urmează a fii schimbate) sau alta cauza sa fie placutele sau discurile frana față???
     
  9. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Placutele/ discurilr ar trebui sa se simta la franare in special
    Rotile sunt echilibrate?
    Posibil sa fie planetare sau suporti motor
     
  10. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Rotile le-a echilibrat baiatul la instalarea cauciucurilor,o sa mai incerc si in alta parte echilibrarea ca sa fiu sigur,cu suporții motor si planetarele ai mare dreptate,mare lucru sa nu fie chiar una dintre ele de vina,de nu chiar ambele
     
  11. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Desi fiind sarbatoare, nu am rabdat azi sa nu-i caut de furca problemei ce ma deranjeaza de 3 zile incoace, si anume acele batai in volan si directie la viteza mare. Asa ca dupa serviciu, cu trusa de chei in mana si am inceput de am desfacut rotile, am inceput cu stanga si bibilind si miscand stanga dreapta de fuzeta am observat capatul de bara stanga cu un joc considerabil, pus mana si schimbat rapid cu unul de "pe stoc".
    Mai am un brat superior care are un mic joc insa pe acela l-am amanat din lipsa de timp pentru ca trebuia sa-l demontez cu tot cu amorizor. Dupa ce am montat tot la loc, plin de speranta ca am problema rezolvata ies la o tura si supriza ... mai evidenta bataia. Imi vine o idee sa schimb rotile intre ele cu cele de pe spate si ... surpiza, bataia a disparut. Se pare ca nu a iesit deloc bine echilibratul asa ca azi direct la vulcanizare pe alt aparat de echilibrat.
    Revin cu feedback-ul final privind situatia. Per total multumit de analiza si de remedierea altor "chichite".
     
    coco_catalin și arazvan2002 apreciază asta.
  12. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Asa cum am promis,feedbackul:
    Alaltaieri am fost la standul de echilibrat si am reechilibrat toate rotile,intr-adevar am avut neconcordante insa dupa echilibrare....rezultatul fiind cam același, la viteza peste 60 incepe bataia iar,asa ca nedumerit ca face la fel,m-am decis sa i-au din nou la puricat direcția....asa ca am schimbat cele doua brațe superioare de pe partea stanga,am verificat daca sunt ceva "jocuri" la partea dreapta si am facut din nou testul,rezultatul fiind la fel.Ce e drept,mai e nevoie sa schimb capetele la planetară,stanga-dreapta,au inceput sa croncane,insa bataia nu cred ca se datoreaza de acolo.
    Ieri din nou am mers la vulcanizare si am schimbat rotile fata cu cele spate si intr-adevăr lucrurile s-au schimbat.
    Se pare ca,vina la lucrurile intamplate o au perechea de gume Michelin care au fost pe partea din fata,desi au profil mai bun par a fii putin deformate si atunci in mers la viteza mare incep sa "danseze" in functie de denivalarea drumului.
    In continuare ele vor ramane pe spate,acolo fiind fixe nu genereaza probleme iar Dunlop-urile de pe fata isi vor face cursa pana la uzura optima dupa care se vor schimba.Cele bune tuturor
     
    Ultima editare: 2 Iul 2016
    coco_catalin apreciază asta.
  13. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Buna,de curand am o problema la care nu stiu cum sa procedez,incepe sa mi se desprinda materialul de pe tavan....a inceput partea dinspre luneta circa 20 cm.O alta problema o am cu iluminatul interior,lumina din plafoniera se opreste brusc si nu isi revine decat cand vrea ea,e vorba de modul usa deschisa nu de pornit permanent,care funcționează ,o sa atasez si poze,pana atunci astept sugestiile voastre spre posibile moduri de rezolvare
     
  14. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Topicurile dedicate le-ai citit ?
     
  15. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Sugestii. ?!?
     
  16. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Cauta cele 2 topicuri in aria masinii care o ai. Ai toate explicatiile acolo. Bafta.
     
  17. TalosCosmin

    TalosCosmin Platinum Member

    Înscris:
    12 Feb 2013
    Locație:
    Sălaj
    Masina:
    A4 B5 Avant Facelift, AJM , fab. 2000
    1. Retapitare / sau schimbare cu plafon de facelift care nu e plug and play dar se poate monta.
    2. Switch/broasca la usa respectiva la care face figuri.

    Cel mai bine citesti topicurile aferente si pui acolo intrebarile ca sa afle toata lumea rezolvarea la ele.

    In rest : frumoasa masina!
     
  18. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Buna tuturor.....a trecut mult timp,timp in care v-am mai urmarit insa nu am activat prea mult,trecand pe alte priorități....s-au intamplat cateva lucruri interesante,a mai venit un nou membru in garaj,de data asta alta marca....insa prima iubire tot nu se uita ,la fel de multumit de cum merge,mai este de lucru pe intretinerea estetica,cateva aspecte de mecanica,insa gata cu votbaria,pentru cei carora v-a lipsit,urc cateva imagini...
    IMG_20170401_195744.jpg IMG_20170401_195726.jpg IMG_20170401_195703.jpg
     
    MariusSCM, Claudiu Ziros, arazvan2002 și alți 2 apreciază asta.
  19. Claudiu Ziros

    Claudiu Ziros Bronze Member

    Înscris:
    9 Noi 2011
    Locație:
    Voiteg - Timiș
    Masina:
    00' Audi A4 B5 1.8T quattro AWT & 91' Audi 80 B3 1.9 TDI 1Z & 97'Audi A4 B5 1.9 TDI AHU
    Rotile alea sunt 16"??? Arata prea bine!
     
  20. NiX

    NiX 3rd Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2010
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    A4,1.9 TDI,1996
    Buna Claudiu,frumoase si îndrăznețe ultimele tale upgrade-uri....rotile sunt pe 17",le-am gasit la o suuuuuper oferta au gume 225/50 si din aceasta cauza par asa "dolofane" insa cred ca voi merge pe un 45.
     

Distribuie pagina asta